top icon
Επικαιρότητα

Ferrari Portofino, η αντικαταστάτης της California Τ

Η νέα Portofino παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την California T. 

Η ιταλική εταιρεία έδωσε πριν λίγα λεπτά στη δημοσιότητα της πρώτες φωτογραφίες και μια πλήρη σχετικά τεχνική περιγραφή της νέας Portofino, ενός «ξεσκούφωτού» μοντέλου που εντάσσεται στη βάση της πυραμίδας των διαθέσιμων μοντέλων της αντικαθιστώντας τη γνωστή και μη εξαιρετέα California T (σ.σ. θυμίζουμε πως η πρώτη μη υπερτροφοδοτούμενη γενιά της τελευταίας παρουσιάστηκε τα 2008 με την ανανεωμένη να κάνει την εμφάνισή της το 2014). Παρά την όχι και τόσο απροσδόκητη ηλεκτρονική της αποκάλυψη σήμερα, η νέα Ferrari Portofino θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο της στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στις 12 Σεπτεμβρίου.

Την κίνηση παρέχει ο γνωστός V8 ιταλικός κινητήρας τούρμπο των 3,9 λίτρων, ο οποίος για την περίσταση έχει υποστεί μια πλειάδα αλλαγών, προσθηκών και βελτιώσεων. Ανάμεσα σε αυτές, είναι τα νέα πιστόνια, η ανασχεδιασμένη εισαγωγή, το διαφορετικό σύστημα εξαγωγής καθώς και το σύστημα Variable Boost Control, που «ρυθμίζει» τη διαθέσιμη ροπή του 8κύλινδρου διαμαντιού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι μηχανικοί της, ανάλογα με την επιλεχθείσα κάθε φορά σχέση στο κιβώτιο.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η απόδοσή του ανέρχεται στους 600 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή στα 760 Nm από τις 3.000 έως και τις 5.250 σ.α.λ. Σύμφωνα με όσο έγιναν γνωστά, η Portofino είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,5 δλ. Η δε τελική της ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα, αλλαγές απαντώνται στο πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό E-Diff3, ενώ την ίδια στιγμή είναι και το πρώτο GT αυτοκίνητο της Ferrari που υιοθετεί ένα σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Αναβαθμίσεις έγιναν ασφαλώς και στην ανάρτηση SCM-E.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η νέα Ferrari Portofino, η οποία δανείζεται το όνομά της από ένα ομώνυμο χωριό της Ιταλίας, «πατά» σε ένα αναθεωρημένο σε σχέση με την California T δάπεδο το οποίο είναι ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο. Ωστόσο, και για τις δύο αυτές παραμέτρους, η Ferrari δεν ανακοινώνει σαφή αριθμητικά στοιχεία.

Το μήκος του αυτοκινήτου με τη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή είναι 4.586 χλστ., το πλάτος 1.938 χλστ. και το ύψος οριακά μεγαλύτερο από τα 1,3 μ. Τέλος, σύμφωνα με τους Ιταλούς, η κατανομή της μάζας ανάμεσα στους δύο άξονες είναι 46/54.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να ανακοινωθούν στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σε τρεις βδομάδες από σήμερα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ