top icon
Επικαιρότητα

H Alfa Romeo βάζει τα δυνατά της!

Με αρχή τη νέα Giulia, η μιλανέζικη φίρμα βάζει… μπρος τις μηχανές της προκειμένου μέσα στα επερχόμενα χρόνια να ενδυναμώσει τη γκάμα της. Και φυσικά, τις πωλήσεις της.

Δίχως αμφιβολία, η Alfa Romeo είναι σήμερα η μόνη μάρκα στους κόλπους του νεοσυσταθέντος ομίλου της Fiat Chrysler Automobiles που καταφέρνει να τραβά, όσο καμία άλλη, τα βλέμματα. Ο λόγος, τα μεγαλόπνοα σχέδια της Μιλανέζικης φίρμας και η «δέσμευση» ενός ιλιγγιώδους ποσού της τάξης των 5 δις ευρώ για τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να «αναπτύξει» τη γκάμα των λιγοστών στις μέρες μας μοντέλων της. Υπό το πρίσμα αυτό,  η επιτυχία της στο δύσκολο εμπορικό τερέν των Η.Π.Α. αποδεικνύεται το «κλειδί» προκειμένου η πάλαι ποτέ διάσημη ιταλική φίρμα να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παγκόσμιο προσκήνιο συνεισφέροντας, την ίδια στιγμή, τα δέοντα στα ταμεία της FCA. Ας δούμε, λοιπόν, αναλυτικά ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις Ιταλών και… Αμερικάνων προκειμένου να επέλθει το πολυπόθητο «success story».

Giulia: Το νέο μεσαίο σεντάν της εταιρείας, που ήδη έχει αποκαλυφθεί, έστω και στατικά, στην κορυφαία έκδοση QV, αναμένεται να αποτελέσει τον βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την ιταλική φίρμα. Μπορεί ο αντίπαλος της BMW M4 να μην στοχεύει σε υψηλά μερίδα αγοράς στις κατά τόπους αγορές (ΗΠΑ και Ευρώπη, κατά κύριο λόγο), ωστόσο δε συμβαίνει το ίδιο με την επερχόμενη, μέσα στο 2016, 2λιτρη βενζινοκίνητη παραλλαγή της.

Μεσαίο SUV: Πρόκειται για ένα ακόμα μεγάλο στοίχημα για την Alfa Romeo και προσωπικά για τον Sergio Merchionne, καθώς πρόκειται για ένα mainstream μοντέλο που στοχεύει στην πλέον αναπτυσσόμενη κλάση οχημάτων της παγκόσμιας αγοράς. Ο αντίπαλος του Audi Q5, ο οποίος θα «πατά» σε μια τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου της Giulia, θα χρησιμοποιεί εν πολλοίς τα μηχανικά σύνολα της τελευταίας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό των Ιταλών, το ντεμπούτο του αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2017.

Μεγάλο SUV: Εδώ, η τεχνογνωσία της Chrysler αναμένεται να διαδραματίσει, θέλοντας και μη, πρωταγωνιστικό ρόλο ώστε το πολυτελές SUV των Ιταλών να είναι έτοιμο ένα χρόνο μετά την πρεμιέρα της μικρότερης εκδοχής του. Στοχεύοντας στην καρδιά του γερμανικού ανταγωνισμού, το συγκεκριμένο μοντέλο θα κατασκευαστεί με βασικό κριτήριο να πρωταγωνιστήσει, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, στις αγορές της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού και –φυσικά- σε εκείνη της Κίνας.

Μεγάλο σεντάν: Ο μεγαλύτερος σε διαστάσεις… κλώνος της Giulia και ουσιαστικά η νέα ναυαρχίδα της γκάμας, θα χρησιμοποιεί το δάπεδο της μεσαίας μπερλίνας, καθώς και τους κινητήρες της. Φυσικά και εδώ στόχος είναι οι Γερμανοί και τα δημοφιλή στη γηραιά ήπειρο Audi A6, BMW σειρά 5 και Mercedes E-Class.

Roadster: Σίγουρα, πρόκειται για ένα ακόμα πολυαναμενόμενο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας. Καμία σχέση με το νέο Fiat 124 Spider, που θα βασίζεται στο «μικρό» MX-5 της Mazda., καθώς εδώ ο… δότης θα είναι και πάλι η νέα Giulia, η οποία αναμένεται να προσφέρει απλόχερα τόσο το δάπεδο της, όσο και το σύνολο σχεδόν των μηχανικών της μερών.

Μικρομεσαίο χάτσμπακ: Ουσιαστικά, πρόκειται για το μοντέλο που αναμένεται να παραλάβει τη σκυτάλη από την Giulietta, κάτι που σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη περίπου του 2018. Ήδη οι Ιταλοί φαίνεται να μελετούν πολλά… σενάρια, άμεσα συνδεδεμένα με την «γέννηση» στέισον βάγκον, αλλά και κουπέ παραλλαγών του εν λόγω μοντέλου._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ