19 Ιουν 2017

Η εμπορική απήχηση της Alfa Romeo Giulia σε Ευρώπη και ΗΠΑ

Παρά τις υψηλές προσδοκίες των ανθρώπων της μιλανέζικης φίρμας, προς το παρόν η δημοτικότητα της Giulia σε Ευρώπη και ΗΠΑ φαίνεται πως υστερεί σημαντικά έναντι εκείνης των Γερμανών αντίπαλών της. 

Alfa Romeo Giulia

Η Alfa Romeo Giulia μπήκε στην αρένα της μεσαίας κατηγορίας στα μέσα περίπου του 2016 με τη διάθεσή της όμως να ομαλοποιείται στις επιμέρους αγορές στο τελευταίο 4μηνο του έτους. Σε αυτό, οι Ιταλοί κατάφεραν να ταξινομήσουν στη γηραιά ήπειρο όχι περισσότερα από 7.087 αντίτυπα, αριθμός που στη σημαντική για την «επανίδρυση» της Alfa Romeo αγορά της Αμερικής άγγιξε τις... 36 μόλις μονάδες, κι αυτό εξαιτίας σημαντικών καθυστερήσεων στις αφίξεις των ποικίλων εκδόσεών της στις εκθέσεις των ντίλερ της μάρκας στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Σε σχέση με τους βασικούς της αντίπαλους, η Giulia σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε το 2016 να πλησιάσει τον εμπορικό βηματισμό του Audi A4, της Σειράς 3 της BMW, αλλά και εκείνον της C-Class της Mercedes, μοντέλα τα οποία κατάφεραν στο τελευταίο 4μηνο της χρονιάς που μας πέρασε να κερδίσουν στην Ευρώπη την εμπιστοσύνη 51.040,  50.568 και 62.381 αγοραστών αντίστοιχα.

Φέτος, η δημοτικότητα της ιταλικής μπερλίνας κινείται σε ανάλογα επίπεδα, τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ. Κατά τη διάρκεια του πρώτου 4μηνου του 2017, η Giulia έχει καταφέρει σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία να αποσπάσει 8.648 πωλήσεις στη γηραιά ήπειρο και 2.483 στις ΗΠΑ. Την ίδια περίοδο, οι ποικίλες εκδόσεις του Audi A4 έχουν καταγράψει αντίστοιχα 52.436 και 11.236 πωλήσεις, η Σειρά 3 της BMW, 47.975 και 30.093, ενώ η Mercedes C-Class, 64.312 και 28.440.

Μπορεί η παρτίδα για τους Ιταλούς της Alfa Romeo και την ίδια την Guilia στο premium κομμάτι της μεσαίας κατηγοράς να μην έχει ακόμα κριθεί οριστικά, ωστόσο τα πρώτα εμπορικά μηνύματα μάλλον θα πρέπει να θορυβήσουν την ηγεσία της FCA που έχει ποντάρει πολλά στη μεσαία μπερλίνα της μιλανέζικης φίρμας ούτως ώστε η τελευταία να επιτύχει τους υψηλούς, αν όχι υπερβολικά φιλόδοξους, εμπορικούς στόχους που προσωπικά έχει θέσει ο ισχυρός της άνδρας, Sergio Marchionne._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Alfa Romeo Giulia
  • Alfa Romeo Giulia
Ετικέτες:

Σχόλια

Κορυφαιο αυτοκινητο αλλα,

Κορυφαιο αυτοκινητο αλλα, αν δεν χαμηλωσουν λιγο την γκαμα της απο κινητηρες(υπαρχει εκεινος ο 1,75Τ...γιατι δεν τον βελτιωνετε?) και τιμες, δεν προκειται να σπασουν το γερμανικο κατεστημενο που κακως κατ εμε ειναι δικαιολογημενο ως ακριβο στο μυαλο του κοσμου...