13 Δεκ 2017

Η Ferrari αυξάνει την ετήσια παραγωγή της στις 9.000 μονάδες

Η ιταλική εταιρεία επιταχύνει τον κατασκευαστικό της καλπασμό, όπως είχε ήδη προαναγγείλει ο Sergio Merchionne

Ferrari

Σύμφωνα με δημοσιεύματα διεθνών ειδησεογραφικών πρακτορείων, ο Sergio Marchionne έχει δώσει ήδη εντολή στους ιθύνοντες της Ferrari ώστε από τις αρχές κιόλας του νέου έτους οι βάρδιες των εργζομένων στην υπερσύγχρονη αλυσίδα κατασκευής οχημάτων του Μαρανέλο να γίνουν δύο ανά μέρα, ούτως ώστε στο πέρας του 2018 οι παραδόσεις των τετράτροχων ονείρων της μάρκας στους πελάτες της να αγγίξουν συνολικά τις 9.000 μονάδες. Ήτοι, ένα χρόνο νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό της ιταλικής φίρμας που -σημειωτέον- αποτελεί πλέον ένα ανεξάρτητο brand μετά το επιτυχημένο οικονομικά «spin-off» της από τη «μαμά» FCA το 2016.

Η απόφαση αυτή, ως γνωστόν, αποτελεί ένα μόνο μέρος του αναπτυξιακού πλάνου του ιθύνοντος νου της Ferrari ώστε να αυξηθεί η κερδοφορία της πιο διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας του πλανήτη, χωρίς όμως να επηρεαστεί η μοναδικότητα των κατασκευών της με κόστος άνω των 200.000 ευρώ. Γνωστό είναι, επίσης, πως ο ιταλο-καναδός μάνατζερ επιδιώκει στα τέλη του 2018 η Ferrari να καταγράψει διπλάσια κέρδη, δηλαδή άνω των 2 δις ευρώ, σε σχέση με εκείνα του 2016.

Και αυτό δεν είναι παρά μόνο η αρχή, καθώς σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα τόσο ο Sergio Marchionne, όσο και οι επενδυτές-μέτοχοι της Ferrari, επιθυμούν διακαώς να εκτοξεύσουν την παραγωγική δυναμική της μάρκας άνω του άτυπου, όσο και καθοριστικού, κατασκευαστικού φράγματος των 10.000 μονάδων σε ετήσια βάση. Πως θα γίνει αυτό; Την ώρα που οι συμπατριώτες τους από τη Sant’Agata της Ιταλίας έχουν ήδη λανσάρει τη νέα Urus και οι Βρετανοί συνάδελφοί τους από το Gaydon ετοιμάζονται για την πρεμιέρα της νέας DBX, ο πιο εμβληματικός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων του πλανήτη ετοιμάζεται και αυτός με τη σειρά του να μπει στο «χορό» των Utility Vehicles. Μάλιστα, το όλο εγχείρημα φέρεται να έχει αρχίσει ήδη να παίρνει σάρκα και οστά σε συνθήκες άκρας μυστικότητας στο τμήμα R&D των Ιταλών κάτω από την ομπρέλα της κωδικής ονομασίας F16X.

Με το νέο αυτό SUV να κατασκευάζεται μαζί με την επόμενη γενιά της shooting brake, GTC4, το αυτοφερόμενο πλαίσιο της «ψηλωμένης» αυτής Ferrari θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ την κίνηση θα παρέχει ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, ούτως ώστε να επιτυγχάνονται όσο το δυνατόν πιο χαμηλές καταναλώσεις (και ρύποι, ασφαλώς), αλλά και ικανές ποσότητες ισχύος._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Ferrari
  • Ferrari - Sergio Marchionne
Ετικέτες:

Σχόλια

Το Maranello δεν έχει

Το Maranello δεν έχει παραγωγική δυνατότητα για πάνω από 10.000 μονάδες, είναι ήδη κοντά στα όριά του. Άρα θα πρέπει να κτιστεί νέο κτίριο μέσα στο συγκρότημα, πράγμα που απαιτεί χρόνο. Επίσης αν ανέβουν πάνω από τις 10.000 μονάδες δεν θα εξαιρούνται από τα όρια ρύπων ως μικρός κατασκευαστής. Οπότε δεν βλέπω ως πιθανό ένα τέτοιο σενάριο.