top icon
Επικαιρότητα

Η νέα Porsche Mission E δοκιμάζεται στο Nurburgring

Η Porsche επιστρέφει στο Nurburgring, στο γνώριμο εδώ και χρόνια πεδίο δοκιμών και εξέλιξης κάθε νέου μοντέλου της. Αυτή τη φορά με την «φουλ» ηλεκτρική Mission E.

Αναφερόμαστε φυσικά στην έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Mission E που είδαμε να αποκαλύπτεται από το στρατόπεδο των Γερμανών το 2015 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου τη Φρανκφούρτης. Πέραν τούτου, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο-σημείο καμπής για την Porsche, καθώς θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της, το οποίο προφανώς και βάζει στο στόχαστρο του –ποιο άλλο;- το Model S της αμερικάνικης Tesla.

Δομικά, το αυτοκίνητα «πατά» σε μια από τις τρεις νέες «ηλεκτρικές πλατφόρμες» που ετοιμάζει για τις μάρκες του ο Όμιλος VW. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, το δάπεδο με την κωδική ονομασία J1 της Mission E διαφέρει παρασάγγας από την πλατφόρμα C-BEV που θα δούμε να χρησιμοποιεί η ομόσταβλη Audi στις εκδόσεις παραγωγής των ηλεκτρικών SUV μοντέλων της που θα φέρουν την ονομασία E-tron.

Ωστόσο, τα δύο αυτά μοντέλα, παρά το διαφορετικό τους δάπεδο, θα μοιράζονται τις ίδιες μπαταρίες ιόντων λιθίου, όπως χαρακτηριστικά έχει αποκαλύψει στο πρόσφατο παρελθόν ο πρόεδρος της Porsche, Oliver Blume. Χωρίς να έχει ακόμα επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, η γερμανική φίρμα φέρεται να συνεργάζεται για την κατασκευή και εξέλιξη των συσσωρευτών ενέργειας με την ιαπωνική Hitachi.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, στόχος της ομάδας εξέλιξης της νέας Mission E είναι η αυτονομία του αυτοκινήτου να αγγίζει ή και να ξεπερνά, έστω και οριακά, το φράγμα των 500 χλμ. Όσο για το χρόνο φόρτισης, στόχος είναι η πληρότητα ενέργειας των μπαταριών να ανακτάται σε ποσοστό της τάξης του 80% σε χρόνο μόλις 15 λεπτών μέσω της χρήσης ταχυφορτιστών. Την ίδια στιγμή, θα υπάρχει και η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης των μπαταριών με την αρωγή ενός ειδικά διαμορφωμένου πάνελ που θα τοποθετείται κάτω ακριβώς από τον εμπρόσθιο άξονα.

Σε ότι αφορά στις μονάδες κίνησης, η Porsche φέρεται να προσανατολίζεται στη λύση των δύο ηλεκτροκινητήρων, που συνδυαστικά θα προσδίδουν στη Mission E χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η δε απόδοση τους εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται περί τους 600 ίππους, τιμή που θα εξασφαλίζει στο γερμανικό σεντάν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 3,5 δλ.

Από εκεί και πέρα, ένα ακόμα μεγάλο στοίχημα για την Mission E είναι η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η έκδοση παραγωγής θα εφοδιάζεται με το εν λόγω «καλούδι», το οποίο θα εξασφαλίζει την κίνηση του αυτοκινήτου χωρίς καμία παρεμβολή του οδηγού του στις εθνικές οδούς αλλά και στα σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Γερμανών της Porsche, στόχος είναι οι πωλήσεις της ηλεκτρικής Mission E να αγγίζουν σε ετήσια βάση τις 20.000 μονάδες._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ