top icon
Επικαιρότητα

Η Porsche ετοιμάζει τη νέα «960»

Ένα εντελώς νέο υπερ-κουπέ, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο που θα κάνει τις 488 GTB και Huracan να χάσουν τον ύπνο τους, ετοιμάζει η Porsche.

Η βαριά ατμόσφαιρα που είναι διάχυτη τους τελευταίους επτά μήνες στους κόλπους του Ομίλου VW μετά το ξέσπασμα του γνωστού πλέον σκανδάλου, φαίνεται να μην πτοεί την Porsche, η οποία σχεδιάζει να παρουσιάσει, αμέσως μετά το ντεμπούτο της νέας 911 (992), ένα αυτοκίνητο που θα καλύψει το κενό που δημιουργείται «μετά» την 911 Turbo S και πριν την εξωτική 918 Spyder.

Προς επιβεβαίωση των σχεδίων υλοποίησης του εν λόγω σχεδίου, οι Γερμανοί κατοχύρωσαν τον περασμένο μόλις Σεπτέμβριο τα δικαιώματα εμπορικής χρήσης του ονόματος «960», ξεκινώντας παράλληλα το σχεδιασμό της ολοκαίνουργιας «κεντρομήχανης» πλατφόρμας πάνω στην οποία θα βασίζεται το νέο τους δημιούργημα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το δάπεδο πάνω στο οποίο θα «πατά» η νέα «960» δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με εκείνο των δίδυμων Cayman/Boxster χρησιμοποιώντας ως βάση του το αλουμίνιο.

Στόχος της Porsche είναι να διατηρήσουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κάτω από τα 1.400 κιλά ακολουθώντας τα χνάρια της Ferrari 488 GTB, η οποία «στεγνή» δεν υπερβαίνει τα 1.375 κιλά. Προκειμένου να μην αυξηθεί το βάρος πάνω από το εν λόγο όριο, οι μηχανικοί της εταιρείας φαίνεται να απορρίπτουν το ενδεχόμενο να προσαρμόσουν στη νέα «960» το γνωστό σύστημα τετραδιεύθυνσης που είδαμε στη σύγχρονη «911». Όχι όμως και την τετρακίνηση, καθώς το συγκεκριμένο καλούδι κρίνεται εκ των εκ άνευ για ένα αυτοκίνητο του… επιπέδου της «960».

Και ο κινητήρας; Όπως μεταδίδουν βρετανικά αυτοκινητικά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό της Porsche, οι Γερμανοί βλέπουν με θετικό μάτι το ενδεχόμενο να εφοδιάσουν τη νέα «960» μ’ έναν επίπεδο κινητήρα 3,9 λίτρων με τέσσερα τούρμπο και οχτώ(!) κυλίνδρους. Όσους ακριβώς είχαν και εκείνοι που κινούσαν τις αγωνιστικές 907 και 908 τις δεκαετίες του ’60 και ’70.

Το τεχνολογικό … κερασάκι του εν λόγω συνόλου θα είναι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το σύστημα μεταβλητής συμπίεσης, το οποίο θα φέρει την επίσης κατοχυρωμένη από την Porsche ονομασία VarioCom. Ήτοι, Variable Compression. Όσο για την απόδοσή του, οι Γερμανοί ευελπιστούν πως το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο εύκολα μπορεί να αποδώσει πάνω από 650 ίππους, χωρίς σημαντικούς περιορισμούς στους τομείς της αξιοπιστίας, της κατανάλωσης αλλά και των εκπομπών ρύπων._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ