top icon
Επικαιρότητα

Και το όνομα αυτού, Skoda Karoq

Το νέο Yeti ακολουθεί την άγουσα για τα αποδυτήρια με το νέο Karoq να είναι έτοιμο να παραλάβει τη σκυτάλη εκπροσώπησης της Skoda στη κατηγορία των μεσαίων SUV μοντέλων.

Όπως αποκαλύπτουν οι σχετικές φωτογραφίες του πρωτοτύπου δοκιμών της Skoda, το νέο Yeti, ή πιο σωστά, το νέο Karoq, όπως εικάζεται ότι θα ονομάζεται ο νέος εκπρόσωπος της Τσέχικης φίρμας στην κατηγορία των μεσαίων SUV μοντέλων, ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά χνάρια του μεγαλύτερου σε μέγεθος Kodiaq. Και μάλιστα, σε βαθμό παρεξηγήσεως! Το alter ego του Seat Ateca αναμένεται να πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του πολύ σύντομα (18 Μαίου) με την πλήρη και επίσημη αποκάλυψή του να γίνεται, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Το νέο SUV της Skoda θα βασίζεται ασφαλώς στο δάπεδο MQB στο οποίο πατούν ήδη ουκ ολίγα μοντέλα του Ομίλου VW (Seat Ateca, Audi Q3, VW Tiguan). Κατ’ αντιστοιχία, η ίδια τακτική αναμένεται να ακολουθηθεί και στον τομέα των κινητήρων, με τους Τσέχους να έχουν πείσει τη μαμά VW -όχι ότι χρειάστηκε και ιδιαίτερη προσπάθεια!- για την αναγκαιότητα παρουσίας του θαυματουργού 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα TSI των 1.000 μόλις κ.εκ. κάτω από το εμπρός καπό του νέου Karoq. Πιο ψηλά, η Skoda αναμένεται να εμπιστευτεί τον 1.4 TSI, ενώ παρά το «θόρυβο» που έχει δημιουργηθεί γύρω από τα πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα του Ομίλου VW, το «παρών» είναι βέβαιο πως θα δώσουν και εδώ και οι γνωστοί 1,6 και 2,0 TDI.

Χωρίς να ποντάρει ιδιαίτερα στις off-road δυνατότητές του, το νέο Skoda Karoq θα διατίθεται και σε εκδόσεις με κίνηση στους τέσσερις τροχούς χάρη στην αρωγή του γνωστού πολύδισκου συμπλέκτη των Γερμανών. Φυσικά, εξασφαλισμένη είναι και η παρουσία του καταξιωμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, του γνωστού μας DSG, τόσο σε συνδυασμό με τον 1.4 TSI, όσο και με τους δύο διαθέσιμους πετρελαιοκινητήρες της γκάμας.

Στα πλάνα των Τσέχων της Skoda περιλαμβάνεται η παρουσίαση δύο ακόμα εκδοχών: της πιο περιπετειώδους Scout αλλά και μιας υβριδικής, η οποία θα κινείται από τις λύσεις που συναντά κανείς στο ονμόσταβλο VW Tiguan GTE. Δηλαδή, από έναν κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,4 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά «ρίχνουν» τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 50 μόλις gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ