24 Νοε 2017

Με κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης το νέο Infiniti QΧ50

Η Infiniti αποκάλυψε σήμερα το νέο QΧ50, με τη μεγαλύτερη όμως είδηση να κρύβεται κάτω από το καπό του.

Infiniti QX50

Η ιαπωνική εταιρεία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία του νέου Infiniti QX50 επιβεβαιώνοντας συγχρόνως τις πληροφορίες που το ήθελαν να «φορά» για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής έναν κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης. Για την περίσταση, ο VC-T (Variable Compression-Turbo) 4κύλινδρος κινητήρας είναι 2λιτρος και αποδίδει 268 ίππους και 380 Nm ροπής αντικαθιστώντας στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας τον 3.5 V6. Φυσικά, σημείο αναφοράς αποτελεί το σύστημα μεταβλητής συμπίεσης με το οποίο εφοδιάζεται, με τον VC-T να λειτουργεί με λόγο από 8:1 για καλύτερη απόδοση έως και 14:1 για καλύτερη κατανάλωση.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, σε σχέση με τον V6, είναι έως και 35% πιο αποδοτικός συνδυαζόμενος για την περίσταση μ' ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η γκάμα του νέου QX50, το οποίο επίσημα θα αποκαλυφθεί στην Έκθεση του Λ. Άντζελες, περιλαμβάνει τετρακίνητες και προσθιοκίνητες εκδόσεις, με τις πρώτες να είναι συνολικά πιο οικονομικές σε κατανάλωση έως και 30% σε σχέση με τις αντίστοιχες του παρελθόντος. Σύμφωνα με την Infiniti, το QX50 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,3 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 230 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο έχει να επιδείξει μικρότερη έως και 6% αεροδυναμική αντίσταση, ενώ η ακαμψία του εμφανίζεται αυξημένη κατά 23%. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός πως το νέο QX50 εφοδιάζεται με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης της Nissan, το γνωστό μας ProPilot Assist, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να… χαλαρώσει ενώ το αυτοκίνητο επιταχύνει, φρενάρει ή στρίβει αυτοβούλως κατά την κίνησή του σε αυτοκινητόδρομο._Χ.Α. 

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Infiniti QX50
  • VC-T Infiniti