top icon
Επικαιρότητα

Με τον 4λιτρο V8 κινητήρα της Mercedes-AMG η Aston Martin DB11

Είναι η πρώτη φορά που ένας κινητήρας με την υπογραφή της Mercedes-AMG κινεί κάποιο μοντέλο του διάσημου Βρετανού κατασκευαστή. Και για την περίσταση, όχι όποιο κι όποιο.

Με δεδομένες τις στενές σχέσεις των Γερμανών της Mercedes με τους Βρετανούς της Aston Martin μόνο έκπληξη δεν προκαλεί η είδηση εγκατάστασης του 4λιτρου κινητήρα-πασπαρτού της «θυγατρικής» AMG κάτω από το επιβλητικό εμπρός καπό της DB11. Όπως επίσημα ανακοινώθηκε από τους δημιουργούς του εμβληματικού κουπέ της Aston Martin, ο bi-turbo V8 της Mercedes-AMG είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει για την περίσταση 503 ίππους, σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 695 Nm. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το γερμανικό διαμάντι εξασφαλίζει στην 8κύλινδρη DB11, η οποία θα διατίθεται παράλληλα με την 12κύλινδρη των 5,2 λίτρων, επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4 δλ. και τελική ταχύτητα 307 χλμ./ώρα.

Σε σχέση με την 12κύλινδρη DB11, η 8κύλινδρη είναι ελαφρύτερη κατά 114 κιλά αποκλειστικά χάρη στο «μικρότερο» κινητήρα της. Έτσι, το μέγιστο βάρος της τελευταίας δεν υπερβαίνει τα 1.860 κιλά. Σε σχέση με τον κινητήρα που κινεί τα σπορ μοντέλα της Mercedes-AMG, η βρετανική… παραλλαγή ξεχωρίζει για το τροποποιημένο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, το διαφορετικό software της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου αλλά και τις νέες βάσεις πάνω στις οποίες εδράζεται.

Απέναντι στην 12κύλινδρη Aston Martin DB11, η 8κύλινδρη διαθέτει νέο set up στις αναρτήσεις –σε ρυθμίσεις, γεωμετρία και έδραση- διαφορετικές αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ νέα είναι και η ρύθμιση του συστήματος ESP. Οπτικά, οι αποκλίσεις ανάμεσα στις δύο εκδοχές του βρετανικού μοντέλου είναι μικρές και αφορούν στις δύο -αντί για τέσσερις- εισαγωγές αέρα στο καπό, στα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και στη διαφορετική σχεδίαση των ζαντών._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ