top icon
Επικαιρότητα

Μεγάλες προσδοκίες για τον όμιλο VW

Όσο και αν αυτό φαντάζει απίστευτο, ο όμιλος VW ελπίζει ότι μέχρι το 2018 θα πιάσει στην κορυφή των πωλήσεων την Toyota, διαθέτοντας στην αγορά 10 εκατ. αυτοκίνητα. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις έφθασαν τα 5,7 εκατ. μονάδες.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει την κατασκευή δύο νέων εργοστασίων σε Ρωσία και Ινδία, αλλά και την επέκταση την υπαρχουσών εγκαταστάσεων της, επένδυση που φθάνει το 1,7 δισ. Ευρώ. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) ανακοίνωσε μάλιστα την παροχή κολοσσιαίου δανείου, ύψους 750 εκατ. Ευρώ στη VW, προκειμένου να κατασκευάσει το εργοστάσιο στη Ρωσία. Η Volkswagen στηρίζει πολλά στις κοινές πλατφόρμες, καθώς ελπίζει ότι με αυτό τον τρόπο θα μειώσει σε μεγάλο ποσοστό το κόστος παραγωγής.

Για παράδειγμα, πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB, με τον κινητήρα να είναι εγκάρσια τοποθετημένος, θα βασίζονται αρκετά μοντέλα της μικρής, της μικρομεσαίας και της μεσαίας κατηγορίας. Όπως δήλωσε ο Ούρλιχ Χάκενμπεργκ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MQB θα βγει στην παραγωγή το 2010.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το μοντέλο αυτό θα είναι το Touran. Η πλατφόρμα MHB θα απευθύνεται στα αυτοκίνητα πόλης, ανάμεσα τους και την έκδοση παραγωγής του Up! Στα σκαριά βρίσκεται μία ακόμη πλατφόρμα για τα σπορ αυτοκίνητα του ομίλου, όπως το R8 και οι Lamborghini.

Με τη σειρά της, η πλατφόρμα MLB θα απευθύνεται στα μοντέλα που θα έχουν τους κινητήρες τοποθετημένους σε διαμήκη διάταξη, όπως το νέο Audi A4 και το A5. Σύμφωνα με τον Χάκενμπεργκ, πάνω στην MLB ενδέχεται να βασιστούν τα μοντέλα της μεγάλης και πολυτελούς κατηγορίας, όπως τα A6, A8, Phaeton και ίσως τα μοντέλα της Bentley._Κ.Μπιτ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ