top icon
Επικαιρότητα

NAIAS 2018: Πρεμιέρα για το νέο VW Jetta

Το νέο VW Jetta αναμένεται να συνεχίσει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Πάνω από 17,5 εκ. αντίτυπα του μοντέλου έχουν μέχρι και αυτή τη στιγμή κατασκευαστεί, επίδοση που καθιστά το γερμανικό σεντάν ως μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της για τη «μαμά» εταιρεία του VW Group. Στις ΗΠΑ δε, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι ίδιοι οι δημιουργοί του, πάνω από 3,2 εκ. αντίτυπά του έχουν μέχρι και αυτή τη στιγμή κερδίσει την εμπιστοσύνη ισάριθμων αγοραστών. Εντούτοις, η ώρα για μια εκτενή ανανέωση ήρθε, με την VW να αποκαλύπτει το νέο Jetta, που πλέον «πατά» στην ευέλικτη πλατφόρμα MQB του ομίλου (αυτή, δηλαδή, που χρησιμοποιούν τα Golf και A3), στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ που σήμερα ανοίγει και επίσημα της πύλες της.

Σε σχέση με το παρελθόν, το νέο VW Jetta διαθέτει μεγαλύτερο μήκος (4,72 μ.) και μεταξόνιο, που πλέον αγγίζει τα 2,69 μ., ενώ διευρυμένο είναι και το συνολικό του πλάτος. Σε αντίθεση, οι πρόβολοι είναι πιο κοντοί κατά 10 και 18 χλστ. εμπρός και πίσω, ενώ ελαφρώς αυξημένο (+6 χλστ.) είναι το ύψος. Σχεδιαστικά, το τριών όγκων αμάξωμα, το οποίο έχει να επιδείξει έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αεροδυναμικό συντελεστή (0,27), έχει ανανεωθεί αρκετά φέροντας στο «σώμα» του αρκετές επιρροές από το μεγαλύτερο Arteon, χάρη στην πιο «έντονη» μάσκα και τις περισσότερες ακμές εμπρός και πίσω. Φυσικά, τις απαραίτητες πινελιές έχει δεχτεί και το εσωτερικό, που πλέον είναι αναβαθμισμένο σε ηλεκτρονικά «καλούδια» και σχεδιασμό.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, η VW ανακοίνωσε πως κάτω από το εμπρός καπό θα βρίσκεται ο γνωστός 1.400άρης TSI βενζινοκινητήρας του ομίλου αποδίδοντας ισχύ 150 ίππων και ροπή 250 Nm. Το ενδιαφέρον εστιάζεται πολύ περισσότερο στο σύστημα μετάδοσης, καθώς εκτός από το κλασικό «6άρι», το εργοστάσιο προσφέρει και ένα αυτόματο με 8 σχέσεις μετάδοσης. Προς το παρόν, η εταιρεία δεν ανακοινώνει την προσθήκη άλλων κινητήρων, πολλώ δε μάλλον πετρελαιοκίνητων. Φυσικά, η κίνηση εξακολουθεί να «περνά» και στο νέο Jetta στους εμπρός τροχούς._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ