top icon
Επικαιρότητα

Νέα πλατφόρμα για την ηλεκτρική Porsche

Η πρώτη… φουλ ηλεκτρική Porsche θα είναι έτοιμη το 2020 και θα βασίζεται σε ένα εντελώς νέο δάπεδο.

Αυτό σημαίνει πως στο Zuffenhausen θα ακολουθηθεί ένας εντελώς νέος… τεχνικός δρόμος σε σχέση με τη μητρική VW, η οποία θα εξελίξει από τη μεριά της την δική της πλατφόρμα τόσο για την αντίστοιχη ηλεκτρική της πρόταση. Δηλαδή, για το νέο VW Phaeton.

Επικεφαλής του πρότζεκτ J1, όπως ήδη ονομάζεται το πρώτο ηλεκτρικό εγχείρημα της εταιρείας, θα είναι σύμφωνα με έγκυρες πηγές ο Stefan Weckbach, ο οποίος στο παρελθόν είχε αναλάβει το πόστο του Υπεύθυνου Ανάπτυξης Προϊόντων στην Porsche, όντας, μεταξύ άλλων, υπεύθυνος και για την εξέλιξη της Boxster. Το νέο μοντέλο μηδενικών εκπομπών ρύπων των Γερμανών θα φέρει μαζί τους πάνω από 1.000 νέες θέσεις εργασίας στην έδρα της εταιρείας, όπου αναμένεται να επενδυθούν πάνω από 700 εκ. ευρώ για την «ανάπτυξη» του νέου αυτού μοντέλου, το οποίο θα «πατά» φυσικά στο πρωτότυπο Mission E.  Παράλληλα, όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις αναμένεται να γίνουν και στις εγκαταστάσεις στο Weissach, όπου θα πραγματοποιηθεί η εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Το νέο EV της Porsche θα εξοπλίζεται με την τελευταία γενιά των μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες θα παρέχουν αυτονομία κίνησης που θα υπερβαίνει τα 500 χλμ. Θυμίζουμε πως το πρωτότυπο Mission E ήταν εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 600 ίππους επιταχύνοντας το αμάξωμα από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,5 δλ.

Η φόρτιση των συσσωρευτών ενέργεια του πρωτοτύπου, χάρη στο σύστημα Porsche Turbo Charging, μπορούν να φορτιστούν σε ποσοστό 80% σε χρόνο μόλις 15 λεπτών εξασφαλίζοντας τα 4/5 της μέγιστης αυτονομίας, δηλαδή περίπου 400 χλμ._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ