top icon
Επικαιρότητα

Νέα Porsche 911 (992): Τι να περιμένουμε

Ποια είναι τα μυστικά που κρύβει η νέα Porsche 911;

Το διαδίκτυο προσφέρει σήμερα ουκ ολίγες ευκαιρίες για… απρόσμενες αποκαλύψεις νέων μοντέλων. Μία από αυτές, και συνάμα η πλέον πρόσφατη χρονικά, είναι και η σημερινή, καθώς στο instagram αναρτήθηκε προ ολίγου μια φωτογραφία της νέας Porsche 911 (δείχνει «αληθινή» και όχι ψηφιακά επεξεργασμένη), η οποία φέρεται να τραβήχτηκε στα «άδυτα» του Porsche Center Augsburg της Γερμανίας.

Κρίνοντας από τη μια και μόνο αυτή εικόνα, η «ουρά» της νέας 911 (992), η οποία θα παρουσιαστεί στα τέλη περίπου της τρέχουσας χρονιάς, δείχνει να διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές επιρροές τόσο από τις εκδόσεις Speedster, όσο και από την Panamera, με τα φώτα να είναι ενιαία, το κάλυμμα του κινητήρα τοποθετημένο πιο ψηλά και τους αεραγωγούς του να διαθέτουν κατακόρυφα στοιχεία.

Εντούτοις, το ενδιαφέρον δεν επικεντρώνεται τόσο στο «θεαθήναι», αλλά στις επιλογές της Porsche στα απόκρυφα στοιχεία του νέου και αειθαλούς, ασφαλώς, κουπέ της. Στην κορυφή της γκάμας, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, θα εξακολουθούν να δίνουν το «παρών» οι εκδόσεις Turbo και Turbo S, με την τελευταία να αποδίδει περί τους 630 ίππους. Και αυτές, όπως και οι υπόλοιπες της γκάμας (Carrera και Carrera S), θα χρησιμοποιούν τους νέους και οριακά πιο ισχυρούς 6κύλινδρους κινητήρες τούρμπο της Porsche. Κάτι που –καλώς ή κακώς- αναμένεται να δούμε να εφαρμόζεται και στη GT3.  

Διαβάστε επίσης: Υποσχέσεις της Porsche για πιο οδηγοκεντρικές εκδόσεις της 911

Διαβάστε επίσης: Ο Peter Schutz, ο άνθρωπος που έσωσε την 911, δεν είναι πια μαζί μας

Η μεγάλη είδηση, όμως, αφορά στην προσθήκη μιας mild hybrid έκδοσης, που θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα το 2020. Ο «μικρός» ηλεκτροκινητήρας που θα συνοδεύει τον 6κύλινδρο θερμικό, θα προσφέρει μικρή αυτονομία και πολύτιμα … άλογα στη συνολική απόδοση του «πακέτου». Μη επιβεβαιωμένες μέχρι στιγμής πληροφορίες κάνουν λόγο για 90 επιπλέον ίππους και συνδυαστική απόδοση κοντά στους 485, καθώς και για συσσωρευτές ενέργειας κοντά στις 10 με 11 kWh.

Η μεγάλη ασφαλώς πρόκληση για τους Γερμανούς είναι το πώς θα καταφέρουν να εντάξουν στο «σώμα» της νέας 911 τόσο τον μικρό αυτό ηλεκτροκινητήρα, προσδίδοντας στην κατασκευή χαρακτηριστικά τετρακίνησης, όσο και τις μπαταρίες, που θα αυξήσουν τα ενεργειακά της αποθέματα, χωρίς να αλλοιώσουν τον παραδοσιακά σπορ χαρακτήρα της.

Η όγδοη κατά σειρά γενιά της 911 θα βασίζεται στην τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου ΜΜΒ, που θα έχει ως κύριο χαρακτηριστικό το μεγαλύτερο πλάτος της κατασκευής. Σε αντίθεση, το μήκος της νέας 911-992 δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σημαντικά, όπως και το ύψος της. Για λόγους περιορισμού του βάρους, η Porsche αναμένεται να κάνει εκτενέστερη χρήση ελαφριών μετάλλων και υλικών, όπως το αλουμίνιο και το carbon στις πιο ακριβές και «εξεζητημένες» εκδοχές του μοντέλου της. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως η νέα 911 θα διαθέτει, εκτός από τετραδιεύθυνση, ουκ ολίγα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που στόχο θα έχουν την αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης, αλλά και την καλύτερη ψύξη των ζωτικής σημασίας μηχανικών της μερών (φρένα και κινητήρας)._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ