top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Fiat Argo είναι ο αντικαταστάτης του Punto

Δεν ξέρουμε ακόμα αν η είδηση αφορά και τις αγορές της γηραιάς ηπείρου, προς το παρόν, πάντως, το νέο Fiat Argo είναι το αυτοκίνητο που άμεσα παραλαμβάνει τη σκυτάλη από το Punto στην «αναδυόμενη» για τους Ιταλούς αγορά της Βραζιλίας.

Πρόκειται για ένα μάλλον… συμπαθητικό χάτσμπακ που αποστασιοποιείται σχεδιαστικά από την trendy λογική του μικρότερου «500» υιοθετώντας, όπως καταδεικνύουν και οι μόλις δύο φωτογραφίες που πριν λίγο είδαν το φως της δημοσιότητας, μια αισθητική που παραπέμπει άμεσα στο νέο Tipo. Το νέο Fiat Argo, που σύντομα θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην πάντοτε σημαντική για την ιταλίκη εταιρεία αγορά της Βραζιλίας αντικαθιστώντας το Punto, τον επί 12 χρόνια εκπρόσωπο της στη σούπερ μίνι κατηγορία στην εγχώρια αγορά, βασίζεται στο δάπεδο στο οποίο «πατά» σήμερα το Tipo Sedan/Hatcback αλλά και το Fiat 500X.

Προς το παρόν η Fiat δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία που αφορούν στο ακριβές… μέγεθος του αυτοκινήτου. Ωστόσο, βάσιμες θεωρούνται οι εκτιμήσεις ότι το μήκος του θα κυμαίνεται κοντά στα 4 μ. και η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης στα περίπου 300 λίτρα. Μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες θέλουν τη Fiat να παρουσιάζει –άγνωστο όμως πότε- και μια crossover εκδοχή του Argo που θα διατίθεται τόσο στη Ν. Αμερική, όσο και στις Ινδίες. Το μεγάλο ερώτημα ωστόσο είναι ένα: το Argo θα αποτελέσει άραγε τον αντικαταστάτη του… ξεχασμένου πλέον Punto και στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου; Οι φήμες λένε πως ναι.

Προς το παρόν, το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως το ιταλικό χάτσμπακ θα διατίθεται στην αγορά της Βραζιλίας στα επίπεδα εξοπλισμού Attractive, Essence και Sporting. Κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες ένας 1.000άρης και ένας 1.300άρης κινητήρας της γενιάς Firefly που αντίστοιχα αποδίδουν 77 και 109 ίππους σε συνδυασμό με «5άρι» χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα μεταφέροντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 1.800άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας της γενιάς E.torQ με απόδος 140 ίππων.

Κλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως το όνομα του ιταλικού «μικρού» έχει τις ρίζες του στην ελληνική μυθολογία και φυσικά στο πλοίο στο οποίο επιβιβάστηκαν οι Αργοναύτες με σκοπό να μεταβούν στη Κοχλίδα για να πάρουν το χρυσόμαλλο δέρας._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ