19 Απρ 2017

Νέο VW Polo: Όλες οι τελευταίες πληροφορίες

Η VW δείχνει καθ' όλα έτοιμη για την αντικατάσταση του Polo μέσα στο προσεχές καλοκαίρι.

Μετά την πρεμιέρα του ομόσταβλου Seat Ibiza, ο Όμιλος VW ετοιμάζεται με πυρετώδεις διεργασίες στο εσωτερικό του για την πρεμιέρα του νέου Polo, ενός αυτοκινήτου που παραδοσιακά σηκώνει εδώ και τέσσερις δεκαετίες στους ώμους του το βάρος εκπροσώπησης της μητρικής εταιρείας στην πάντοτε πολυπληθή όσο και… δύσκολη εμπορική αρένα της σούπερ μίνι κατηγορίας. Συνολικά, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αναμένεται να ακολουθήσει την οδό της εξέλιξης, και πολύ λιγότερο της επανάστασης, αξιοποιώντας εν πολλοίς τη δυναμική που της χαρίζει το γνωστό πλέον «ευέλικτο» δάπεδο MQΒ Α0.  

Σχεδιαστικά, το νέο VW Polo θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο. Παρά το βαρύ καμουφλάζ των πρωτοτύπων μοντέλων που ξεπηδούν μέσω επίσημων ή ανεπίσημων «διαρροών» με ολοένα και μεγαλύτερη συχνότητα μέσω του διαδικτύου, οι αναφορές στο μεγαλύτερο Golf είναι διακριτές. Όπως άλλωστε συμβαίνει και με τις εξωτερικές διαστάσεις του «μικρού Golf», που πλέον αγγίζουν τα ολοένα και πιο… ελαστικά όρια της κατηγορίας C. Επομένως, μόνο ως «φυσιολογική» φαντάζει η απόφαση των ανθρώπων της VW να διευρύνουν το μεταξόνιο του νέου Polo κατά τουλάχιστον 95 χλστ., ακριβώς όπως συνέβη και στην περίπτωση του νέου Seat Ibiza, με στόχο να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο οι χωροταξικές δυνατότητες της καμπίνας.

Η αίσθηση… ανωτατοποίησης συνεχίζεται και στις επιλογές που απαντώνται σε συγκεκριμένα στοιχεία του εξοπλισμού του νέου VW Polo. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εδώ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, αξεσουάρ που, όπως όλα μαρτυρούν, θα αποτελεί προνόμιο των μεγαλύτερων από πλευράς τιμής και κυβισμού εκδόσεων. Στους υπόλοιπους τεχνολογικούς… κλάδους, η παρουσία ενός «έξυπνου» λογισμικού διαχείρισης της κίνησης του αυτοκινήτου στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και ενός συστήματος ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, πρέπει να θεωρούνται εκ των ουκ άνευ.

Στα μηχανικά μέρη τη μερίδα του λέοντος θα κατέχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας του Ομίλου VW. Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν… μάχιμο σε χαρακτηριστικά απόδοσης κινητήρα, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 95 και 115 ίππους. Από εκεί και πέρα, οι μεγαλύτερες εκδοχές της οικογένειας του νέου VW Polo θα «φορούν» τον φρέσκο 1.500άρη κινητήρα που γνωρίσαμε στο Golf. Μάλιστα, το εν λόγω σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος –με 150 και 200 ίππους- με τη μεγαλύτερη να υιοθετείται από την έκδοση GTi. Και οι ντίζελ; Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί τίποτα ακόμα, οι πιθανότητες να δούμε τον γνωστό 1.600άρη TDI κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου, είναι αυξημένες. Σε αντιδιαστολή, το πολύ καλό σε απόδοση 7τάχυτο κιβώτιο DSG θα δίνει με σιγουριά το «παρών» δίπλα από το γνωστό χειροκίνητο μηχανικό «6άρι» της VW.

Η αποκάλυψη του νέου VW Polo είναι προγραμματισμένη να γίνει μέσα στο προσεχές καλοκαίρι, με το επίσημο ντεμπούτο του να πραγματοποιείται –που αλλού;- στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στις αρχές του φθινοπώρου._Χ.Α.

Ετικέτες: