top icon
Επικαιρότητα

Ντεμπούτο για την έκδοση παραγωγής του Infiniti Q60 Coupe

Φιλόδοξα είναι τα πλάνα των Ιαπώνων βάζοντας στο στόχαστρό τους με το νέο Q60 Coupe, τη σειρά 4 της BMW, αλλά και το Α5 της Audi.

Χρειάστηκε ένας σχεδόν χρόνος προκειμένου το πρωτότυπο Q60 Coupe να «μετατραπεί» σ’ ένα μοντέλα μαζικής παραγωγής. Κάλλιο αργά παρά ποτέ, όμως. Ουσιαστικά, δεν πρόκειται παρά για ένα μεσαίο, πλην όμως αναβαθμισμένο σε σχέση με τον πρόγονό του, κουπέ, το οποίο παραλαμβάνει σήμερα τη σκυτάλη εκπροσώπησης της Infiniti στην εν λόγω κατηγορία από το G37.

Σημείο αναφοράς για το νέο Q60 Coupe είναι οι κινητήρες που έχουν αναλάβει την κίνησή του. Ξεκινώντας από… πάνω προς τα κάτω, οι Ιάπωνες επιστράτευσαν τις υπηρεσίες ενός 6κύλινδρου σε διάταξη V 3λιτρου twin-turbo κινητήρα, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο παραλλαγές: στην πρώτη, η απόδοση φτάνει τους 405 ίππους και η ροπή τα 475 Nm, ενώ στη μικρότερη, τους 304 ίππους και τα 400 Nm. Στη βάση της πυραμίδας συναντάμε έναν 2λιτρο κινητήρα –βενζίνης ασφαλώς- με γερμανικό επίσης… άρωμα (βλ. Mercedes) και απόδοση 211 ίππων.

Όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων που «περνά» την ισχύ είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς. Στη τελευταία περίπτωση, οι μηχανικοί της Infiniti έχουν κατανείμει τη ροπή στη θέση default σε ποσοστό 50-50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Ωστόσο, το «έξυπνο» αυτό σύστημα τετρακίνησης μπορεί, κάτω από ειδικές συνθήκες, να στείλει τη ροπή στους πίσω τροχούς έως και 100%.

Στα highlights του μοντέλου συγκαταλέγεται και το «προσαρμόσιμο» σύστημα διεύθυνσης, το οποίο, μέσω του συστήματος Drive Mode Selector, προσφέρει στον οδηγό τις εξής ρυθμίσεις: Standard, Snow, Eco, Customize, Sport και Sport+. Επιπρόσθετα, η εταιρεία προσφέρει στις εκδόσεις Sport και μια ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με την ονομασία Dynamic Digital Suspension._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ