top icon
Επικαιρότητα

Ο Elon Musk αποκαλύπτει τις εκδόσεις dual-motor και Performance για το Tesla Model 3

Μια σειρά «τιτιβισμάτων» στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, o Elon Musk αποκαλύπτει τις τεχνικές προδιαγραφές της έκδοσης dual-motor του νέου Tesla Model 3 καθώς και την έλευση της Performance εκδοχής του.

Ο Elon Musk χρησιμοποιεί για μία ακόμα φορά το αγαπημένο του twitter προκειμένου να δώσει στη δημοσιότητα ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία της ταυτότητας της δικινητήριας και πρακτικά τετρακίνητης έκδοσης του Model 3, καθώς και εκείνης που θα βασίζεται σε αυτή και θα κοσμείται από το διακριτικό όνομα Performance. Στα «τιτιβίσματά» του, ο ισχυρός άνδρας της Tesla αναφέρει πως η All-Wheel Drive έκδοση θα εξασφαλίζει στο μικρό σεντάν της γκάμας της εταιρείας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,5 δλ. και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Η δε αυτονομία του με μία πλήρη φόρτιση των μπαταριών θα ανέρχεται στα 500 χλμ/ώρα.

Ίδια αυτονομία θα έχει και η έκδοση Performance, με τη διαφορά ότι οι δύο ηλεκτροκινητήρες της θα εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,5 δλ. εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Κατά την πάγια τακτική του Elon Musk αλλά και της ίδιας της Tesla, δεν ανακοινώνονται στοιχεία για την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων, είτε στη μία είτε στην άλλη περίπτωση, ούτε και η χωρητικότητα των μπαταριών που θα τους συνοδεύουν.

Μάλιστα, ο Elon Musk δε δίστασε να σημειώσει πως το κόστος της η έκδοση Performance έχει αντίστοιχο κόστος με την BMW M3 προσφέροντας όμως συγχρόνως κατά 15% βελτιωμένες επιδόσεις και καλύτερο handling. Και για τους λόγου το αληθές, ιδού και τα πειστήρια των παραπάνω ισχυρισμών.

Σύμφωνα με τον CEO της Tesla, η βασική dual-motor έκδοση του Model 3 θα κοστίζει επιπλέον της δικίνητης 5.000 $, δηλαδή 40.000 $, ενώ με όλα τα διαθέσιμα έξτρα αξεσουάρ, πλην του Autopilot, το κόστος μπορεί να ανέλθει έως και τα 78.000 $.

Τέλος, ο Elon Musk σχολίασε πως οι κινητήρες της έκδοσης είναι τοποθετημένοι στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τον έναν να είναι βελτιστοποιημένος με γνώμονα την αυτονομία και τον άλλο την απόδοση. Μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας επεσήμανε πως ακόμα κι αν ένας κινητήρας χαλάσει, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί χωρίς πρόβλημα με την αρωγή του πρώτου._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ