top icon
Επικαιρότητα

Οι εταιρείες με τη μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη παγκοσμίως

Ο Όμιλος VW κατέχει τα σκήπτρα στον κλάδο της αυτοκίνησης, όντας μάλιστα την ίδια στιγμή ο τέταρτος παγκοσμίως σε διαφημιστική δαπάνη.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας, σε μια μόλις χρονιά ο Όμιλος VW δαπάνησε 6,6 δις δολάρια προκειμένου να διαφημίσει τα τετράτροχα προϊόντα του ανά τον κόσμο, επίδοση που τον κατατάσσει στη θέση «4» στο σύνολο των διαφημιζόμενων ομίλων ή εταιρειών ανά την υφήλιο. Στη σχετική λίστα, η General Motors ακολουθεί στη θέση «6» έχοντας ξοδέψει 5,1 δις δολάρια, ήτοι 100 εκ. περισσότερα από την Daimler, που φιγουράρει στη θέση «7». Από τους υπόλοιπους μεγάλους «παίχτες» της παγκόσμιας αυτοκίνησης, η Ford κατέχει τη θέση «11», με σχετική δαπάνη ύψους 4,3 δις δολαρίων, ακολουθούμενη στη θέση «12» από την Toyota, που εκταμίευσε για τις αντίστοιχες ανάγκες προβολής της, 4,1 δις δολάρια. Ο αμερικανο-ιταλικός όμιλος της Fiat Chrysler Automobiles φιγουράρει στην θέση «14» καταβάλλοντας 3,9 δις to 2015 και το BMW Group, από τη θέση «25» της παγκόσμιας κατάταξης, 3,1 δις δολάρια.

Συνολικά, ο κλάδος του αυτοκινήτου, ο οποίος κατατάσσεται στην πρώτη θέση ανάμεσα σε όλους τους υπόλοιπους, «επένδυσε» για προβολή το ποσό των 47 δις δολαρίων, κεφάλαια που αντιστοιχούν σχεδόν στο 20% της παγκόσμιας διαφημιστικής πίττας.

Και για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, οι εταιρείες ή όμιλοι που πωλούν προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, δαπάνησαν για διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσό των 45,7 δις δολαρίων.

Σε ότι αφορά στο «που» δαπανήθηκαν τα αστρονομικά, ομολογουμενως, αυτά ποσά, αξίζει να σημειώσουμε πως στο σύνολο των διαφημιζομένων, τα ηνία κατέχει η ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Β. Αμερικής, η οποία κατέχει μερίδιο της τάξης του 48,5% (116,7 δις δολάρια), ενώ πίσω της ακολουθεί με σημαντική διαφορά η Ευρώπη με μερίδιο 37,1% και δαπάνη 89,3 δις δολάρια._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ