top icon
Επικαιρότητα

Όλες οι λεπτομέρειες για το ανανεωμένο Peugeot 308

Η γαλλική εταιρεία ρίχνει περισσότερο φως στο μικρομεσαίο χάτσμπακ που πλέον ανανεώθηκε. Σε εμφάνιση και μηχανικά μέρη.

Η Peugeot δεν θέλησε να διαφοροποιήσει σημαντικά το σχεδιαστικό προσωπείο του μικρομεσαίου της μοντέλου, αλλά να ενισχύσει την εικόνα και τις επιδόσεις του με διακριτικές επεμβάσεις και πάντοτε σε συγκεκριμένους τομείς. Σε ότι αφορά στην αισθητική λοιπόν, οι μόνες αλλαγές αφορούν στο πιο αιχμηρό σχήμα του προφυλακτήρα, στα νέα φώτα ομίχλης καθώς και στην ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα. Αντίστοιχες επεμβάσεις έχουν γίνει στα πίσω φώτα και στον αντίστοιχο προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό το γνώριμο i-cockpit των Γάλλων παραμένει το σήμα κατατεθέν, με τις όποιες αναβαθμίσει εδώ να αφορούν στην περεταίρω ενίσχυση του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Έτσι, το ανανεωμένο Peugeot 308 αποκτά πολλά από τα στοιχεία που είδαμε στο μεγαλύτερο 3008 με σημείο αναφοράς το νέο σύστημα πλοήγησης, που πλέον συνδυάζεται με οθόνη 9,7 ιντσών παρέχοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σε ότι αφορά στη ροή της κυκλοφορίας, αλλά και το Visionpark 1, που αυτόματα παρκάρει το αυτοκίνητο σε μια κενή θέση στάθμευσης. Από εκεί και πέρα, το γαλλικό «χατς» είναι συμβατό πλέον με τα συστήματα συνδεσιμότητας MirrorLink, Android Auto και Apple CarPlay. Στον τομέα της ασφάλειας οι προσθήκες αφορούν στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Active Safety Braking και Active Lane Departure Warning.

Σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη, η πρώτη καλή είδηση αφορά στην κατάργηση του αυτόματου κιβωτίου των 6 σχέσεων και στην αντικατάστασή του με ένα αντίστοιχο της ιαπωνικής Aisin με 8 σχέσεις στην πετρελαιοκίνητη έκδοση GT των 180 ίππων. Από εκεί και πέρα, το ανανεωμένο Peugeot 308 είναι το πρώτο μοντέλο του γκρουπ PSA που απολαμβάνει τις υπηρεσίες ενός νέου 4κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα της γενιάς BlueHDi, ο οποίος έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα αποδίδοντας 130 ίππους. Το «παρών» εξακολουθεί να δίνει ο 3κυλινδρος βενζίνης, ο οποίος είναι αναβαθμισμένος ως προς τις περιβαλλοντικές του επιδόσεις, εξακολουθώντας όμως να «δίνει» 130 ίππους συνδυαζόμενος μ' ένα 6αρι μηχανικό κιβώτιο. Όπως ακριβώς και ο 1.5 BlueHDI. Από εκεί και πέρα, στην κορυφαία έκδοση με την ονομασία 308 GTi by Peugeot Sport, κάτω από το καπό «ζει» ο γνωστός 1.600άρης της PSA, ο οποίος αποδίδει ειδικά για την περίσταση 270 ίππους εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 6,0 δλ. Φυσικά, η έκδοση διαθέτει μπλοκέ εμπρός διαφορικό, όπως και το αντίστοιχο 208, 19άρες ζάντες και εμπρός δίσκους με διάμετρο 380 χλστ.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6c, αλλά και εκείνες που θα τεθούν σε ισχύ από το 2020 και εξής. Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο ο μικρός 1.500άρης ντίζελ, όσο και ο 2λιτρος είναι εφοδιασμένοι με καταλυτικό μετατροπέα δεύτερης γενιάς καθώς και φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων, αμφότερα τοποθετημένα πολύ κοντά στους θαλάμους καύσης τους.

Το ανανεωμένο γαλλικό μοντέλο της Peugeot θα διατίθεται με τα επίπεδα εξοπλισμού Access, Active, Allure, GT Line, GT και GTi._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ