11 Ιαν 2017

Το Opel Insignia Grand Sport αποκτά τετρακίνηση

Καταμεσής του χειμώνα, η Opel προσθέτει στο νέο Insignia Grand Tourer ένα απαραίτητο «αξεσουάρ» για ασφαλέστερες μετακινήσεις σε ολισθηρές επιφάνειες.

Με τη συγκεκριμένη έκδοση, η Opel βάζει ξεκάθαρα στο στόχαστρό της την αντίστοιχη έκδοση του VW Passat στα πλαίσια μιας ακόμα ενδο-γερμανικής αντιπαράθεσης στην καρδιά της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας. Από τεχνική σκοπιά, το ενδιαφέρον στο σύστημα τετρακίνησης Twinster AWD εστιάζεται στην απουσία κεντρικού διαφορικού και στην υιοθέτηση ενός συστήματος με δύο υδραυλικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, που κατανέμουν, ανάλογα με τις απαιτήσεις ή τις συνθήκες οδήγηης, τη ροπή του κινητήρα ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς, καθώς και σε κάθε τροχό του πίσω άξονα ξεχωριστά. Το σύστημα torque vectoring που ενσωματώνει η συγκεκριμένη διάταξη στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου έχει την ιδιότητα να «στέλνει» μεγαλύτερη ισχύ στον εξωτερικό πίσω τροχό όταν το αυτοκίνητο στρίβει αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τα επίπεδα πρόσφυσης.

Σύμφωνα με την Opel, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου «αποφασίζει» για την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους, όπως το είδος της επιφάνειας, η θέση του πεντάλ του γκαζιού και η γωνία του τιμονιού. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός του τετρακίνητου Insignia Grand Tourer μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις προκαθορισμένες ρυθμίσεις Tour και Sport του συστήματος.

Κλείνοντας αξίζει να προσθέσουμε πως υπεύθυνη για την κατασκευή του συστήματος τετρακίνησης του νέου Insignia Grand Tourer είναι η βρετανική GKN._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες:

Σχόλια