top icon
Επικαιρότητα

Ποιες μάρκες αυτοκινήτου «γκουγκλάρουν» οι χρήστες του διαδικτύου

Μπορεί να έχασε την πρωτιά σε πωλήσεις, μολαταύτα η Toyota παραμένει η πιο δημοφιλής μάρκα στις αναζητήσεις για τους χρήστες του διαδικτύου.

Σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής Quickco, η οποία διεξήχθη σε 193 χώρες, η Toyota ήταν η εταιρεία με τις περισσότερες αναζητήσεις στο διαδίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο ιαπωνικός κολοσσός, μάλιστα, κατάφερε να κερδίσει την άτυπη αυτή πρωτιά σε συνολικά 74 χώρες του πλανήτη, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η Αυστραλία, η Κίνα και η ΗΠΑ, με την BMW να πρωτοστατεί σε 51 και τη Hyundai σε 17.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως με εξαίρεση τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και τη Σουηδία, όπου τα περισσότερα «χτυπήματα» απέσπασαν οι BMW, Fiat, Renault και Volvo αντίστοιχα, στις υπόλοιπες κατασκευάστριες χώρες οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούσαν «αλλοδαπές» μάρκες. Ενδεικτικά, στην Κορέα κυρίαρχη ήταν η BMW, όπως και στην Ιαπωνία.

Από εκεί και πέρα, συνολικά στη γηραιά ήπειρο, όπως και στη χώρα μας, τη μερίδα του λέοντος πήρε η BMW, ενώ στη γειτονική μας Τουρκία, πρώτη για το 2016 αναδείχτηκε η Renault._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ