top icon
Επικαιρότητα

Porsche: Πρόσω ολοταχώς

Αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 3μηνο του έτους και κατ’ επέκταση… χαράς ευαγγέλια για τους ανθρώπους της Porsche, οι οποίοι έχουν κάθε λόγο να γιορτάζουν φέτος έχοντας μία ακόμα αφορμή: τα 70 χρόνια από την έξοδο από τη γραμμή παραγωγής του πρώτου σπορ αυτοκινήτου τους.

Το πέρας του Μαρτίου βρήκε τους εμπορικούς δείκτες της γερμανικής εταιρείας ιδιαίτερα ενισχυμένους, με τις παγκόσμιες πωλήσεις της το πρώτο 3μηνο του έτους να σημειώνουν άνοδο της τάξης του 6%. Καταγράφοντας έτσι ένα ακόμα ρεκόρ… δημοτικότητας, η Porsche κατάφερε να κερδίσει κατά τη διάρκεια του Q1 την εμπιστοσύνη 63.478 πελατών, έναντι 59.689 την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

Οι αγορές που αποτέλεσαν τον «οδηγό» στο εν λόγω ράλλυ ήταν εκείνες της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της Γερμανίας, ειδικότερα, όπου η Porsche κατέγραψε σημαντική βελτίωση του εμπορικού της βηματισμού το πρώτο 3μηνο. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η άνοδος άγγιξε το 10%, με τις πωλήσεις της μάρκας να προσεγγίζουν τις 14.000 μονάδες, ενώ στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, οι νέοι ιδιοκτήτες έφτασαν τους 20.601 (+8%).

Από πλευράς μοντέλων, η Panamera ήταν εκείνη που αναμενόμενα έκανε το μεγαλύτερο άλμα, καθώς η δημοτικότητα της αυξήθηκε κατά 200%. Όπως ανακοινώθηκε, από το σύνολο των αντιτύπων που πουλήθηκαν ανά τον κόσμο, πάνω από το 60% κινούνταν από υβριδικές μονάδες, δείγμα ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία η εν λόγω τεχνολογία καθίσταται ολοένα και πιο δημοφιλής.

Όπως είναι προφανές, η Κίνα αποτέλεσε τη μεγαλύτερη «μοναδιαία» αγορά για την Porsche, με τις πωλήσεις της στην αχανή αυτή χώρα να φτάνουν το πρώτο 3μηνο τις 18.600 μονάδες (+3%).

Για μία ακόμα φορά, στο εν λόγω διάστημα, το πιο δημοφιλές μοντέλο της γκάμας της εταιρείας δεν ήταν κάποιο σπορ μοντέλο, αλλά ένα SUV. Και συγκριμένα, η Macan, οι πωλήσεις της οποίας ξεπέρασαν τις 23.000. Η αειθαλής «911» κατάφερε να ταξινομήσει 9.600 αντίτυπα καταγράφοντας έτσι σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017 αύξηση της τάξης του 35%.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτή η στιγμή η Porsche κατέχει μερίδιο που δεν υπερβαίνει το μόλις 0,3%, γεγονός που εξασφαλίζει, όπως επικαλούνται οι ίδιοι οι Γερμανοί, τη μοναδικότητα της μάρκας._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ