top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το Hyundai RM16 Ν Concept

Ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο της κορεάτικης εταιρείας που δημιουργήθηκε από την «N Performance», προκειμένου να πάρουμε μια ακόμα γεύση από τα «καυτά» μοντέλα παραγωγής που η Hyundai σχεδιάζει σε σύντομο χρονικό διάστημα από σήμερα να λανσάρει στην αγορά.

Εν προκειμένω, πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά απτό δείγμα γραφής του προγράμματος RM (Racing Midship), το οποία «εκκίνησε» το 2012. Θυμίζουμε πως δύο χρόνια μετά τη… γέννηση του, οι Κορεάτες παρουσίασαν για πρώτη φορά στο κοινό το πρωτότυπο RM14, ενώ το 2015, το RM15 Concept. Σήμερα, η Hyundai επανέρχεται στο όλο… θέμα παρουσιάζοντας στα πάτρια εδάφη το νέο RM16 N, με άλλα λόγια, τη νεότερη αγωνιστική εκδοχή του «κεντρομήχανου» Veloster, το οποίο διαφοροποιείται αισθητικά από τον πρόγονό του, χάρη στα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το πιο κεκλιμένο εμπρός καπό, που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, όπως και πολλές από τις λοιπές εξωτερικές επιφάνειες του οχήματος.

Από εκεί και πέρα, η κατανομή μάζας ανάμεσα στους δύο άξονες παραμένει αναλλοίωτη (43/57 εμπρός/πίσω), με το κέντρο βάρους να διατηρείται σε απόσταση 500 χλστ. από το έδαφος. Μολαταύτα, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται πολύ περισσότερο από τα παραπάνω, στον κινητήρα, ο οποίος αναμένεται να «μεταμοσχευθεί» στην έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου Hyundai i30N. Πρόκειται για ένα 2λιτρο μηχανικό σύνολο της γενιάς T-GDI, το οποίο είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό υπερτροφοδότη, όπως μας πληροφορεί η ίδια η εταιρεία, που συμβάλλει καθοριστικά ώστε η ισχύς να αγγίξει το άτυπο φράγμα των 300 ίππων και η ροπή, τα 383 Nm. O νέος T-GDI κινητήρας συνεργάζεται στην περίπτωση του RM16 N με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, όπως ακριβώς θα συμβαίνει και με το νέο i30N, σε συνδυασμό μ’ ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης._Χ.Α.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Hyundai i30N στο Nurburgring (video)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ