top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το πρωτότυπο SUV της Byton στη CES

Η νεοσύστατη Byton παρουσίασε την πρωτότυπη και αμιγώς ηλεκτρική πρότασή της στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ.

H Byton, μια άγνωστη μέχρι τώρα εταιρεία κατασκευής οχημάτων από την Κίνα, η οποία ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του πρώην επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης του BMW i8, Carsten Breitfeld, πραγματοποιεί από σήμερα τα πρώτα απτά βήματά στο χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής παρουσιάζοντας στην Consumer Electronics Show στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο μοντέλο με αρκετά ενδιαφέροντα τεχνικά –και όχι μόνο- στοιχεία. Το νέο SUV της κινέζικης εταιρείας, έχει μήκος 4,85 μ., πλάτος 1,94 και πλάτος 1,64 μ. «πατώντας» για τις ανάγκες της CES 2018 σε τροχούς 22 ιντσών. Σχεδιαστικά, δεν εισάγει… καινά δαιμόνια, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι και αδιάφορο. Όπως επισημαίνουν οι δημιουργοί, το Byton Concept δε διαθέτει εξωτερικές χειρολαβές, ούτε συμβατικό σύστημα ξεκλειδώματος των θυρών, το οποίο έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρονικό καλούδι με σύστημα… αναγνώρισης προσώπου.

Αυτό που σίγουρα εντυπωσιάζει είναι το εσωτερικό του, στο οποίο δεσπόζει μια θηριώδη οθόνη αφής, η οποία φέρει την ονομασία Shared Experience Display και έχει μήκος 1,25 μ.(!) και ύψος 250 χλστ. Και σαν να μην έφτανε αυτή, στο τιμόνι της κατασκευή βρίσκεται ενσωματωμένη μια ακόμα οθόνη 8 ιντσών, σε μέγεθος tablet, μέσω της οποίας ελέγχονται βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της Byton υπόσχονται πως το νέο SUV τους, το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2019, θα είναι σε θέση να «υποδεχτεί» τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, και μάλιστα επιπέδου 4, καθώς και 5G συνδεσιμότητα με ταχύτητες 10GB ανά δευτερόλεπτο για το σύνολο των επιβατών του.

Σε ότι αφορά στην καρδιά της κατασκευής, η Byton αναφέρει πως θα το νέο της SUV θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Η πρώτη θα αποδίδει 272 ίππους κινώντας τους πίσω τροχούς, με τη δεύτερη να είναι τετρακίνητη με απόδοση 476 ίππους. Σε κάθε περίπτωση, η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, με αποτέλεσμα στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία να αγγίζει τα 400 χλμ. και στη δεύτερη στα 520 χλμ.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η τιμή της έκδοσης παραγωγής του νέου τους SUV θα εκκινεί στις ΗΠΑ, αγορά που αποτελεί και το βασικό… στόχο τους μετά από εκείνη της Κίνας, από τα 45.000 δολάρια._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ