19 Απρ 2017

Renault R.S. 2027 Vision Concept: Με το βλέμμα στο μέλλον

Το όραμα της γαλλικής εταιρείας για τα μονοθέσια του μέλλοντος. Και τον ίδιο τον θεσμό της F1, ασφαλώς.

Renault R.S. 2027 Vision Concept

Όπως είχε προαναγγείλει, η Renault παρουσίασε σήμερα ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο, το οποίο «φωτογραφίζει» την πιθανή μορφή που κάλλιστα μπορούν να έχουν τα μονοθέσια του Π.Π. της F1 σε 10 χρόνια από σήμερα. Καρδιά της σχεδιαστικής και τεχνολογικής αυτής σπουδής που ακούει στο όνομα R.S. 2027 Vision Concept είναι μια υβριδική μονάδα, η οποία αποτελείται από έναν «μικρό», όπως τον χαρακτηρίζουν οι ίδιοι οι δημιουργοί του, θερμικό κινητήρα με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, σε συνδυασμό με μπαταρίες και δύο πανίσχυρα συστήματα ανάκτησης της ενέργειας, που «παραδίδουν» τέσσερις φορές μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με εκείνα που φιλοξενούνται σήμερα στα μονοθέσια της Formula 1.

Συνδυαστικά, η ισχύς του «πακέτου» μπορεί να φτάσει, σύμφωνα με τους Γάλλους πάντα, έως και τους 1.360 ίππους, τιμή που θέλοντας και μη επιβάλλει τη μεταφορά των παραπάνω… ίππων και στους τέσσερις «γυμνούς» τροχούς της κατασκευής, το βάρος της οποίας δεν υπερβαίνει συνολικά τα 600 κιλά. Οι άνθρωποι της Renault αναφέρουν χαρακτηριστικά πως το πρωτότυπο μπορεί να οδηγηθεί αποκλειστικά με την αρωγή ρεύματος κατά τη διάρκεια που κινείται στην ευθεία των pit ή ακόμα και σε «νεκρές» από αγωνιστική σκοπιά περιόδους στις οποίες «κυρίαρχο» είναι το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το πρωτότυπο διαθέτει και σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Επιπρόσθετα, τα δοχεία αποθήκευσης βενζίνης του R.S. 2027 Vision Concept μπορούν να μεταφέρουν στο εσωτερικό τους καύσιμα συνολικού βάρους 60 κιλών –σήμερα τα μονοθέσια της F1 κουβαλούν, ούτε λίγο ούτε πολύ, 105 κιλά υγρού καυσίμου.

Σχεδιαστικά, σημείο αναφοράς αποτελεί το κλειστό, για λόγους ασφαλείας, αλλά διάφανο πτυσσόμενο περίβλημα του κόκπιτ, ενώ από το ίδιο υλικό θα είναι κατασκευασμένο και το κράνος του πιλότου. Την ίδια στιγμή, το «παρών» στο R.S. 2027 Vision Concept δίνουν και δύο προστατευτικά roll bars, τα οποία «εκτινάσσονται» σε περίπτωση ανατροπής του μονοθεσίου. Χαρακτηριστική είναι επίσης η ενσωμάτωση, για αισθητικούς κυρίως λόγους, μιας συστοιχίας φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED στο εμπρός μέρος της πρωτότυπης κατασκευής.

Ακόμα πιο προχωρημένες όμως είναι οι δυνατότητες «επαφής» του R.S. 2027 Vision Concept με τους θεατές, οι οποίοι στους τελευταίους και καθοριστικούς για την έκβαση του αγώνα γύρους θα έχουν τη δυνατότητα να… προσφέρουν έξτρα ισχύ (fan-boost το αποκαλούν οι Γάλλοι) στο μονοθέσιο της αρεσκείας τους μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους στα social media!

«Ανυπομονούμε να συζητήσουμε με τους ανθρώπους του σπορ και τους λάτρεις της F1 τις ιδέες που αναδεικνύει το εν λόγω πρωτότυπο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της Renault F1,  Cyril Abiteboul._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept
  • Renault R.S. 2027 Vision Concept