top icon
Επικαιρότητα

RS και Convertible εκδόσεις για τη νέα Alpine;

Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζεται για την επάνοδό της στο εμπορικό προσκήνιο με άρμα ένα συναρπαστικό –όπως όλα δείχνουν- σπορ κουπέ μοντέλο. Και αυτό δεν είναι παρά μόνο η αρχή, βέβαια.

Μια πρώτη γεύση από το νέο κουπέ της Alpine πήραμε πριν λίγους μόλις μήνες με την πρεμιέρα του Vision Concept, το οποίο, όπως ευθαρσώς δηλώνουν από την πρώτη κιόλας στιγμή οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας, «ταιριάζει» σε ποσοστό άνω του 80% με το μοντέλο παραγωγής που θα αποκαλυφθεί επισήμως το προσεχές φθινόπωρο και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αγορές της γηραιάς ηπείρου στις αρχές του 2017. Για το νέο αυτό σπορ κουπέ τους, οι Γάλλοι της Alpine αναμένεται να «επενδύσουν» στο τρίπτυχο χαμηλό βάρος-κόπακτ διαστάσεις-διασκεδαστική οδική συμπεριφορά, εξοπλίζοντας το πρώτο, ύστερα από χρόνια, μοντέλο τους, μ’ έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Renault με χωρητικότητα 1,6 ή 1,8 λίτρων, που θα αποδίδει στις δύο διαθέσιμες εκδοχές του περί τους 250 και 300 ίππους.

Ωστόσο, το νέο αυτό κουπέ δεν είναι παρά η αρχή του σύγχρονου… ταξιδιού της Alpine, η οποία μελετά αυτή τη στιγμή πάνω από έξι νέα projects. Από αυτά, όπως παραδέχτηκε σε δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο ο Michael van der Sande, το αφεντικό, με άλλα λόγια της Alpine, φαίνεται να προκρίνονται η ανοιχτή έκδοση του κουπέ μοντέλου, καθώς και η «καυτή» RS.

Χαρακτηριστικά, ο ο Michael van der Sande, δήλωσε:

«Κοιτώντας πίσω στην ιστορία της μάρκας μας, τα αυτοκίνητα τα οποία νομιμοποιούμαστε, κατά κάποιο τρόπο, να παράγουμε είναι πισωκίνητες και ελαφριές σε βάρος κατασκευές, με τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω. Αυτοκίνητα, διασκεδαστικά στην οδήγηση, αλλά και ευκολοδήγητα στην καθημερινότητα. Δεν πρόκειται να φτιάξουμε μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα με πανίσχυρους κινητήρες για την πίστα ή τις autobahn».

Ο Michael van der Sande, στα πλαίσια των ίδιων δηλώσεων, απέφυγε να θέσει ένα σαφές χρονοδιάγραμμα όσον αφορά στις… συμπληρωματικές αυτές εκδόσεις του νέου κουπέ μοντέλου της Alpine. Επ’ αυτού, ο ισχυρός άνδρας της μάρκας, δήλωσε:

«Πρέπει πρώτα να δούμε αν υπάρχει η ζήτηση για τέτοια μοντέλα. Προς το παρόν, πάντως, τίποτα δεν έχει επισήμως αποφασιστεί».

Οι δραστηριότητες της Alpine αναμένεται να ξεκινήσουν μέσω ενός δικτύου που δεν θα υπερβαίνει τους 80 στο σύνολο ντίλερ στο σύνολο της Ευρώπης (σ.σ.: οι περισσότεροι από αυτούς, ωστόσο, αναμένεται να είναι νυν αντιπρόσωποι της μαμάς Renault).

«Προς το παρόν, εστιάζουμε μόνο στην Ευρώπη. Μακροπρόθεσμα, όμως, τίποτε δεν αποκλείεται. Μπορεί να δώσουμε το παρών στην Κίνα, στις ΗΠΑ ή και οπουδήποτε αλλού», ξεκαθάρισε ο Michael van der Sande._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ