top icon
Επικαιρότητα

Σε πισωκίνητη πλατφόρμα της Toyota το νέο Mazda 6;

Η επόμενη γενιά του ιαπωνικού σεντάν της Mazda είναι πολύ πιθανό να βασιστεί πάνω σε μια πισωκίνητη πλατφόρμα της Toyota.

Σύμφωνα με ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης, Mazda και Toyota εξεργάζονται αυτή τη στιγμή όλα τα πιθανά σενάρια που θα επιτρέψουν στην πρώτη να «χτίσει» την επόμενη ή τη μεθεπόμενη γενιά του μεσαίου της σεντάν πάνω σε μια πισωκίνητη πλατφόρμα της δεύτερης. Και εν προκειμένω, σε εκείνη που χρησιμοποιούν σήμερα τα Lexus IS και GS.

Αξίζει με την ευκαιρία να θυμίσουμε πως οι δύο εταιρείες έχουν συνάψει και επισήμως από τα τέλη της άνοιξης μια «σύμπραξη δυνάμεων», η οποία αφορά αποκλειστικά στον τεχνολογικό και κατασκευαστικό τομέα. Στόχος της δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη σύγχρονων λύσεων στο συγκεκριμένο τομέα με μειωμένο κατασκευαστικό αλλά και εξελικτικό κόστος. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Toyota «η συνεργασία βασίζεται στο κοινό όραμα των δύο εταιρειών καθώς και στον αμοιβαίο σεβασμό». Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Toyota αναμένεται να προσφέρει στο εν λόγω… γάμο εκτός των άλλων και την προηγμένη τεχνογνωσία της στον τομέα των υβριδικών κινητήρων, καθώς και σε εκείνη των κυψελών καυσίμου, αν μη τι άλλο, στη μορφή που την είδαμε στο νέο Mirai. Από τη μεριά της, η Mazda θα «καταθέσει» όλες τις γνώσεις της στον τομέα των κινητήρων βενζίνης που βασίζονται στη γενιά κινητήριων συνόλων SkyActiv.

Οι δύο εταιρείες αναμένεται να επεκτείνουν τη συνεργασία τους στο εγγύς μέλλον και στον τομέα της από κοινού εξέλιξης συστημάτων ασφαλείας. Βέβαιο είναι με δεδομένο και την ως άνω είδηση πως οι δύο εταιρείες θα προχωρούν ένα βήμα πιο κοντά και με τον… δανεισμό δαπέδων είτε προς τη μια, είτε προς την άλλη κατεύθυνση.

Μια άλλη σημαντική πτυχή που «ενώνει» τις δύο ιαπωνικές εταιρείες σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των δύο μερών που έγιναν στις 4 Αυγούστου, είναι και η απόκτηση του 5,05% του μετοχικού κεφαλαίου της Mazda από την Toyota μέσω της αγοράς 31.928.500 κοινών μετοχών. Το τίμημα υπολογίζεται στα 50 δις ιαπωνικά γιέν, ήτοι περί τα 380 εκ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, η Mazda θα αγοράσει μετοχές της Toyota ίσης αξίας, οι οποίες υπολογίζεται ότι αντιστοιχούν στο 0,25% του μετοχικού κεφαλαίου της τελευταίας.

«Πρόκειται για μια εταιρική σχέση στην οποία οι εμπλεκόμενοι έχουν πάθος για τα αυτοκίνητα και θα εργαστούν σκληρά για να τα κάνουν ακόμα καλύτερα. Δεν θα αφήσουμε τα αυτοκίνητα να γίνουν εμπορεύματα», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Toyota,  Akio Toyoda.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ