top icon
Επικαιρότητα

Στα τέλη του 2018 το νέο Renault Megane R.S. Trophy

Η γαλλική εταιρεία δεν εφησυχάζει και έτσι, μετά τις εκδόσεις Sport και Cup του νέου Renault Megane R.S., τις οποίες και θα «βάλουμε στο χέρι» εντός ολίγων 24ώρων, ετοιμάζει και την Trophy.

Μπορεί να άργησε σχετικά, αλλά, πριν καλά καλά πατήσει τους τροχούς του στην άσφαλτο, το νέο Renault Megane R.S. έχει ήδη καταφέρει να συνεπάρει την καρδιά και το μυαλό των απανταχού οπαδών των hot-hatch κατασκευών. Λίγο ο 1.800άρης κινητήρας του –λέγε με Alpine A110- των 280 για την περίσταση ίππων, λίγο η high-tech ανάρτηση, που για την περίσταση πάει «πακέτο» με το αναβαθμισμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control της Renault, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν τον απαραίτητο… μύθο γύρο από την επικείμενη μέσα στις προσεχείς βδομάδες έλευση του μοντέλου στις κατά τόπου αγορές της γηραιάς –και όχι μόνο –ηπείρου. Αυτό, όμως, δεν είναι αρκετό για τους Γάλλους της Renault Sport, αλλά και για τους συναδέλφους τους στη Renault Technocenter, που συμμετείχαν δυναμικά στην εξέλιξη του νέου RS., καθώς, όπως οι ίδιοι οι ιθύνοντες τους αποκαλύπτουν, στα τέλη της χρονιάς που διανύουμε στη γκάμα του κορυφαίου Megane θα προστεθεί μία ακόμα πιο «σκληροπυρηνική» έκδοση με την ονομασία Trophy. Κάτι, φυσικά, που είδαμε να παίρνει σάρκα και οστά και στο παρελθόν. Και, μάλιστα, εις διπλούν, με το Megane II R.S. Trophy το 2005 και το Megane III R.S. Trophy, το 2011 τις μετέπειτα εκδόσεις 275 Trophy και Trophy-R.

Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πηγές, η φρέσκια αυτή εκδοχή του νέου και αποκλειστικά 5θυρου Megane R.S. θα κάνει την εμφάνισή της πριν το πέρας της τρέχουσας χρονιάς κινούμενη από τον ίδιο κινητήρα. Με μια διαφορά, όμως: ότι η ισχύς του θα σκαρφαλώσει από τους 280 στους 300 ακριβώς ίππους και η μέγιστη ροπή του, από τα 390 στα 400 Nm. Κάτι μάλλον εύκολο για τους «μαέστρους» της Renault Sport. Φυσικά, το R.S. Trophy θα βασίζεται στην έκδοση Cup, και όχι στην Sport, γεγονός που σημαίνει πως το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό (τύπου Τόρσεν) θα είναι στάνταρ. Χωρίς να έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, οι Γάλλοι αναμένεται να προχωρήσουν στη μερική… απογύμνωση του αυτοκινήτου, ούτως ώστε να μειωθεί το βάρος, που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται στα 1.407 κιλά στη χειροκίνητη έκδοση, που θα είναι κατά πάσα πιθανότητα και ο «δότης» για το νέο Megane R.S. Trophy._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ