top icon
Επικαιρότητα

Τα ρεκόρ στο Nuburgring δεν ενδιαφέρουν την Porsche

Ο επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τις καθαρόαιμες κατασκευές του Γερμανού κατασκευαστή, Andreas Preuninger, δηλώνει πως η εταιρεία δεν εστιάζει πλέον την προσοχή της στο «κυνήγι» του ταχύτερου γύρου στο γνωστό πεδίο δοκιμών της Πράσινης Κόλασης. 

Παρά το γεγονός ότι η «αντιπαράθεση του χρονομέτρου» στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή των 20,8 χλμ. της Πράσινης Κόλασης καλά κρατεί ανάμεσα στους mainstream κατασκευαστές εξωτικών αυτοκινήτων, η Porsche, σε μια μάλλον απροσδόκητη στροφή στην πολιτική της, δηλώνει μέσω του πλέον… αρμοδίου στελέχους της πως η κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο συγκεκριμένο τερέν δεν είναι (πλέον) στις άμεσες επιδιώξεις της. Όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής του τμήματος που ορίζει τις τύχες αλλά συγχρόνως και τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων της Porsche που κοσμούνται από τη διακριτική ονομασία GT, ο λόγος που η εταιρεία παρουσίασε τη χειροκίνητη εκδοχή της νέας 911 GT3 είναι ότι πολλοί πελάτες της δεν εστιάζουν πια στην «απόλυτη επίδοση» παρά μόνο στην οδηγική απόλαυση που εισπράττουν πίσω από το τιμόνι. Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας πρόσφατα στην ηλεκτρονική έκδοση του AutoGuide, ο Andreas Preuninger δήλωσε τα εξής:

«Υπάρχουν πολλοί  άνθρωποι που δεν κοιτούν το χρονόμετρο όταν οδηγούν στην πίστα αναζητώντας μόνο την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο. Αυτός είναι ο λόγος που σταματήσαμε να σκεπτόμαστε μόνο τους ταχύτερους γύρους ψάχνοντας τρόπους ώστε να είμαστε οι γρηγορότεροι στο Nurburgring. Δεν με ενδιαφέρει αν στο Nurburgring ο ανταγωνισμός είναι ταχύτερος».

Ο Preuninger συνέχισε ένα βήμα παραπάνω σημειώνοντας πως «χτίζοντας» ένα αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι το ταχύτερο στην Πράσινη Κόλαση είναι πιθανό να επηρεάσει αρνητικά τον τρόπο που συμπεριφέρεται στον ανοιχτό δρόμο.

«Δεν είναι στις προτεραιότητες μας να γράφουμε τους καλύτερους χρόνους και να διαφημίζουμε τα αυτοκίνητα μας με βάση αυτό. Για να είμαι ειλικρινής, αν έχει κανείς ένα αυτοκίνητο με το ιδανικό set up για το Nurburgring, τότε στο δρόμο ή οπουδήποτε αλλού το αυτοκίνητο αυτό θα συμπεριφέρεται σαν σκύλος»!

Και όλα αυτά για μια εταιρεία που συνεχίζοντας να εξελίσσει τα αυτοκίνητα της στο πάντοτε απαιτητικό πεδίο δοκιμών της Πράσινης Κόλασης, είχε στο πρόσφατο παρελθόν πρωτοστατήσει στο συγκεκριμένο τερέν στο κυνήγι του απόλυτου ρεκόρ ταχύτητας. Θυμίζουμε για του λόγου το αληθές πως το 2010, και αντίστοιχα το 2013, η Porsche είχε «επενδύσει» όσο λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες του είδους στους χρόνους που είχαν καταφέρει να «γράψουν» στο ‘Ring οι εμβληματικές GT2 RS και 919 Spyder…

Παρ’ όλα αυτά, ο καθ’ ύλην αρμόδιος για τις σπορ κατασκευές της μάρκας, σε μια αποστροφή του λόγου του, ήρθε να διαψεύσει τον ίδιο του τον… εαυτό, δηλώνοντας πως για την Porsche η υπόθεση «ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring» δεν έχει ακόμα τελειώσει!

«Θα επιστρέψουμε καθώς κάθε αυτοκρατορία αντεπιτίθεται. Έχουμε μερικούς άσσους στο μανίκι μας μιας και μπορούμε και εμείς να είμαστε εκεί εξίσου ανταγωνιστικοί».

Λέτε ο Γερμανός να αναφέρεται στο χρόνο που θα καταφέρει να «γράψει» στο Nurburgring η πολυσυζητημένη νέα Porsche 911 GT2 RS;_Χ.Α. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ