top icon
Επικαιρότητα

Τον Σεπτέμβριο η πρεμιέρα του νέου VW Polo

Η γερμανική εταιρεία βάζει πλώρη για την αντικατάσταση του Polo προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στη δημοφιλή αρένα της σούπερ μίνι κατηγορίας.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η επίσημη πρεμιέρα της έκτης κατά σειρά γενιάς του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ωστόσο, οι πρώτες «διαρροές» της τελικής μορφής που θα διαθέτει το νέο «μικρό» της VWαναμένεται να ξεκινήσουν αρκετά νωρίτερα. Ενδεχομένως και μέσα στο καλοκαίρι.

Με το νέο Polo, η VW αναμένεται να συνεχίσει την εξελικτική πορεία του μοντέλου, το οποία ήδη απαριθμεί 42 χρόνια παρουσίας στις κατά τόπου αγορές. Θα βασίζεται δε πάνω στη γνώριμη πλατφόρμα MQB A0 (σ.σ.: αυτή που ήδη χρησιμοποιεί το νέο Seat Ibiza) διαθέτοντας μεγαλύτερες εξωτερικές και εσωτερικές διαστάσεις σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά με έμφαση εκείνες που αφορούν στο μεταξόνιο και τα εμπρός και πίσω μετατρόχια. Μολαταύτα, όπως υπόσχονται οι μηχανικοί της VW, θα είναι ελαφρύτερο, χάρη σε «περικοπές» που θα προκύψουν με τη χρήση πιο προηγμένων υλικών.

Σχεδιαστικά, δεν αναμένεται να δούμε κάτι το… δραματικά νέο, τακτική που είδαμε να ακολουθείται άλλωστε και με το νέο VW Golf. Από εκεί και πέρα, η γερμανική εταιρεία αναμένεται να δώσει τον καλύτερο εαυτό του σε ότι αφορά στην εικόνα αλλά και στην ποιότητα της καμπίνας, η οποία θα εξασφαλίζει, σύμφωνα με τις υποσχέσεις της, ακόμα καλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό, το νέο Polo αναμένεται να «κουβαλά» στοιχεία που σήμερα απαντώνται στα μεγαλύτερα μοντέλα της VW. Όπως για παράδειγμα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα συστήματα Park Pilot και Keyless Entry.

Η… επανάσταση δεν αναμένεται να έρθει ούτε από τις αλλαγές στους κινητήρες, παρ’ ότι οι συνδυασμοί των τελευταίων με τα διαθέσιμα συστήματα μετάδοσης της VW αναμένονται αισθητά λιγότεροι σε σύγκριση με εκείνους της «τρέχουσας» γενιάς. Την αφετηρία θα ορίζει ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης TSI βενζινοκινητήρας του Ομίλου, με τον επίσης γνώριμο 1.200άρη να τοποθετείται στο ράφι. Από εκεί και πέρα, το «παρών» είναι βέβαιο πως θα δώσει ο νέος 1.500άρης βενζινοκινητήρας που είδαμε κάτω από το καπό του νέου Golf.

Φήμες θέλουν τη γερμανική εταιρεία να εγκαθιστά κάτω από το καπό της κορυφαίας έκδοσης GTI τον 2λιτρο TSI, ο οποίος θα είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει τουλάχιστον 200 ίππους. Σε ότι αφορά στους ντίζελ, το σίγουρο είναι πως η VW θα στείλει στο πυρ το εξώτερον τον 1.400άρη TDI κινητήρα της, κάτι που θα στείλει όλο το βάρος της εκπροσώπησης του μοντέλου στην εν λόγω κλάση στον ανανεωμένο στα σημεία 1.6 TDI του Ομίλου._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ