top icon
Επικαιρότητα

Toyota GR HV Sports Concept: Δείγμα γραφής

Θυμίζει GT86, καθώς σε αυτό βασίζεται, αλλά με αποσπώμενη τύπου targa οροφή. Είναι όμως υβριδικό, με χειροκίνητο αλλά και αυτόματο συνάμα κιβώτιο! Σαν κάπως περίεργα δεν ακούγονται όλα αυτά; Ας δούμε λοιπόν τι εστί Toyota GR HV Sports Concept.

Με τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο να βρίσκεται ολοένα και πιο κοντά (25 Οκτωβρίου έως 5 Νοεμβρίου), οι Ιάπωνες κατασκευαστές ετοιμάζουν με πυρετώδεις ρυθμούς τις δικές τους προτάσεις για την «εντός έδρας» γιορτή της αυτοκίνησης στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου σε μια προσπάθεια να επιδείξουν στο ευρύ κοινό τις δυνατότητές τους. αλλά συγχρόνως και να αναδείξουν μέσω εντυπωσιακών πρωτοτύπων ό,τι νέο προετοιμάζουν για το εγγύς και απώτερο μέλλον. Μια από τις δημιουργίες αυτές είναι και το GR HV Sports της Toyota, ένα 2θέσιο σπορ κουπέ με υβριδική καρδιά που βασίζεται στο γνωστό και πάντοτε αγαπητό GT86.

Πριν επιχειρήσει κανείς να προσεγγίσει τις τεχνικές του περγαμηνές, άξια αναφοράς είναι η προσπάθεια…. φιλοτέχνησης των εξωτερικών επιφανειών του καθ’ όλα ταπεινού ιαπωνικού κουπέ με αισθητικά στοιχεία όχι και τόσο συνηθισμένα. Όπως είναι για παράδειγμα, η αφαιρούμενη τύπου targa οροφή, αλλά και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα οποία πάνε πακέτο με τους σκουρόχρωμους τροχούς που διόλου τυχαία παραπέμπουν αμφότερα σε μορφή σε εκείνα της αγωνιστικής TS050 Hybrid με την οποία το ιαπωνικό εργοστάσιο μετέχει με τα πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1 στο World Endurance Racing.

Σε ότι αφορά στη μονάδα κίνησης του GR HV Sports Concept, οι Ιάπωνες παραμένουν φειδωλοί σε δηλώσεις περιοριζόμενοι μόνο στην αναφορά ότι το υβριδικό σύστημα THS-R του πρωτοτύπου αντλεί την τεχνογνωσία του από την παρουσία της Toyota και της TS050 Hybrid στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Στο ίδιο μήκος κύματος, οι δημιουργοί του δεν προχωρουν σε αποκαλύψεις αναφορικά με την ισχύ του, πολλώ δε μάλλον με τον τύπο ή τη χωρητικότητα των μπαταριών, οι οποίες είναι εγκατεστημένες στο κέντρο του αμαξώματος με στόχο την επίτευξη μιας ιδανικής κατανομής των μαζών ανάμεσα στου δύο άξονες. Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται, όπως και στο GT86, στους πίσω τροχούς.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα διττό, ας μας επιτραπεί ο όρος, κιβώτιο, το οποίο είναι μεν αυτόματο, αλλά συγχρόνως και χειροκίνητο –και μάλιστα τύπου «Η». Ο οδηγός, απλά, μπορεί να επιλέξει την αυτόματη λειτουργία μέσω του σχετικού μπουτόν (D) που βρίσκεται στην κονσόλα, εκεί δηλαδή όπου «συνυπάρχουν» και τα P (Parking), R (Rear), N (Nutral) και M (Manual), ενώ κάτω από το επάνω τμήμα του επιλογέα βρίσκεται «κρυμμένο» το κουμπί εκκίνησης του υβριδικού συστήματος κίνησης του οχήματος. Κάτι που είναι εύκολα διακριτό, αρκεί κανείς να παρατηρήσει απλά και τη σχετική φωτογραφία

Περισσότερες λεπτομέρεις αναμένεται να βγουν στην επιφάνεια σε κάτι περισσότερο από δύο εβδομάδες από σήμερα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ