Μια κίνηση προσαρμογής στα νέα δεδομένα για τη γερμανική εταιρεία, αλλά και περιορισμού του λειτουργικού της κόστους.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων της VW, Juergen Stackmann, η εταιρεία μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να περικόψει τον αριθμό των επίσημων ντίλερ της ανά την Ευρώπη στρέφοντας παράλληλα την προσοχή της και στις πωλήσεις των νέων της μοντέλων μέσω του διαδικτύου. Όπως δήλωσε ο Γερμανός, πρόκειται για μια «συνδυαστική κίνηση» που αναμένεται από τη μια μεριά να μειώσει την οικονομική επιβάρυνση που αναλογεί στη μητρική εταιρεία και από την άλλη να αυξήσει κατά τουλάχιστον 10% την αποδοτικότητα και κερδοφορία των αντιπροσώπων της. Ωστόσο, ο Stackmann δεν θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος των προβλεπόμενων μειώσεων στον αριθμό των αντιπροσώπων της.
Αυτή τη στιγμή, πάντως, η VW διαθέτει στο σύνολο της γηραιά ηπείρου πάνω από 3.000 επίσημα σημεία πώλησης των αυτοκινήτων της._X.A.