top icon
Επικαιρότητα

«Διέρρευσε» η νέα Mercedes E-Class

Και όλα αυτά, μόλις μια εβδομάδα πριν το επίσημο ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.

Τόσο οι φωτογραφίες, όσο και οι πληροφορίες που σας παραθέτουμε και αφορούν στη νέα Mercedes E-Class, προέρχονται από το γερμανικό Auto-Press, το οποίο αποτελεί και την πηγή της εν λόγω «διαρροής». Όπως πληροφορούμαστε, μιας και τίποτα προς το παρόν δεν είναι επίσημο, το μεσαίο πολυτελές σεντάν της εταιρείας βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα MRA, την οποία μοιράζονται, σε διαφορετικά… μεγέθη βέβαια, οι «κλάσεις» C και S. Σε σχέση με την απελθούσα E-Class, η νέα διαθέτει μεγαλύτερο κατά 65 χλστ. μεταξόνιο (2.939 μ.), ενώ διευρυμένο, κατά 43 χλστ., εμφανίζεται και το μήκος της, που πλέον φλερτάρει έντονα τα 5 μ. Αξιοσημείωτες είναι και οι επιδόσεις του στον τομέα της αεροδυναμικής, καθώς ο «τυποποιημένος» συντελεστής οπισθέλκουσας δεν υπερβαίνει την καθ’ όλα εντυπωσιακή τιμή 0,23.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, σημείο αναφοράς αποτελεί η (προαιρετική) ψηφιακή τεχνολογία του πίνακα οργάνων. Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για αυτήν που πρωτοείδαμε στη μεγαλύτερη S-Class, με τη διαφορά ότι στη μικρότερη «αδελφή» της τελευταίας, οι δύο οθόνες διαμέτρου 12,3 ιντσών –αυτή που βρίσκεται εμπρός από τον οδηγό και η δεύτερη, η οποία είναι εγκατεστημένη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας- είναι ξεχωριστές και όχι σε ενιαία μορφή.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, οι ενδείξεις των οθονών είναι πλήρως προσαρμόσιμες στις ανάγκες του οδηγού μέσω τριών προεπιλογών (Classic, Sport και Progressive) ενσωματώνοντας, συν τοις άλλοις, το αναβαθμισμένο σε δυνατότητες Command, το γνωστό, με άλλα λόγια, σύστημα infotainment της Mercedes.

Ο χειρισμός του «περιεχομένου» των δύο οθονών πραγματοποιείται είτε μέσω των δύο touch pads που βρίσκονται αριστερά και δεξιά του τιμονιού, είτε με τον παραδοσιακό τρόπο με την αρωγή των γνώριμων διακοπτών.

Στην κεντρική κονσόλα της καμπίνας συναντάμε έναν χώρο στον οποίο βρίσκεται μια ειδικά διαμορφωμένη θέση για ασύρματη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου, τρεις θύρες USB (η μια εξ αυτών συνδέει τις συσκευές των επιβατών με το Apple CarPlay και σύντομα με το Android Auto της Google) και μια για κάρτα SD.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η νέα E-Class θα είναι εφοδιασμένη για πρώτη φορά με το ημιαυτόνομο σύστημα Active Lane Change Assist, το οποίο αποτελεί μέρος του Drive Pilot επιτρέπονται την αλλαγή λωρίδας του οχήματος με ταχύτητες κίνησης που κυμαίνονται από 80 έως 180 χλμ./ώρα.

Στον τεχνικό τομέα, άξια αναφοράς είναι τα τρία διαφορετικά set up ανάρτησης του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, οι εκδόσεις Avantgarde διαθέτουν πιο χαμηλά κατά 15 χλστ. ελατήρια, ενώ διαθέσιμες είναι δύο ακόμα επιλογές: η πρώτη αφορά στα ρυθμιζόμενα ως προς τη σκληρότητά τους αμορτισέρ, τα οποία συνδυάζονται με αναλόγου «χαρακτήρα» ελατήρια και η δεύτερη τη γνωστή, από τα μεγαλύτερα σεντάν της μάρκας, αερανάρτηση.

Σε ότι αφορά στις κινητήριες μονάδες, το ρεπορτάζ του Auto-Press αναφέρει πως η Ε200 κινείται από έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, με τούρμπο φυσικά, ενώ η Ε220d από έναν αναλόγου κυλινδρισμού πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 195 ίππους, εξασφλίζοντας μέση κατανάλωση της τάξης των 3,9 λιτ./100 χλμ. Στο μέλλον, στη γκάμα της νέας E-Class θα προστεθούν πολλές ακόμα εκδόσεις, όπως είναι η plug-in υβριδική Ε350e, η οποία θα διαθέτει έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικής απόδοσης 279 ίππων, καθώς και η κορυφαία E63 AMG, που θα φιλοξενεί το γνωστό 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα της Mercedes, ο οποίος θα ρυθμιστεί για την περίσταση προκειμένου να αποδίδει ισχύ που θα αγγίζει τους 600 ίππους._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ