12 Δεκ 2016

Η Mercedes E-Class στα... πάνω της

Για πρώτη φορά στην 23χρονη ιστορία της η E-Class της Mercedes-Benz αποκτά μια all-round εκδοχή. Ο Μίκαελ Κελτς, επικεφαλής εξέλιξης της Mercedes-Benz E-Class και κατ' επέκταση της All-Terrain, εξηγεί πώς η δεδομένη τεχνογνωσία του εργοστασίου οδήγησε στη δημιουργία του νέου μοντέλου.

Με την All-Terrain η Mercedes-Benz βάζει για πρώτη φορά την E-Class σε νέα... χωράφια. Πώς πάρθηκε αυτή η απόφαση; > Ολοένα και περισσότεροι αγοραστές φαίνεται πως εκτιμούν την ελευθερία κίνησης που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο του είδους. Η All-Terrain είναι ένα μοντέλο με το οποίο περιστασιακά μπορείς να κινηθείς εκτός δρόμου, την ίδια ώρα που η αξία της στις εντός δρόμου μετακινήσεις είναι αδιαμφισβήτητη και εν προκειμένω συνδυάζεται και με εντυπωσιακότερη εμφάνιση

Αντικειμενικά μιλώντας για εκτός δρόμου ικανότητες, να φανταστούμε λιβάδια και χωματόδρομους ή κάτι άλλο; > Προφανώς και δε μιλάμε για ικανότητες ανάλογες των SUV μας. Κάτι τέτοιο δε θα ήταν εφικτό ήδη και λόγω της σχεδίασης της E-Class που με τους συγκεκριμένους προβόλους αναμενόμενα υστερεί σε γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής. Πέραν αυτών όμως, η All-Terrain θα κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση σε λασπωμένα, χωμάτινα ή και χιονισμένα οδοστρώματα, χωρίς να θυσιάζει μέρος της παρεχόμενης άνεσης.

Πέραν της μόνιμης τετρακίνησης και της αερανάρτησης τι άλλο διαθέτει η All-Terrain σαν “βοήθημα” για τις εκτός δρόμου μετακινήσεις; > Καταρχάς η αερανάρτηση ρυθμίζεται σε ύψος ανάλογα με την επιφάνεια, ώστε εκτός δρόμου η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος να αυξάνεται. Από εκεί και πέρα, στο σύστημα μετάδοσης έχουμε ενσωματώσει τη λειτουργία “All-Terrain” που επεμβαίνει στην ευαισθησία του ESP και του ASR, ώστε να μην είναι τόσο ευαίσθητα εκτός δρόμου.

Ανακοινώσατε, επίσης, μια αλλαγή στο 4MATIC για τη νέα E-Class. Περί τίνος πρόκειται; >Το σύστημα μετάδοσης της τετρακίνησης δεν είναι πλέον ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά συνδέεται σ' αυτό με φλάντζα. Αυτό έχει το πλεονέκτημα μεγαλύτερης αυτονομίας, αφού ο νέος σχεδιασμός “έφερε” λιγότερες τριβές και μείωση του εν λόγω βάρους κατά τρία κιλά.

Διαβάστε εδώ την πρώτη μας επαφή με την Mercedes-Benz E-Class All-Terrain.

Περισσότερες φωτογραφίες: