top icon
Παρουσιάσεις

MINI Clubman

Στη Μαδρίτη για το πιο φρέσκο ΜΙΝΙ που αυτήν τη φορά δεν επιδεικνύει νέο κινητήρα ή κάποιου τύπου φέις λιφτ, αλλά την ανατρεπτική έμπνευση της φίρμας να επαναφέρει στη ζωή την έκδοση Clubman

Η version του ΜΙΝΙ με την ονομασία Clubman φυσικά και δεν είναι πρωτάκουστη. Πίσω στο χρόνο, ανάμεσα στα 1960 και 1982 τα Mini Countryman, Traveller και Clubman Estate συνέβαλαν με το δικό τους τρόπο στην κορυφαία εμπορική πορεία του συνόλου της γκάμας. Βασισμένο κυρίως στα δύο πρώτα, αλλά υιοθετώντας το μάλλον πιο εύηχο όνομα του τρίτου, το σημερινό Mini αποκτά τη δική του στέισον έκδοση. Τη χρειάζεται; Είναι η πιο εύλογη απορία. Ουδείς από το εσωτερικό της φίρμας δεν ισχυρίζεται ότι με το νέο μοντέλο θα σπάσουν τα ταμεία, όμως όλοι είναι ευτυχείς για τη μοναδικότητα της ιδέας.
 
Τα πάντα μέχρι και τη μεσαία κολόνα είναι ίδια με το «κλασικό» Mini. Από εκεί και πίσω αρχίζει το… ρεσιτάλ των σχεδιαστών. Πρώτα απ’ όλα, πίσω από τη δεξιά πόρτα υπάρχει και τρίτη (!) πόρτα επιβατών που ανοίγει με μοχλό από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και που δεν έχει το… ταίρι της στην απέναντι πλευρά. Η φημολογία ήθελε δύσκολη την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ (βρίσκεται στην πίσω αριστερή πλευρά) σε άλλο σημείο, εξ ου και την αδυναμία τοποθέτησης πίσω πόρτας, οι υπεύθυνοι της εταιρείας όμως ισχυρίζονται ότι η απόφαση ελήφθη καθαρά για λόγους στιλ και αισθητικής. Συνεχίζοντας κανείς στο επιμηκυμένο πίσω μέρος, βλέπει αισθητά τη διαφορά του στέισον καβουκιού το οποίο «σφραγίζει» στο χώρο αποσκευών με old time classic διαιρούμενη πόρτα, πασίγνωστη από τους προγόνους του μοντέλου.
 
Όλα αυτά με την επιμήκυνση –συγκριτικά με το αδερφό Mini- του αμαξώματος κατά 240 χλστ. και του μεταξονίου κατά 80 χλστ. Το ίδιο όφελος (80 χλστ.) έχει περάσει και στα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ μιας και για… στέισον ο λόγος, ο χώρος αποσκευών φιλοξενεί από 260-930 λίτρα με τα καθίσματα ανασηκωμένα ή πλήρως αναδιπλωμένα! Μάλιστα: βρισκόμαστε στο 2007 και μιλάμε για ένα Mini όπου τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται… Για τους φαν της οδήγησης δε συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας. Το Clubman στο δρόμο είναι Mini με τα όλα του! Η αίσθηση ότι οδηγείς καρτ παραμένει σε οποιοσδήποτε συνθήκες, αφού μιλάμε ακριβώς για τα ίδια μηχανικά μέρη με οποιοδήποτε Cooper ή S. Αν κάτι διαφέρει, αυτό είναι το θέαμα που αντικρίζει κανείς κοιτάζοντας πίσω από το μεσαίο καθρέφτη. Ας όψεται η διαιρούμενη πόρτα…
 
Το Clubman ξεκινάει τη σταδιοδρομία του στα μέσα Νοεμβρίου από τη Γερμανία, ενώ τον ίδιο μήνα αναμένεται και στην Ελλάδα, με τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα._Ε.Ξ. 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ