top icon
Παρουσιάσεις

MINI JCW Workout 2017: Πήραμε μέρος!

Η θερμοκρασία στο Ελληνικό ανέβηκε πολύ, παρά την ξαφνική μεσημεριανή βροχή. Έχοντας για παρέα μας -τα τέσσερα μοντέλα Mini John Cooper Works των 231 ίππων- συμμετείχαμε σε μια διαφορετική παρουσίαση-εκδήλωση στο Ελληνικό, στην οποία μπορείτε να πάρετε και εσείς μέρος!

Από την πρόσκληση κιόλας μπορούσες να καταλάβεις τι θα ακολουθήσει… “Ετοιμάσου να αποδείξεις τις οδηγικές σου ικανότητες στο MINI JCW Workout 2017. Μπορείς να δαμάσεις 231 ίππους; Δοκίμασε και τα τέσσερα μοντέλα MINI με τους ισχυρότερους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και με το εκπληκτικό John Cooper Works στιλ σε συνθήκες αγώνα, έχοντας στο πλευρό σου τους καλύτερους επαγγελματίες του είδους.

Τι είδους οδηγός είσαι; Είσαι ένας ασταμάτητος λάτρης της ταχύτητας ή σου αρέσει να δοκιμάζεις τα όρια σου; Θέλεις να είσαι ο γρηγορότερος όλων ή να ξεχωρίζεις με στιλ; Επίλεξε τον ιδανικότερο συνοδηγό για το MINI JCW Workout και γίνε μέρος της πιο συναρπαστικής εμπειρίας οδήγησης.”

Χωρίς αμφιβολία λοιπόν, λόγια τα οποία δεν μπορείς να μην προσέξεις και φυσικά να σε προετοιμάσουν ψυχολογικά για αυτό που είχαν ετοιμάσει οι άνθρωποι της εταιρείας και θα ζούσαμε παρέα με κάθε έκδοση (με βάση το αμάξωμα) JCW, είτε ως 3θυρο ή Cabrio, είτε ως Countryman ή Clubman. Φρενάρισμα σε στεγνό, σε βρεγμένο, σλάλομ, στροφές και μερικά ακόμη, σε ένα μενού, το οποίο μπορείτε και εσείς(!) να δοκιμάσετε, για τις επόμενες δύο ημέρες. Στο τέλος του κειμένου, ο τρόπος που θα το κάνετε…

Θυμίζουμε ότι μιλάμε για τις κορυφαίες εκδόσεις των έτσι και αλλιώς καλοστημένων Mini! Σε αυτή την hardcore εκδοχή του λοιπόν, o 2λιτρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού Twin Turbo, που διαθέτει σύστημα Valvetronic και διπλό Vanos (τον πρωτογνωρίσαμε στο Cooper S) αποδίδει 231 ίππους, χαρίζοντας κορυφαίες επιδόσεις, όπως για παράδειγμα χρόνο για το περίφημο “0-100” 6,3 δλ. με χειροκίνητο κιβώτιο και 6,1 με αυτόματο! Η αυξημένη ισχύ είναι αποτέλεσμα σημαντικών αλλαγών οι οποίες εντοπίζονται στα διαφοροποιημένα πιστόνια, στο νέο τούρμπο, στο αναβαθμισμένο intercooler, στη νέα εξάτμιση αλλά και στη χαρτογράφηση του κινητήρα. Η ροπή του 4κύλινδρου συνόλου έχει εκτιναχθεί στα 320 Nm(!), όντας διαθέσιμη από τις 1.250 έως και τις 4.800 σ.α.λ..

Στάνταρ είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ προαιρετικά προσφέρεται το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο Steptronic 6 σχέσεων με paddles αλλαγής στο τιμόνι, τα οποία και προαναφέραμε. Ίδιου, κορυφαίου επιπέδου όμως είναι και ο εξοπλισμός, ακόμη και ο στάνταρ, αφού περιλαμβάνει ένα πλήρες αεροδυναμικό κιτ, πιο σφιχτή ανάρτηση (προαιρετικά διατίθεται ο ηλεκτρονικός έλεγχος της απόσβεσης), φώτα τεχνολογίας LED, ζάντες 17 ιντσών, κορυφαίο σύστημα πέδησης, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, πολυλειτουργικό τιμόνι, το σύστημα Mini driving modes και πολλά ακόμη. Θέλοντας να γίνουμε πιο αναλυτικοί, σημειώστε ότι οι εξωτερικές αλλαγές της JCW σε σχέση με μια “απλή” έκδοση είναι στον εμπρός προφυλακτήρα με τις επιπλέον εισαγωγές αέρα, στα πλαϊνά μαρσπιέ, στους ελαφρώς τονισμένους θόλους αλλά και στον πίσω προφυλακτήρα με το διαχύτη, που φιλοξενεί τη διπλή απόληξη της εξάτμισης -φυσικά- τοποθετημένη στο κέντρο. Επιπλέον, ειδικά σχεδιασμένες για αυτή την έκδοση είναι οι 17άρες μαύρες ζάντες, ενώ το μάτι πάει αμέσως και στην κόκκινη γραμμή στην εμπρός μάσκα και στο καπό.

Στα εντός, κυριαρχούν τα σπορ καθίσματα, τα οποία και έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για τα JCW αλλά και λεπτομέρειες όπως η σκούρα επένδυση στο ταμπλό και οι καρό πινελιές στην κεντρική κονσόλα αλλά και στον πίνακα οργάνων με την ποιότητα κατασκευής να είναι υψηλού επιπέδου!

Όσο αφορά τώρα τις αλλαγές στον τομέα της στάνταρ σπορ ανάρτησης, σημειώστε ότι η εμπρός διαθέτει πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια, ενισχυμένα και πιο ελαφριά ψαλίδια και νέες αντιστρεπτικές. Την ίδια ώρα, η πίσω των πολλαπλών συνδέσμων είναι επίσης ενισχυμένη και πιο ελαφριά. Ευχάριστη και σημαντική, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες, είναι η παρουσία του EDLC (Electronic Differential Lock Control), το οποίο ουσιαστικά προσομοιώνει τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού, παρεμβαίνοντας στα φρένα. Τα κορυφαία φρένα τώρα, πραγματικά ακούραστα όλο το μεσημέρι μέσα στο Ελληνικό, φέρουν την υπογραφή της Brembo, με τους εμπρός αεριζόμενους δίσκους μάλιστα να έχουν διάσταση 330 χλστ.(!) και τετραπίστονες δαγκάνες.

Ιδανικό πακέτο λοιπόν, με βάση τα νούμερα και την θεωρεία, αλλά πως ήταν στην πράξη και ιδιαίτερα μέσα σε περιβάλλον “πίστας” κατά την διάρκεια του MINI JCW Workout 2017; Αυτό που σου κάνει αμέσως αίσθηση είναι το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι άμεσο, γρήγορο και με καλή αίσθηση. Όταν το σύνολο πιεστεί αρκετά και την ίδια ώρα τα ηλεκτρονικά είναι εκτός λειτουργίας, η πρώτη τάση που εμφανίζει είναι το άνοιγμα της τροχιάς του. Το EDLC τραβάει βέβαια το εμπρός μέρος προς το εσωτερικό της στροφής, αλλά όχι σε σημείο να μην παρουσιάσει τάσεις υποστροφής. Την ίδια ώρα, ενώ αρχικά νιώθεις ότι το πίσω μέρος θα χάσει λίγη από πρόσφυσή του, αυτό δεν θα συμβεί σχεδόν ποτέ. Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό του; Εμπιστεύεσαι το πολύ καλό πλαίσιο, εκμεταλλεύεσαι την δύναμη του κινητήρα και σημαδεύεις με ηρεμία στο εσωτερικό της στροφής και κάπως έτσι ο “χρόνος” έρχεται. Παρ’ όλα αυτά, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι πλέον μιλάμε για μια σαφώς πιο πολιτισμένη και σύγχρονη κατασκευή, σε σχέση με το πιο εκρηκτικό και απόλυτο JCW των παλαιότερων γενεών.
 
Αν λοιπόν θέλετε και εσείς να ζήσετε το MINI JCW Workout 2017 στις εγκαταστάσεις Softball του πρώην Δυτικού Αεροδρομίου στο Ελληνικό, μέχρι την Κυριακή 18 Ιουνίου, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα:

https://www.minidrivingworkout.com/gr/

Συμπληρώστε την φόρμα εδώ:

https://www.minidrivingworkout.com/gr/#form

Η εμπειρία θα σας μείνει αξέχαστη!_Μ. Σαλ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ