20 Μαρ 2017

Οδηγούμε στην Ελλάδα το ανανεωμένο VW Golf

Έπειτα από την γνωριμία που είχαμε μαζί του στην Μαγιόρκα, βρεθήκαμε στην πάντα γοητευτική Αθηναϊκή Ριβιέρα για την ελληνική παρουσίαση του best seller Volkswagen Golf.

VW Golf 1.0 TSI 110 PS

Μπορεί το Golf όγδοης γενιάς να το περιμένουμε το 2019, το “7,5” ή “Model Year 2017” βρίσκεται πλέον και στην χώρα μας! Βρεθήκαμε στην ενδιαφέρουσα παρουσίασή του στο όμορφο χώρο του “Island”, όπου είχαμε την ευκαιρία να πληροφορηθούμε μεταξύ άλλων την πολιτική που θα ακολουθήσει η ελληνική αντιπροσωπεία, έχοντας στην φαρέτρα της, ανανεωμένο πλέον, αυτόν τον σημαντικό παίκτη για κάθε αγορά και φυσικά για την ελληνική, στην οποία ακόμη και πέρυσι, πριν καν το facelift, πούλησε 1.635 αντίτυπα, νούμερο που αποτέλεσε το 7,23 % της κατηγορίας των μικρομεσαίων για το 2016. Συνολικά στην Ευρώπη, το νούμερο έφτασε τις 492.000 αντίτυπα την ώρα που τα Opel Astra και Skoda Octavia, για παράδειγμα, ακολούθησαν με 250.000 και 227.000 αντίτυπα, αντίστοιχα. Μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι όταν μιλάμε για το Golf, σε παγκόσμιο επίπεδο, ουσιαστικά αναφερόμαστε σε εκείνο το best-seller, όπου σε 43 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας, σήμερα, διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες, έχοντας καταφέρει να ταξινομηθεί σε περισσότερα από 33 εκατομμύρια αντίτυπα!

Να σας θυμίσουμε όμως τις διαφοροποιήσεις του ανανεωμένου VW Golf. Ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, με την τεχνολογία LED να είναι μέρος ακόμα και του βασικού εξοπλισμού,  χρωμιωμένες λεπτομέρειες χαμηλά πίσω, καθώς και καινούργια σχέδια στις ζάντες αλουμινίου και μερικοί νέοι χρωματισμοί, όπως το συγκεκριμένο χρυσαφί, αποτελούν τις εξωτερικές διαφοροποιήσεις. Εισβάλλοντας στο ποιοτικό και εργονομικό εσωτερικό του, βολεύεσαι ιδανικά στη θέση οδήγησης, παρατηρείς αμέσως το μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display με την οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία όμως ανήκει στον προαιρετικό του εξοπλισμό, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ένα από τα πέντε διαφορετικά προφίλ (Classic, Consumption & Range, Efficiency, Performance & Driver Assistance ή Navigation). Στο κέντρο, κυριαρχούν οι επίσης νέες και μεγάλες οθόνες (6,5, 8 και 9,2 ιντσών), οι οποίες ενσωματώνουν το νέο σύστημα πολυμέσων Discover Pro -που ελέγχεται μέσω χειρονομιών (Gesture Control)-, κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας των μικρομεσαίων.

Όσο αφορά τους κινητήρες του VW Golf, αλλά και την  είδηση που φέρει ο ερχομός του, ο λόγος για το πρώτο μοντέλο του ομίλου το οποίο εφοδιάζεται με το νέο 4κύλινδρο κινητήρα 1.5 TSI Evo, απόδοσης 150 ίππων, με μεταβαλλόμενη και διακοπτόμενη λειτουργία κυλίνδρων, ενώ θα ακολουθήσει και μια BlueMotion εκδοχή του 130 ίππων, με μέση κατανάλωση σύμφωνα με το εργοστάσιο στα 4,6 λίτρα/100 χλμ. Η έκδοση με τον 1.5, η οποία πραγματικά μας εντυπωσίασε στην Μαγιόρκα, θα προστεθεί τον Μάιο στην διαθέσιμη γκάμα του. Συνεχίζοντας τα νέα που συνδυάζονται με το facelift Golf, σημειώστε ότι, εκτός από το νέο κινητήρα, χρησιμοποιεί πλέον και ένα εξελιγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων για επίτευξη καλύτερων καταναλώσεων (οικονομία επιπέδου 0,3 του λίτρου/100 χλμ.)

Στη βάση της γκάμας συναντάμε τον 1.000άρη των 85 πλέον ίππων και των 175 Nm ροπής και κορυφαίο το γνωστό και αγαπημένο μας δίλιτρο GTI (41 χρόνια από το πρώτο) των 230 ίππων πλέον (+10) και 245 ίππων (+15) στην έκδοση Performance, η οποία θα ακολουθήσει. Αργότερα, θα δούμε και το Golf R με τους 310 ίππους (+10). Επιγραμματικά οι υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις του: 1.0 με 110 ίππους, όπως το συγκεκριμένο των φωτογραφιών μας, 1.4 125 και 150 ίππων και 1.8 με 180 ίππους. Στα diesel οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι από 1.6 με 90 ίππους (δεν θα αφορά την αγορά μας) και 115 PS έως 2.0 με 150 και 184 PS, όπου και το γνωστό μας GTD, σε κάθε περίπτωση, τόσο στο “απλό” αμάξωμα, όσο και στα Variant και Alltrack. Σημειώστε τέλος και την ύπαρξη στην γκάμα, της έκδοσης με φυσικό αέριο (1.4 TGI) 110 ίππων με την εντυπωσιακή -συνδυαστική- αυτονομία των 1.270 χλμ. αλλά και το e-Golf με τους 136 ίππους και την αυτονομία πλέον των 300 χλμ. από 190 και την φόρτιση του 80% (περίπου 240 χλμ. αυτονομίας δηλαδή) σε 60 λεπτά.

Ποιες οι πρώτες εντυπώσεις μας όμως από 1000άρι VW Golf με το 7άρι DSG; Δεν σας έχουμε κρύψει ποτέ την αγάπη μας για τον συγκεκριμένο μοτέρ, οπότε τα πράγματα ήταν όπως ακριβώς τα γνωρίζαμε, με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα των 999 κ.εκ., να αποδίδει εξαιρετικά εξαιτίας των 110 ίππων και των περίπου 200 Nm ροπής και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις που τον συνοδεύει, να του ταιριάζει γάντι, χαρίζοντάς του ελαστικότητα και απόκριση ακόμα και κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. Αξίζει να σας θυμίσουμε εδώ, χαριτολογώντας αλλά και για να συνειδητοποιήσουμε πόσο έχουν αλλάξει οι εποχές, ότι η συγκεκριμένη ονομαστική ιπποδύναμη είναι ίση με του πρώτου Golf GTI, του 1976. Η ονομαστική ισχύς αποδίδεται μεταξύ 5.000 και 5.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή ανάμεσα στις 2.000 και τις 3.500 σ.α.λ. . Με αυτόν τον κινητήρα το Golf επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να είναι στα 196 χλμ./ώρα. Οι αλλαγές των σχέσεων στην επιλογή D γίνεται τόσο ομαλά, σε σημείο να μην την καταλαβαίνει καν ο οδηγός του. Αν ανεβάσεις ρυθμό, δεν θα σε προδώσει, αλλά θα πρέπει να πάντα θυμάσαι ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα “1000άρι”, το οποίο παρ' όλα αυτά, θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο χαμηλά αλλά και ψηλά. Πως είπατε; Αν είναι καλύτερο για παράδειγμα από τα ατμοσφαιρικά “1600άρια” του παρελθόντος. Καμία σχέση... Καλύτερο και πιο γεμάτο, παντού και πάντα και την ίδια ώρα και αρκετά οικονομικό. Ακόμη και με το δεξί πόδι στο πάτωμα, δεν ξεπερνάς εύκολα τα 9,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ στην Εθνική Οδό, με έβδομη στο DSG, άνετα βλέπεις κάτω από 6 λίτρα/100 χλμ.

 

Από 16.450 ευρώ το 3θυρο και από 17.400 το 5θυρο VW Golf

Το ανανεωμένο Golf έφτασε στα μέρη μας λοιπόν, σε τρεις εκδόσεις με βάση τον εξοπλισμό (Comfortline, Generation και Highline) και οι άνθρωποι της Kosmocar έχουν κάθε λόγο να αισιοδοξούν ότι θα τους δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση, στην προσπάθειά τους να πρωταγωνιστούν σε κάθε εμπορική κατηγορία της εποχής μας, χρησιμοποιώντας ιδανικά την πλήρη γκάμα τους. Οι παραπάνω τιμές αφορούν την έκδοση με τους 85 ίππους φυσικά, την ώρα που αυτή με τους 110, όπως της δοκιμής μας, κοστίζει από 19.250 (3θυρη) και 20.200 (5θυρη) ενώ με DSG 7, όπως το “δικό μας” από 20.950 και 21.900 ευρώ αντίστοιχα. Στα αρχεία που ακολουθούν όλες οι τιμές..._Μ. Σαλ. 

Δείτε εδώ το βίντεο του ανανεωμένου VW Golf:

 

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • VW Golf 1.0 TSI Led piso
  • VW Golf 1.0 TSI Led ebros
  • VW Golf 1.0 TSI othoni
  • VW Golf 1.0 TSI Led timoni