06 Αυγ 2017

Οδηγούμε τη νέα BMW 5 Touring

Αναμφισβήτητα πρακτική, αλλά πάνω από όλα «5άρα». Ιδού το νέο μέλος της οικογένειας Touring της BMW.

Μπορεί η Ευρώπη να είναι η κυριότερη αγορά των στέισον μοντέλων της μεγάλης κατηγορίας, σίγουρα όμως η ελληνική αποτελεί φωτεινή εξαίρεση αυτού του κανόνα. Αυτό, ωστόσο, δεν μπορεί να μειώσει στο ελάχιστο την αξία τέτοιων αυτοκινήτων όπως της «5άρας» Touring, η οποία, ύστερα από μια 27ετή καριέρα (που ξεκίνησε το 1990 με την E34) και ύστερα από 1 εκατομμύριο αντίτυπα, εισέρχεται πλέον στην πέμπτη της γενιά. Φυσικά, όλο το υπόβαθρο προέρχεται από τη σεντάν έκδοση, η οποία έχει ήδη προλάβει να κλέψει τις εντυπώσεις στους λίγους μήνες που βρίσκεται στην αγορά.

Παρά τη διόλου ευκαταφρόνητη αύξηση όλων των εξωτερικών διαστάσεων, που είχαν ως αποτέλεσμα ένα όχημα με μήκος 4.943 χλστ. και μεταξόνιο 2.975 χλστ., το νέο πλαίσιο έχει επιφέρει μειώσεις στο βάρος μέχρι και κατά 100 κιλά. Η γκάμα των twin-power τούρμπο κινητήρων προς το παρόν περιλαμβάνει τις βενζινοκίνητες 530i και 540i (2λιτρη με 252 ίππους και 3λιτρη τετρακίνητη με 340 ίππους, αντίστοιχα) και τις πετρελαιοκίνητες 520d και 530d (2λιτρη με 190 ίππους και 3λιτρη τετρακίνητη ή πισωκίνητη με 265 ίππους). Η αλουμινένια ανάρτηση πλαισιώνεται από όλα τα εξελιγμένα συστήματα της σεντάν, όπως είναι η τετρακίνηση, η τετραδιεύθυνση, η ηλεκτρονική ρύθμιση αμορτισέρ και αντιστρεπτικών και η σπορ ανάρτηση Μ.

Η οδική συμπεριφορά δε θα μπορούσε να αποκλίνει από τα στάνταρντ που έθεσε η σεντάν, όπως διαπιστώσαμε σε μια όμορφη διαδρομή γύρω από το Μόναχο, το δύσκολο όμως σε τέτοια αυτοκίνητα είναι η διαχείριση της ακουστικής, με έναν τόσο μεγάλο πίσω όγκο να λειτουργεί ως ηχείο. Αυτό, ωστόσο, για ακόμα μία φορά δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους Γερμανούς μηχανικούς, ενώ σε ό,τι αφορά τον πίσω όγκο τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Η χωρητικότητά του κυμαίνεται από 570 έως και 1.700 λίτρα, ενώ το τζάμι της πέμπτης πόρτας έχει τη δυνατότητα να ανοίγει χωριστά. Παράλληλα, έχει αυξηθεί κατά 120 κιλά το ωφέλιμο φορτίο, που φτάνει πλέον στα 730 κιλά, χάρη στην υιοθέτηση της στάνταρντ πίσω αερανάρτησης, που φροντίζει να διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος, ανεξαρτήτως φορτίου.


Στη χώρα μας η BMW 5 Touring διατίθεται ήδη, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 64.600 ευρώ για την 520d._ Σ. Τ.


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ


Περισσότερες φωτογραφίες:
Δείτε Τιμές και Τεχνικά Χαρακτηριστικά: