SsangYong Tivoli 1.6 ECO LPG

02 Μαρ 2017

SsangYong Tivoli 1.6 ECO LPG

Η SsangYong ενισχύει τη γκάμα του crossover μοντέλου Tivoli με τις εκδόσεις ECO, που χρησιμοποιούν σύστημα υγραεριοκίνησης σε συνδυασμό με τον κινητήρα βενζίνης των 1.6 λίτρων, μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση.

Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου να έχει πάρει και πάλι την ανηφόρα στη χώρα μας, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή. H κίνηση με υγραέριο είναι κατά 45% πιο συμφέρουσα από την κίνηση με βενζίνη, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι χαμηλότερες (τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10%–20% λιγότερο CO2). Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%. Έτσι, το υγραέριο, σε σύγκριση με τη βενζίνη, είναι αισθητά πιο «καθαρό». Επίσης, σε σύγκριση με τους κινητήρες diesel, ακόμη και τους πιο σύγχρονους, οι κινητήρες υγραερίου έχουν το πλεονέκτημα, εκπέποντας λιγότερα σωματίδια άνθρακα.

Με την εξέλιξη αυτή, το Tivoli προσφέρει μια επιπλέον επιλογή (πέραν εκείνων με κινητήρες βενζίνης 128 PS και πετρελαίου 116 PS) και διατίθεται με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις νέες εκδόσεις «ECO» (κινητήρας βενζίνης-υγραερίου 128 PS), που συνδυάζονται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων. Εξοπλισμένο με μία μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν «τρώει» τίποτα από τον χώρο αποσκευών των μοντέλου (423 λίτρα), το Tivoli διπλασιάζει σχεδόν την αυτονομία του, η οποία εκτοξεύεται στα 1.250 χλμ. με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου). Το μοντέλο εξοπλίζεται με σύστημα υγραερίου, που είναι ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο σε συνεργασία με τη SsangYong από κορυφαία εταιρεία συστημάτων του είδους, ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και συμβατό με το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000.

Οι εκδόσεις «ECO» του SsangYong Tivoli, αλλά και οι αντίστοιχες του XLV, διατηρούν την πλήρη 5ετή εργοστασιακή τους εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης. Παράλληλα, επωφελούνται και των πλεονεκτημάτων του προγράμματος εγγύησης επαναγοράς 55 μηνών. Σε ετήσια βάση ή κάθε 15.000 χλμ. πραγματοποιείται συντήρηση και έλεγχος όλης της εγκατάστασης υγραεριοκίνησης, με στόχο την άρτια λειτουργία του κινητήρα. Με τη συνδρομή της υγραεριοκίνησης, η μέση κατανάλωση κατεβαίνει μετά την απαραίτητη μετατροπή (η κατανάλωση σε LPG μετριέται σε κιλά ανά 100/χλμ.) κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Στη συμβίωση με το Tivoli LPG με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων, δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με τη γνώριμη πλέον σε μας συμβατική έκδοση των 1.6 λίτρων βενζίνης. Εξακολουθείς να απολαμβάνεις ένα ήρεμο ταξίδι, με άνεση για επιβάτες και οδηγό, με τον τελευταίο να έχει πολύ καλή ορατότητα και να βολεύεται καλά για μια ακόμη φορά στην εργονομική θέση οδήγησης. Πλήρες και με το παραπάνω είναι το κορεατικό premium crossover σε εξοπλισμό, από τη βασική του έκδοση. Το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα στην πόλη και λειτουργεί αποτελεσματικά, αν και δεν φθάνει στα επίπεδα των σύγχρονων ευρωπαϊκών κιβωτίων διπλού συμπλέκτη. Οι 128 ίπποι του μηχανικού συνόλου των 1.6 λίτρων κινούν το αυτοκίνητο ικανοποιητικά και με αρμονία, χωρίς να κυνηγούν και τις επιδόσεις στο δρόμο. Τα ευχάριστα στοιχεία αυξάνονται με την υψηλή ποιότητα κύλισης του Tivoli, αλλά και την πολύ καλή ηχομόνωσή του. Εν κατακλείδι, το Tivoli είναι το πρώτο Ssangyong που απευθύνεται στην Ευρώπη με τον σωστό τρόπο. Και το κάνει καλά, είτε με τον βενζινοκινητήρα είτε με τον πετρελαιοκινητήρα, πόσο μάλλον με την έκδοση LPG και άμεσο αντίκτυπο στην τσέπη.

Οι εκδόσεις ECO LPG είναι άμεσα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, με επιπλέον κόστος 1.200 ευρώ, έναντι των αντίστοιχων εκδόσεων με τον κινητήρα βενζίνης των 1.6 λίτρων.

 

 

 

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: