28 Σεπ 2017

Citroen C3 1.2 110 PS EAT6 vs Toyota Yaris Hybrid: Από διαφορετική σκοπιά

Στόχος κοινός, αλλά με διαφορετική προσέγγιση. Θα επικρατήσει το μοντέρνο και με καλές επιδόσεις Citroen C3 ή μήπως το μοναδικό υβριδικό της κατηγορίας, το Toyota Yaris, θα αποδείξει ποιος είναι ο βασιλιάς της πόλης;

Συναντιούνται χρόνια τώρα, όντας από τις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας των σουπερμίνι, που όσο πάει και ισχυροποιείται, με τις -«B»- προτάσεις της αγοράς να είναι η μία καλύτερη και πιο βελτιωμένη από την άλλη. Τα δύο μοντέλα αυτών των σελίδων βρίσκονται στην τρίτη γενιά τους, με αυτό της Toyota να έχει δεχθεί και το συγκεκριμένο facelift, στην προσπάθεια να διατηρηθεί εκεί που έχει συνηθίσει: στην κορυφή! Ακόμα και φέτος, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, το Yaris βρίσκεται στην 1η θέση της κατηγορίας, με μερίδιο 14,82% (2.798 μονάδες), ενώ ακόμα και ως Hybrid αρχίζει και κινείται αρκετά δυναμικά, παρά το λογικά αυξημένο κόστος του. Μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, από το παραπάνω νούμερο, τα 491 Yaris είναι υβριδικά, ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο αυτήν τη στιγμή οι πωλήσεις του Hybrid υπερβαίνουν το 40% του συνόλου των πωλήσεων του μοντέλου. Το C3, από την άλλη, μπορεί να μην έχει κάνει το εμπορικό «μπαμ» που θα περίμενε κάποιος, χάρη και στην αύρα που το συνοδεύει ως Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, αλλά φαίνεται πως ολοένα και καθιερώνεται πάλι στη συνείδηση και στις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών, οι οποίοι φαίνεται να είχαν συνηθίσει στις εξαιρετικά χαμηλές τιμές ντίζελ-βενζίνης της προηγούμενης γενιάς. Μέχρι στιγμής το μερίδιό του ισούται με το 7,41% της κατηγορίας, το οποίο αντιστοιχεί σε 1.399 μονάδες, οι 769 από τις οποίες αφορούν τις βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.2 PureTech των 68, των 82 αλλά και 110 ίππων, όπως αυτήν του συγκριτικού μας. Όπως λοιπόν θα έχετε ήδη καταλάβει, πήραμε τα δύο κορυφαία της γκάμας τους (σε αυτόματο και το Citroen) και γεμίσαμε με «μπλε» τους γκρίζους δρόμους της πόλης μας, και όχι μόνο.

Φρέσκο vs Κλασικό

Αποκλειστικά 5θυρα και τα δύο αμαξώματα, και δε χρειάζονται ειδικές ικανότητες για να αντιληφθεί κανείς πού αναφέρεται ο παραπάνω μεσότιτλος, αφού, όσο υποκειμενικό και αν είναι το θέμα της εμφάνισης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το C3 είναι από τις πιο φρέσκες προτάσεις της κατηγορίας (μαζί με το Nissan Micra και το Kia Rio), με τη σχεδίαση και τις δυνατότητες εξατομίκευσης να ανήκουν στα κύρια χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του. Με μήκος αμαξώματος 3.996 χλστ. (1.829 και 1.474 και χλστ. το πλάτος και το ύψος, αντίστοιχα), θυμίζει αρκετά το πρωτοποριακό Cactus στην εμφάνιση, με χαρακτηριστικό γνώρισμα το ρύγχος με τα λεπτά φωτιστικά σώματα, όπως και τα προαιρετικά και μικρότερα σε ύψος air bumps στο πλάι (δεν τα είχε το αυτοκίνητό μας), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι διατίθεται σε εννέα χρωματισμούς για το αμάξωμα και τρεις για την οροφή του, ώστε να μπορείς να δημιουργήσεις ουσιαστικά αυτό του γούστου σου! Κάτω από τα 4 μέτρα και το ανανεωμένο Yaris (3.945x1.695x1.510), με σαφέστατα πολύ πιο κλασικές γραμμές, που πλέον μαρτυρούν τα χρόνια που έχει στην πλάτη του αυτό το σχήμα. Ωστόσο, για τους λάτρεις της λογικής «ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις», αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που του χαρίζουν συνεχόμενες πρωτιές, όπως και σε άλλες περιπτώσεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας (βλέπε VW Golf). Σημειώστε εδώ ότι ο σχεδιασμός του facelift πραγματοποιήθηκε στο κέντρο σχεδίασης ED2 της Toyotaστη Νότια Γαλλία, με τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της φρεσκαρισμένης και πιο δυναμικής εικόνας του να εντοπίζονται στον ανασχεδιασμό της μεσαίας γραμμής στο πλάι, στη νέα πόρτα του πορτ μπαγκάζ, στους επίσης νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, στη μάσκα, στα ανασχεδιασμένα κελύφη των προβολέων ομίχλης και στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τα οποία -ανάλογα με την έκδοση- μπορεί να είναι και τεχνολογίας LED. Ολοκληρώνοντας, με το εξωτερικό facelift σημειώστε ότι έχουν προστεθεί στην παλέτα των χρωμάτων τα Hydro Blue και Tokyo Red, ανεβάζοντας τις επιλογές σε δέκα.

Τι γίνεται όμως όταν ανοίξουν οι πόρτες τους; Το Cactus συνεχίζει να έρχεται στο μυαλό σου όταν είσαι μέσα στο C3, κυρίως εξαιτίας του πίνακα οργάνων, αλλά αυτό που σημειώνεις αμέσως είναι η καλή ορατότητα και η χρηστικότητα που σου παρέχει. Σκληρά τα υλικά του ταμπλό, με το σκούρο χρώμα να κυριαρχεί, αλλά να συνδυάζεται ωραία με τη γυαλιστερή πινελιά στην πρόσοψή του, όπως στο μοντέλο της δοκιμής μας. Στο κέντρο ξεχωρίζει η εύχρηστη οθόνη των 7 ιντσών με την καλή απόκριση, με τους ανθρώπους της Citroen να καμαρώνουν μάλιστα ότι είναι αντίστοιχη καλών τάμπλετ. Η άνεση είναι μέσα στα στοιχεία που σου παρέχουν απλόχερα και τα δύο αυτοκίνητα, με το μεταξόνιο των 2.540 χλστ. στο C3 (2.510 του Yaris) να παίζει και αυτό το ρόλο του, κυρίως στο πίσω μέρος, αλλά και στο χώρο αποσκευών, όπου προσφέρει 300 λίτρα σε σχέση με τα 286 του Yaris, την ώρα που και τα δύο διαθέτουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα εμπρός και πίσω, οι οποίες θα λέγαμε ότι είναι πιο έξυπνα τοποθετημένες στο Yaris, που αποτελεί πρότυπο εργονομίας και σωστής εκμετάλλευσης χώρων για τις διαστάσεις του.

To αειθαλές ιαπωνικό σουπερμίνι συνεχίζει να παίρνει το αίμα του πίσω και με το εντελώς επίπεδο πάτωμα στις πίσω θέσεις, στοιχείο το οποίο χρόνια τώρα του χαρίζει υπεροχή στην αίσθηση αλλά και στην πρακτικότητα απέναντι στον ανταγωνισμό. Στο πλαίσιο της ανανέωσης, νέες είναι οι ταπετσαρίες και κάποιες λεπτομέρειες στο διάκοσμο, όπως οι αεραγωγοί τύπου φτερωτής, ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα όργανα και τα χειριστήρια. Ο πίνακας οργάνων έχει νέα διάταξη δύο αναλογικών οργάνων που πλαισιώνουν μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών (στάνταρντ από την έκδοση Mid), την ώρα που αναβαθμισμένη είναι και η οθόνη πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό. Η ποιότητα συγκριτικά με του C3 είναι ένα σκαλί πάνω, με τα υλικά να έχουν εξαιρετική συναρμογή. Πέραν αυτών, και όσον αφορά πλέον τη βολή μας, αν και η στήριξη του καθίσματος είναι καλή στο Yaris, καλύτερη από αυτήν που προσφέρει το C3, η θέση οδήγησης στο μοντέλο της Toyota υπολείπεται, με το τιμόνι να είναι αρκετά χαμηλότερα από εκεί που θα το θέλαμε, δεδομένης και της μικρής διαδρομής των ρυθμίσεών του (πάνω-κάτω και τηλεσκοπική ρύθμιση, όπως και στο C3).

Kαθένας το δρόμο του

Μπορεί να μιλάμε για βασικούς παίκτες της κατηγορίας, με εκδόσεις τόσο βενζίνης όσο και ντίζελ, και παρόμοια πακέτα στην γκάμα τους, εδώ όμως, σε αυτό το υψηλότερο σημείο του τιμοκαταλόγου τους, κοντά στα 16.000 ευρώ (από 15.890 το αυτόματο C3 των 110 ίππων και από 16.690 το Yaris Hybrid), ο καθένας επιλέγει το δρόμο του. Η Citroen διαθέτει ένα δυναμικό πακέτο 1.200άρη τούρμπο κινητήρα (1.199 κ.εκ.), σε συνδυασμό με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων του γκρουπ, και η Toyota, εκτός από το νέο σύνολο του 1,5 λίτρου με τους 111 ίππους (βλ. συγκριτική δοκιμή με Ford Fiesta και Seat Ibiza στο τεύχος Ιουλίου), να επιμένει φανατικά στην υβριδική τεχνολογία με το προϋπάρχον σύνολο των 1.497 κ.εκ. και τη συνδυαστική ιπποδύναμη των 100 ίππων, πάντα σε συνδυασμό με το αυτόματο e-CVT. Με «Απενεργοποιημένο σύστημα αντιολίσθησης τροχών», όπως αναγράφεται χαρακτηριστικά και ελέγχεται μέσα από την κεντρική οθόνη του μενού και πατημένο φυσικά το κουμπί «S» στο Auto 6 (με το άλλο στα δεξιά που απεικονίζει τη νιφάδα ξεκινάει με 3η σχέση, έτσι ώστε να μηδενιστεί η όποια πιθανότητα σπιναρίσματος), το Citroen C3 δε συναντά τον παραμικρό αντίλογο στον τομέα των επιδόσεων στο Ακραίφνιο, όχι μόνο από το Yaris, αλλά γενικότερα από τα περισσότερα σουπερμίνι. Αξίζει να σημειώσουμε ενδεικτικά ότι για την επιτάχυνση από στάση και μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,9 δλ., με το 400άρι και το χιλιόμετρο να διανύονται σε 17 και 31,6 δλ., αντίστοιχα.

Το Yaris Hybrid δείχνει να είναι «έξω από τα νερά του» σε αυτήν τη διαδικασία, πάντα όμως σε σύγκριση με τέτοιου επιπέδου αντίπαλο, με το «0-100» να θέλει 12,4 δλ., όταν αντίστοιχα απαιτούνται 18,2 δλ. για τα 400 και 34,3 δλ. για τα 1.000 μέτρα. Ακόμα ένα σημείο όπου φαίνεται η υπεροχή του γαλλικού κινητήρα με τα 205 Nm ροπής μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. είναι οι ρεπρίζ με kickdown, όπου για παράδειγμα τα 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δλ. για το Citroen και σε 10,2 για το Toyota, αλλά και το «120-140» σε 6,1 και 9,9 δλ., αντίστοιχα, με τις τεράστιες διαφορές να εντοπίζονται σε ένα εύρος από τα 60 έως τα 140 χλμ./ώρα, για παράδειγμα. Εκεί το γαλλικό μοντέλο χρειάζεται 16,4 δλ. και το ιαπωνικό 6,9 περισσότερο (23,3 δλ.). Στην ακινητοποίηση από τα 120 χλμ./ώρα, με τους δύο μονομάχους να φορούν 16άρια με τη συνταγή «αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και δισκόφρενα πίσω», το C3 διήνυσε 55,9 μέτρα και το Yaris 59,4 μέτρα. Όλα τα παραπάνω, βέβαια, έχουν και το τίμημά τους, αφού κάθε βύθισμα στο δεξί πεντάλ έχει αντίκτυπο και στην τσέπη μας... Στο σημαντικότατο -όπως έχουν τα πράγματα- τομέα της κατανάλωσης, το υβριδικό σύνολο κυριαρχεί, με τη μέση της δοκιμής να φτάνει τα 6,4 λίτρα/100 χλμ., την ώρα που η υπερτροφοδοτούμενη γαλλική πρόταση χρειάστηκε 10,4 λίτρα/100 χλμ. για την ίδια διαδρομή. Η κορυφαία και φιλικότερη προς το περιβάλλον τεχνολογία της Toyota, εκτός από τις εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης, προσφέρει και τις πάντα ταυτόσημες χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία (από 75 γρ. CO2/χλμ.), με το αυτοκίνητο της δοκιμής μας να ρυπαίνει μόλις με 82 γρ./χλμ. και το C3 με 110 γρ.

Ανάλογα με την «πίστα»...

Όπου πίστα, η «ειδική» της καθημερινότητας φυσικά, και η διαδρομή που επιλέγει ο καθένας για να κινηθεί τις 365 μέρες του χρόνου. Με δεδομένο λοιπόν ότι μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης, οπότε εκεί και τα περισσότερα χιλιόμετρά τους, η κατάσταση εδώ αντιστρέφεται, με το Yaris σε αυτήν του την εκδοχή να αποδεικνύει περίτρανα το λόγο για τον οποίο ο «κολοσσός» επιμένει τόσο φανατικά σε αυτήν την πρόταση, αλλά και να δικαιολογεί τα κορυφαία νούμερα πωλήσεών του... Πλέον, μάλιστα, στην Toyota προχώρησαν και σε μια σειρά αλλαγών, με στόχο τη μείωση του επιπέδου θορύβου και τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, τις οποίες αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του, αν φυσικά έχεις οδηγήσει το προ facelift. Σημειώστε, λοιπόν, ανασχεδιασμένες βάσεις κινητήρα, νέα εμπρός ημιαξόνια και υποπλαίσιο, τροποποιημένο σύστημα εισαγωγής στο φίλτρο αέρα και νέο μεσαίο σιλανσιέ στην εξάτμιση. Τέλος, αλλαγές έχουν γίνει και στις δυνάμεις απόσβεσης των αμορτισέρ, αλλά και στη χαρτογράφηση του συστήματος διεύθυνσης, με αποτέλεσμα το Yaris Hybrid πραγματικά να σε χαλαρώνει και να σου βγάζει κάθε έγνοια από το μυαλό, με την ομοιογένεια του συνόλου να είναι πάνω από αυτό που περιμένεις από ένα πακέτο φτιαγμένο για την πόλη. Το τιμόνι παραμένει ελαφρύ και εύχρηστο, την ίδια ώρα που οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση είναι τόσο μαλακές, όσο πρέπει για να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες του, εμπρός και πίσω. Όλα τα παραπάνω μέχρι τη στιγμή που θα χρειαστεί να ανεβάσεις ρυθμό... Τότε, και μόνο τότε, είναι σαν να μπαίνεις στα λημέρια του Citroen C3, το οποίο έτσι κι αλλιώς είναι εξαιρετικά βελτιωμένο σε αυτόν τον τομέα, σε όλη του την γκάμα, και πάντα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του. Άνετη ανάρτηση και η δική του για μέσα στην πόλη, όχι όμως τόσο αρχοντικό το πέρασμά του πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες, όπως του Yaris. Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης ίσως να είναι από τις καλύτερες που έχουμε συναντήσει στα Citroen της εποχής μας, χωρίς όμως και πάλι οι πληροφορίες που φτάνουν στον οδηγό όταν αυτός αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό να είναι όπως θα θέλαμε από έναν «Γάλλο». Όταν πιέσεις και τα δύο αυτοκίνητα, απολαμβάνεις το αυτόματο 6άρι του C3 στο «S» σε σχέση με το e-CVT (σ.σ.: το οποίο ωστόσο είναι εξαιρετικό μέσα στην πόλη σε ήπιο ρυθμό), αλλά και το πολύ πιο αθόρυβο ταξίδι του Citroen στις υψηλές ταχύτητες - παρά την καλή δουλειά που διαπιστώσαμε ότι έχει γίνει στο Hybrid σε αυτόν τον τομέα. Σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές, «πατάς» καλύτερα πάνω στο C3 αυτής της έκδοσης. Είναι πιο προοδευτικό και με λιγότερες πλεύσεις, αποδεικνύοντας και σε αυτήν την περίπτωση ότι ο κάθε μονομάχος έχει διαλέξει το δρόμο και την «πολιτική» που θα ακολουθήσει...

Με το χέρι στην τσέπη και στην καρδιά!

Μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας «Β», με την τιμή να παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, και με δεδομένο πάντα ότι και στις δύο περιπτώσεις είναι αρκετά υψηλή. Δύσκολα κάποιος θα βάλει το χέρι στην τσέπη, θα βγάλει σχεδόν 17.000 ευρώ και θα αγοράσει ένα... απλό σουπερμίνι, όταν με ίδιο κόστος μπορεί να στραφεί ακόμα και σε μικρομεσαίο ή μικρό crossover. Εκτός και αν δε μιλάμε για κάτι «απλό». Στην περίπτωσή μας, η τεχνολογία που κουβαλάει το Toyota Yaris Hybrid το φέρνει ένα βήμα μπροστά από τους άμεσους ανταγωνιστές του. Αν είναι λοιπόν να φτάσουμε τόσο ψηλά τον προϋπολογισμό, θα επιλέξουμε την ιδιαίτερη πρόταση της Toyota, αναγνωρίζοντας όμως ότι θα μας λείπει ο πιο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του συγκεκριμένου Citroen C3, τις ελάχιστες μέρες που θα αποφασίσουμε να κινηθούμε εκτός ορίων πόλης, όπου θα μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε τις εξαιρετικές του επιδόσεις._ 4Τ


Driveco box

Η Toyota χρησιμοποιεί ένα έξυπνο εργαλείο συλλογής δεδομένων, το Driveco box, για να βοηθήσει τους συνεργάτες της στην ευρωπαϊκή αγορά να δείξουν στους πελάτες πώς λειτουργεί η υβριδική τεχνολογία, καθώς και τα πραγματικά οφέλη της. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιείται ήδη σε επτά αγορές για υβριδικά μοντέλα, όπως το Yaris Hybrid, και προορίζεται για πιλοτικές δοκιμές σε ακόμα εννέα χώρες. Συλλέγει δεδομένα για την απόσταση της διαδρομής, το χρόνο και τη μέση ωριαία ταχύτητα, και επιπλέον την αναλογία της διαδρομής κατά την οποία το αυτοκίνητο λειτουργεί σε πλήρως ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV mode), με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο χρήστης μπορεί να κατεβάζει και να βλέπει τις πληροφορίες χρησιμοποιώντας ένα smartphone ή tablet, μαζί με συγκρίσεις από προηγούμενες επιδόσεις και με τα επίπεδα που έχουν πετύχει άλλοι οδηγοί. Το Driveco έχει ήδη καταγράψει δεδομένα από 900 Yaris Hybrid και πάνω από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης σε όλων των ειδών τα περιβάλλοντα, από κέντρα πόλεων μέχρι ορεινές διαδρομές. Τα συνδυασμένα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα αυτοκίνητα έχουν λειτουργήσει σε EV mode για πάνω από το 54% του χρόνου κυκλοφορίας τους, επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 5,0 λίτρα/100 χλμ.


CITROEN C3 1.2 EAT6

ΥΠΕΡ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΦΡΕΝΑ

ΚΑΤΑ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ


TOYOTA YARIS HYBRID

ΥΠΕΡ/ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΚΑΤΑ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ)


ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Υψηλό μπάτζετ θα πρέπει να υπολογίσετε και στις δύο περιπτώσεις, με το Citroen C3 1.2 110 ίππων Auto6 να ξεκινάει από τα 15.890 ευρώ ως FEEL, και στην κορυφαία του έκδοση (SHINE) να κοστίζει 17.165 ευρώ, ενώ η εταιρεία έχει 200 ευρώ προωθητικό πρόγραμμα (οπότε 15.690 και 16.965 ευρώ) μέχρι νεωτέρας. Την ίδια στιγμή, το «βασικό» Toyota Yaris Hybrid κοστίζει 16.690 ευρώ και το κορυφαίο από άποψη εξοπλισμού 20.400 ευρώ... Συγκρίνοντας τα επίπεδα εξοπλισμού, οφείλουμε να πούμε ότι και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για εξαιρετικά «πακέτα». Το Citroen της δοκιμής μας (FEEL) μεταξύ άλλων διέθετε φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, αυτόματο κλιματισμό, την 7άρα οθόνη αφής, εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με σύστημα μάλιστα αναγνώρισης εμποδίου, ηλεκτρικούς-θερμαινόμενους καθρέφτες, χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος και τροχούς 16 ιντσών. Σημειώστε απλώς ότι αυτή η έκδοση διατίθεται και στις υποεκδόσεις FEEL Airbumb, FEEL Biton και FEEL Biton Airbumb. Όσον αφορά το υβριδικό Yaris, διατίθεται ως Active, Active Plus (με εσωτερικό πακέτο Warm Gray), Style, Bi-tone (σαν το δικό μας) και Chic. Το Bi-tone αυτών των σελίδων διέθετε μεταξύ άλλων βαμμένη κυψελωτή μάσκα, 16άρες ζάντες αλουμινίου «machined face», πίσω σπόιλερ, φιμέ πίσω παράθυρα, πίσω φωτιστικά με LED, μαύρη επένδυση οροφής και πακέτα χρωμάτων που ταιριάζουν με το εσωτερικό (καθίσματα, ραφές, επένδυση θυρών και πίνακα οργάνων).


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΕΛΛΗΣ


Περισσότερες φωτογραφίες:
Δείτε Τιμές και Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Ετικέτες: