17 Ιουλ 2017

Σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε… βενζινάδικα

Οι παραδοσιακοί σταθμοί ανεφοδιασμού καυσίμων ακολουθούν, θέλοντας και μη πλέον, τις εξελίξεις.

Εlectric vehicle charger

Οι εταιρείες πετρελαιοειδών είναι οι αναμφίβολα οι πρώτες που αναγνωρίζουν την ταχύτατη εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και εν γένει την αργή αλλά σταθερή πλέον μετάβαση της αυτοκίνησης από τα συμβατικά καύσιμα στα «εναλλακτικά». Και, ως εκ τούτου, θα είναι από τις πρώτες που θα προσπαθήσουν να προσαρμοστούν στη νέα αυτή πραγματικότητα. Καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνουν τη δημοτικότητά του, τα βενζινάδικα θα αρχίσουν σιγά σιγά να μετουσιώνονται σε απλά καταστήματα χάνοντας κατά συνέπεια μια σημαντική ροή από τα έσοδα τους.

Η πρώτη από τις μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών που φαίνεται να αντιδρά-προσαρμόζεται στα νέα αυτά δεδομένα είναι η Shell, η οποία ανακοινώσε πως θα εγκαταστήσει σε καταστήματά της που βρίσκονται σε Μ. Βρετανία και Ολλαδία φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων. Μάλιστα, η εταιρεία δημοσιοποίησε σήμερα την πρόθεση της να επεκτείνει το εν λόγω πρόγραμμα και σε άλλες περιοχές αναπτύσσοντας συνεργασία πάνω στο όλο εγχείρημα με την εταιρεία Allego, η οποία διαθέτει το δικό της δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

«Ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε τη Shell στην παροχή της εν λόγω υπηρεσίας. Παρατηρούμε και εμείς με τη σειρά μας ότι το κοινό είναι πλέον όλο και πιο πρόθυμο να μεταβεί στην ηλεκτρική κινητικότητα. Ωστόσο, η έλλειψη υποδομών αλλά και κατάλληλου επιπέδου χρέωσης των συγκεκριμένων υπηρεσιών είναι μερικές από τις κύριες ανησυχίες όλων. Η Allego και η Shell ενώνουν τις δυνάμεις τους προσθέτοντας σε πρατήρια καυσίμων φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα», αναφέρει χαρακτηριστικά στη δήλωσή του ο CEO της Allego, Anja van Niersen.

Επί του πρακτέου, η Shell κατέστησε γνωστό πως οι εν λόγω φορτιστές θα  έχουν ανώτατο όριο τα 50 kW (Level 2), αριθμός που ναι μεν θα είναι ικανός να εξυπηρετεί τις ανάγκες μοντέλων, όπως το i3 και το Leaf των BMW και Nissan αντίστοιχα, σίγουρα όμως υπολείπεται κατά πολύ των 120 kW των μονάδων Supercharger της Tesla, αλλά και των ιδιόκτητων επίσης ταχυφορτιστών των 350 kW τους οποίους ήδη εγκατέστησε στο Βερολίνο η γερμανική Porsche.

Προς το παρόν οι δύο εταιρείες δεν έχουν γνωστοποιήσει τις προθέσεις τους για το πλήθος των σταθμών ανεφοδιασμού υγρών καυσίμων που θα «υποδεχτούν» τους ως άνω φορτιστές. Αυτή τη στιγμή πάντως το δίκτυο της Shell περιλαμβάνει σε όλο τον κόσμο πάνω από 25.000 σημεία πώλησης._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Electric vs Fuel
  • electric vehicle charger
  • Nissan Leaf