20/10/17 14:17

Group B - Τότε και τώρα!

Forum για συζήτηση πάνω σε ό,τι αφορά το ΠΠΡ και τα πρωταθλήματα ράλι γενικότερα

Group B - Τότε και τώρα!

Δημοσίευσηαπό Kid » 02/07/05 2:21

Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε.. :D
Άβαταρ μέλους
Kid
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15658
Εγγραφή: 08/01/05 23:02
Last Visit: 21/10/13 15:17

Δημοσίευσηαπό kouk » 02/07/05 9:10

Παίζεις με τον πόνο μας!!! :(

Group B!

1 δευτερόλεπτο αργότερα από τα προπέρσινα WRCars στο χιλιόμετρο αλλά 600 άλογα σε 900 κιλά (λέμε τώρα)!!!! :o :( :D

ΤΕΡΑΤΑ!

Σούζες το S1 στην εκκίνηση!Με αφημένο γκάζι στην στροφή..σημαδεύεις την επόμενη....πατάς το γκάζι...έφτασες!!! 8) :D

Δύσκολα αυτοκίνητα όμως!

Και οταν άρχισαν τα μοιραία ατυχήματα (Toivonen) τελείωσε και η εποχή Group B!

Μακάρι να ξαναβλέπαμε κάποια!Μπορούμε!Στην Γαλλία συμμετέχουν ακόμα σε αγώνες rally cross σε πίστες!!! :wink:
Τέλος Εποχής......
Άβαταρ μέλους
kouk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27183
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 15/10/15 15:46

Δημοσίευσηαπό kubiak » 02/07/05 10:49

Οι οδηγοί δεν οδηγούσαν απλά.
Τιθάσευαν!

S1, S4, T16, 037.

20 χρόνια μετά, αξεπέραστα...
... - ..- .--. .. -.. .. - -.--
Άβαταρ μέλους
kubiak
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6953
Εγγραφή: 26/11/04 10:36
Last Visit: 30/01/17 22:59

Δημοσίευσηαπό cmarin » 02/07/05 11:12

Δεν έστριβαν όπως σήμερα, αλλά πολύ πιο αργά. Αλλά μόλις έβλεπαν ευθεία γινόταν εκτόξευση. Το αριστέρο στο φρένο ήταν δεδομένο και αυτό που έχει μείνει σε όλους ήτνα ο ήχος τους.

Υπάρχουν και άλλα θέμα και για Gr.B και για τους ήχους, ΄ψάξε!
cmarin
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15531
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 22/02/17 14:30

Δημοσίευσηαπό GeorgeTabs » 02/07/05 11:26

cmarin έγραψε:Υπάρχουν και άλλα θέμα και για Gr.B και για τους ήχους, ΄ψάξε!


Ψάξε, ψάξε, μετά την αναβάθμιση δεν θα το βρείς...

Ευτυχώς υπήρξε ένα καταπληκτικό θέμα για τα Β (νομίζω του syele) το οποίο δυστυχώς κάπου εξαφανίστηκε με την αναβάθμιση... :cry: :cry:
Hopp Schwiiz!!!
Εικόνα
http://rallies.4ever.cc
Άβαταρ μέλους
GeorgeTabs
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7504
Εγγραφή: 07/09/02 9:46
Last Visit: 04/12/12 16:53
Τοποθεσία: (διαρκούς) Θυσίας και εκτός εαυτού γωνία

Δημοσίευσηαπό kubiak » 02/07/05 11:47

... - ..- .--. .. -.. .. - -.--
Άβαταρ μέλους
kubiak
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6953
Εγγραφή: 26/11/04 10:36
Last Visit: 30/01/17 22:59

Δημοσίευσηαπό Kid » 02/07/05 12:19

kouk έγραψε:Και οταν άρχισαν τα μοιραία ατυχήματα (Toivonen) τελείωσε και η εποχή Group B!


Τέτοια γεγονότα θέλω να μάθω.. Όχι μόνο τα ατυχήματα, αλλά γενικά ότι έχει αξία από εκείνη την εποχή και εκείνους τους αγώνες.. :D
Άβαταρ μέλους
Kid
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15658
Εγγραφή: 08/01/05 23:02
Last Visit: 21/10/13 15:17

Δημοσίευσηαπό meco » 02/07/05 12:21

kubiak έγραψε:My avatar full size

Έτσι έτσι έτσι... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6148
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 16/10/17 10:59
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό tazio » 03/07/05 16:45

"Kid" χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, ορισμένα πράγματα ΜΟΝΟ αν τα ζήσεις από κοντά μπορείς να τα νοιώσεις και να τα καταλάβεις.
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 17/10/17 22:09
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό HUNTER » 03/07/05 21:12

Αλλο πράμα νά βλέπεις τό αυτοκίνητο να "πλανάρει" διαρκώς πάνω στό χώμα.
Απίστευτα οχήματα.
Καί χωρίς ενεργά διαφορικά. :wink:
Άβαταρ μέλους
HUNTER
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15618
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 08/12/16 19:10
Τοποθεσία: SALONIKA

Δημοσίευσηαπό msamaro » 03/07/05 21:55

Δύστυχως ούτε εγώ τα πρόλαβα αυτά τα οχήματα λόγω ηλικίας! :( Άρχισα να παρακολουθώ ράλλυ από τις πρώτες χρονιές των Lancia delta. Αλλά έχοντας δει πολλά πλάνα από videos συμπεραίνω τα εξής!
1.Απίστευτος ήχος!! Πολύ καλύτερος των σημερινών wrc!
2.Απίστευτο γκάζι με τεράστια turbo lag!
3.Πολύ χαμηλότερα περιθόρια πρόσφησης από τα σημερινά wrc! Πολύ σύνεση στο γκάζι κατα την διάρκεια των στροφών!

H εποχή των group B χαρακτηρίστικε ως εξαιρετικά επικύνδινη όχι μόνο γιατί τα αυτοκίνητα είχαν υπερβολικό γκάζι αλλά και γιατί οι οργανωτές δεν έπαιρναν μέτρα για την προστασία των θεατών! Αυτό μάλιστα είχε οδηγήσει την Audi να αποσήρει τα αυτοκίνητα της από ένα αγώνα!

Πάντως για τους φανατικούς υπάρχει ένα club που έχει ιδρύσει ένας γερμανός το "slowily sideways" που διοργανώνει ακόμα και σήμερα αγώνες με Group B!
Άβαταρ μέλους
msamaro
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2935
Εγγραφή: 09/04/03 22:32
Last Visit: 14/11/13 13:21
Τοποθεσία: uk

Δημοσίευσηαπό Νεκταριος » 03/07/05 23:37

Κid, αν δεν το έχεις ήδη, βρες οπωσδήποτε το dvd που είχαν δώσει οι 4Τ: "50 xρόνια Rally". Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! :D

Και για να μην ξεχνιόμαστε, κάποια (λίγα) πράγματα θα βρεις και στο site που φαίνεται στο μήνυμά μου.. :lol:
Εικόνα
http://autostoria.blogspot.com/
Αυτοκινητου ιστορίες
Άβαταρ μέλους
Νεκταριος
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 21/05/04 14:00
Last Visit: 24/11/13 22:42
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tazio » 04/07/05 16:28

msamaro έγραψε:1.Απίστευτος ήχος!! Πολύ καλύτερος των σημερινών wrc!
2.Απίστευτο γκάζι με τεράστια turbo lag!
3.Πολύ χαμηλότερα περιθόρια πρόσφησης από τα σημερινά wrc! Πολύ σύνεση στο γκάζι κατα την διάρκεια των στροφών!

H εποχή των group B χαρακτηρίστικε ως εξαιρετικά επικύνδινη όχι μόνο γιατί τα αυτοκίνητα είχαν υπερβολικό γκάζι αλλά και γιατί οι οργανωτές δεν έπαιρναν μέτρα για την προστασία των θεατών! Αυτό μάλιστα είχε οδηγήσει την Audi να αποσήρει τα αυτοκίνητα της από ένα αγώνα!


1. Ο ήχος των σημερινών WRC απλά δεν είναι ήχος σε σύγκριση με τα Gr B.
2. Πιο καλά να έγραφες ότι έιχαν lag με λίγο turbo. :D
3. Πρόσφυση; Τι είναι αυτό;

Για την απόσυρση των αυτοκινήτων της Audi πρέπει να εννοείς τον αγώνα της Πορτογαλίας όταν ένα RS 200 έπεσε πάνω σε θεατές και νομίζω είχε και νεκρούς. Όλες οι ομάδες αποσύρθηκαν τότε, απλά η Audi επειδή τότε μειονεκτούσε από πλευράς αυτοκινήτου προτοστάτησε, με τον Ρέρλ, στο να φύγουν όλα τα εργοστασιακά πληρώματα. Ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς τα εργοστάσια, με νικητή ένα τοπικό οδηγό (νομίζω Μουντίνο λεγόταν).
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 17/10/17 22:09
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό nass » 04/07/05 16:38

Στην Πορτογαλία του 1986 έπεσε ο Σάντος με το RS200 πάνω σε θεατές και υπήρχαν 3 νεκροί. Τότε, προεξάρχοντος του Ρερλ και παρά τις αντίθετες απόψεις των ομάδων τους (αυτό σχετικά με το "επειδή υστερούσε η Audi") όλα τα εργοστασιακά πληρώματα αποσύρθηκαν από τον αγώνα.

Μετά από 1.5 μήνα, το Μάιο του 1986, οι Toivonen-Cresto σκοτώνονται στο γύρο της Κορσικής. Σε επείγουσα συνάντησή της η FIA αποφασίζει την κατάργηση του Group B από 1/1/1987 λόγω επικινδυνότητας. Η Audi λέει "αφού είναι επικίνδυνα τα Group B τότε γιατί από 1/1/1987 και όχι άμεσα ?" και αποσύρεται από το πρωτάθλημα. Προφάσεις εν αμαρτίαις ? Ποιός ξέρει...

Επόμενος αγώνας τότε το Ακρόπολις που γίνεται σε βαριά ατμόσφαιρα (και χωρίς τα S1 που ποτέ δεν τα είδαμε στην Ελλάδα) και νικητή τον ΚΚΚ με το 205Τ16.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17702
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 20/06/16 9:00

Δημοσίευσηαπό tazio » 04/07/05 18:58

nass έγραψε:Επόμενος αγώνας τότε το Ακρόπολις που γίνεται σε βαριά ατμόσφαιρα (και χωρίς τα S1 που ποτέ δεν τα είδαμε στην Ελλάδα)


Στην Ελλάδα όχι αλλά, όσοι είμαστε τυχεροί το είδαμε στα χέρια του Γερμανού να κερδίζει το Sanremo, στα ίσα με όλους μέσα.
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 17/10/17 22:09
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Επόμενο

Επιστροφή στο WRC

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης