17/10/17 22:31

ERC 2014

Forum για συζήτηση πάνω σε ό,τι αφορά το ΠΠΡ και τα πρωταθλήματα ράλι γενικότερα

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό giannis tsaknis » 06/01/14 12:43


subscribe to my channel_thetsakvr46

Villachrousopalace.gr
Άβαταρ μέλους
giannis tsaknis
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: 16/02/12 18:48
Last Visit: 05/10/15 20:10
Τοποθεσία: Χαλκιδικη

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό nafpaktos » 04/02/14 16:14

Μην το αφηνουμε το θεμα αφου φετος εκει υπαγομαστ για φετος!
http://www.fiaerc.com/events/live/id/15
nafpaktos
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: 16/03/09 17:34
Last Visit: 15/03/16 15:23

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό nafpaktos » 18/04/14 15:54

Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.
nafpaktos
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: 16/03/09 17:34
Last Visit: 15/03/16 15:23

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό FUN » 22/04/14 13:23

FUN
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 01/04/08 22:30
Last Visit: 18/07/15 13:35

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό dim8 » 22/04/14 21:15

nafpaktos έγραψε:Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.


to fabia φαινεται να ειναι αλλου σε κατσαρο οδοστρωμα.Απιστευτη δουλεια οι Τσεχοι σε αναρτηση.Και τα προηγουμενα χρονια στο Μπαρουμ που εχει τετοιες ειδικες(ακομα χειροτερες μπορω να πω) παλι εκαναν την διαφορα.
Η πεζω με το 208 φαινεται να εχει κανει την μαλακια του αιωνα.Για να δουμε πως θα τη σκαπουλαρουν με τις θερμοκρασιες στα 208.
Άβαταρ μέλους
dim8
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: 17/05/07 22:40
Last Visit: 15/06/15 23:15

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό el-em » 23/04/14 6:27

dim8 έγραψε:
nafpaktos έγραψε:Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.


to fabia φαινεται να ειναι αλλου σε κατσαρο οδοστρωμα.Απιστευτη δουλεια οι Τσεχοι σε αναρτηση.Και τα προηγουμενα χρονια στο Μπαρουμ που εχει τετοιες ειδικες(ακομα χειροτερες μπορω να πω) παλι εκαναν την διαφορα.
Η πεζω με το 208 φαινεται να εχει κανει την μαλακια του αιωνα.Για να δουμε πως θα τη σκαπουλαρουν με τις θερμοκρασιες στα 208.


Του Abring το αυτοκινητο, αντιμετωπισε ακριβως το ιδιο προβλημα με το Ακροπολις (συστημα ψηξης) ενω του Breen "ξεραθηκε" απο ηλεκτρικο προβλημα στο 3ο χλμ της πρωτης ε.δ. της δευτερης ημερας και μεχρι την Δευτερα που μιλησα, δεν ηξεραν ακομη τον λογο.

Φιλικα,

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό dim8 » 23/04/14 9:36

Λωρη αυτη ειναι η επισημη εξηγηση απο την Πεζω,αυτοπτες μαρτυρες ειδαν τον Μπριν να συμπληρωνει νερο εκει που εγκατελειψε.
Με καθε επιφυλαξη το μεταφερω.
Άβαταρ μέλους
dim8
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: 17/05/07 22:40
Last Visit: 15/06/15 23:15

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό el-em » 23/04/14 10:27

dim8 έγραψε:Λωρη αυτη ειναι η επισημη εξηγηση απο την Πεζω,αυτοπτες μαρτυρες ειδαν τον Μπριν να συμπληρωνει νερο εκει που εγκατελειψε.
Με καθε επιφυλαξη το μεταφερω.


Το διαβασα και εγω αυτο που αναφερεις, αλλα μιλησα με τον συνοδηγο του και αυτο που εγραψα μου ειπε, ακριβως.
Μπορει, (υποψιασμενοι απο την εγκαταλειψη του Abring) το πρωτο πραγμα που εκαναν, να συμπληρωσουν νερο στο συστημα ψυξης.

Φιλικα,

"el-em"
el-em
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3977
Εγγραφή: 13/11/03 16:49
Last Visit: 31/07/16 9:45

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό giannis tsaknis » 23/04/14 10:59

Παντως η επισημη ανακοινωση της Peugeot ελεγε για βλαβη σε αισθητηρα...
subscribe to my channel_thetsakvr46

Villachrousopalace.gr
Άβαταρ μέλους
giannis tsaknis
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: 16/02/12 18:48
Last Visit: 05/10/15 20:10
Τοποθεσία: Χαλκιδικη

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 24/04/14 12:13

αυτα τα peugeot μια θα εχουν θεμα με ηλεκτρικα (βλεπε μπουζι στο ντεμπουτο 206 wrc στο μοντε),μια με ψυξη μια με ..το εξω απο εδω δεν παω-δεν στριβω 307 wrc..

δεν βλεπουν οτι τα citroen ειναι ενα αιωνα μπροστα σε αξιοπιστια ?

τα εργοσταικα αγωνιστικα τμηματα peugeot-citroen κε λωρη ή οποιος αλλος ξερει,δεν εχουν προγραμμα ανταλλαγης δεδομενων,σε τετοιο υψηλο αγωνιστικο επιπεδο,οπου ενας αισθητηρας ή μια βαλβιδα καταστρεφει εναν αγωνα και το κοστος της συμμετοχης στον αγωνα?
Πουλαω δισκοπλακες 288mm για group VAG σε άριστη κατάσταση για Audi A3,leon,octavia,Golf μοντ.2005-2012,καθως downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3,φαναρια εμπρός από VW GOLF MK5.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 06/07/17 17:19
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό nass » 24/04/14 13:26

Ισως το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες των 208T16 να είναι βαθύτερο με την έννοια ότι λόγω κατηγορίας (R5) είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν εξαρτήματα παραγωγής του κατασκευαστή (έστω και από άλλα μοντέλα) οπότε μπορεί να διάλεξαν κύκλωμα ψύξης (αντλία, ψυγείο κτλ.) που είναι ανεπαρκές για αγωνιστική χρήση :hmmm:
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17702
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 20/06/16 9:00

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό nafpaktos » 24/04/14 19:50

Δηλαδη θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι κανονισμοι της κατηγοριας στερουν την αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα;το φορντ δειχνει οκ,να δουμε και τα αλλλα και θα εχουμε λογικα ολοκληρωμενη αποψη.σχετικα με τα r5 nass θα επρεπε κατα τη γνωμη σου να αντικαταστησουν τα rrc?ενταξει μιλανε για μειωμενο κοστος λογω αξαρτηματων απο αυτοκινητα παραγωγης αλλα ειναι οντως τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος οσο ισχυριζεται η φια και οι κατασκευαστες(θελω να πω μηπως υπερκοστολογουσαν τα wrc,s2000,rrc?και τωρα λογω των νεων κανονισμων που θελουν εξαρτηματα απο αυτοκινητα παραγωγης δεν μπορουν να κανουν αλλιως και ριχνουν τις τιμες??? γιατι οκ ποσο παραπανω μπορει να ανεβασει το κοστος η εξελιξη ενος συςτηματος ψηξης??. Και των αλλων εξαρτηματων?) θελω να πω οτι η πολλη δουλεια ειναι στο αμαξωμα αρα εκει και το κοστος και οχι στα επιμερους εξαρτηματα(που θεωρητικα μειωνουν το κοστος στα r5) αφου αντικειμενικα δεν χρησιμοποιουν ουτε τα wrc,ουτε τα s2000 ουτε τα rrc καμμια εξωγηινη τεχνολογια. :hmmm:

Quote απο nass
Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)

(ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)

Στο κιβωτιο με ποιο τροπο περιοριζεται το κοστος?
Σχετικα με τους περιορισμους στις αναρτησεις,εαν ξοδευουν καθε χρονο απο ενα joker δεν μπορουν να εχουν καθε χρονια νεες;
nafpaktos
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: 16/03/09 17:34
Last Visit: 15/03/16 15:23

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό Il Divo » 17/05/14 13:40

Xαμός στο ERC.
Αbbring παλεύει με τον Sousa..
Άβαταρ μέλους
Il Divo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 08/01/14 19:10
Last Visit: 10/03/17 12:23

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό FUN » 17/05/14 14:09

nafpaktos έγραψε:Δηλαδη θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι κανονισμοι της κατηγοριας στερουν την αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα;το φορντ δειχνει οκ,να δουμε και τα αλλλα και θα εχουμε λογικα ολοκληρωμενη αποψη.σχετικα με τα r5 nass θα επρεπε κατα τη γνωμη σου να αντικαταστησουν τα rrc?ενταξει μιλανε για μειωμενο κοστος λογω αξαρτηματων απο αυτοκινητα παραγωγης αλλα ειναι οντως τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος οσο ισχυριζεται η φια και οι κατασκευαστες(θελω να πω μηπως υπερκοστολογουσαν τα wrc,s2000,rrc?και τωρα λογω των νεων κανονισμων που θελουν εξαρτηματα απο αυτοκινητα παραγωγης δεν μπορουν να κανουν αλλιως και ριχνουν τις τιμες??? γιατι οκ ποσο παραπανω μπορει να ανεβασει το κοστος η εξελιξη ενος συςτηματος ψηξης??. Και των αλλων εξαρτηματων?) θελω να πω οτι η πολλη δουλεια ειναι στο αμαξωμα αρα εκει και το κοστος και οχι στα επιμερους εξαρτηματα(που θεωρητικα μειωνουν το κοστος στα r5) αφου αντικειμενικα δεν χρησιμοποιουν ουτε τα wrc,ουτε τα s2000 ουτε τα rrc καμμια εξωγηινη τεχνολογια. :hmmm:

Quote απο nass
Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)

(ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)

Στο κιβωτιο με ποιο τροπο περιοριζεται το κοστος?
Σχετικα με τους περιορισμους στις αναρτησεις,εαν ξοδευουν καθε χρονο απο ενα joker δεν μπορουν να εχουν καθε χρονια νεες;


Για να λυθουν καποιες αποριες , διαβαστε παρακατω τι "παιζεται" σχετικα με τα RRC και τα R5.

Τευχος 60, σελιδα 72.
http://digital.motorsportmonday.com//la ... 976cf63f68
FUN
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 01/04/08 22:30
Last Visit: 18/07/15 13:35

Re: ERC 2014

Δημοσίευσηαπό dim8 » 17/05/14 18:47

σε λιγο μπαινουν στην τελευταια ειδικη με -5,1 πισω τον Αμπρινγκ απο τον Σοουζα.
εκτος απροοπτου ο Αμπρινγκ θα νικησει.
Άβαταρ μέλους
dim8
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: 17/05/07 22:40
Last Visit: 15/06/15 23:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο WRC

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης