23/02/18 22:26

ΟΣΕ

Forum για θέματα γενικού, μη-αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 29/01/18 9:50

Ενημέρωση σχετικά με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα εισιτηρίων : έχει πρόβλημα. Είναι η δεύτερη φορά που κλείνω ηλεκτρονικά μετά την ανάληψη από τους Ιταλούς και δεν μου εκτυπώνει το εισιτήριο. Ελπίζω να το τυπώσει αύριο...
Κάτι λάθος έκαναν μάλλον όταν έβαλαν την επιλογή να σου τοστέλνει στο κινητό.
polo2002
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 15/02/18 20:59

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 31/01/18 8:45

Βγήκαν τα νέα δρομολόγια του προαστιακού από τον Πειραιά για Αεροδρόμιο και Κιάτο . Αναμένουμε και το υπεραστικό δίκτυο με την νέα γραμμή .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5176
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/02/18 13:07

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 31/01/18 21:08

Και νέο ατύχημα, αυτή τη φορά με πρόβατα, και νέα δίωρη καθυστέρηση. Ελπίζω να τα κατασχέσουν όλα, έχει καταντήσει αηδία πια το πράγμα. Αναρωτιέμαι αν προβλέπεται να γίνει περίφραξη γύρω από τις γραμμές, και επίσης τι θα γίνει αν το ατύχημα γίνει με μεγάλη ταχύτητα...
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/stor ... me-provata
Το ηλεκτρονικό σύστημα τελικά θέλει λίγο παραπάνω χρόνο...τύπωσα μια χαρά.
polo2002
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 15/02/18 20:59

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό jimdenin » 04/02/18 11:43

criuser έγραψε:Οι υπάρχοντες συρμοί μπορούν να πάνε τα 200 χαω . Οι γραμμές είναι για 280 χαω . Αλλά τώρα έχουμε ένα θέμα με τους τροχούς των μηχανών που έχουν κατεβάσει την ταχύτητα στα 140 χαω . Εχουμε 60 χλμ βραδυπορία στην διαδρομή Α-Θ λόγω προβλημάτων , έχουμε έλλειμμα σε μηχανοδηγούς και προσωπικό γραμμής και διάφορα άλλα θέματα που γράφονται στις ιστοσελίδες των εργαζομένων και φίλων .

Προφανώς ο φετεινός χρόνος θα είναι μεταβατικός για τον άξονα Α-Θ και προς το τέλος του θα έχουμε ίσως νέο δίκτυο σε πλήρη λειτουργία .

Από τις αρχές του επομένου , το σκηνικό της αλλαγής μηχανής θα μεταφερθεί στην Πελοπόννησο , όπου θα έχουμε αλλαγές στο Κιάτο με ντίζελ μέχρι το Αίγιο και σταδιακά μέχρι το 2020 θα φτάσουμε στο Ρίο . Από εκεί και μετά υπάρχει σκότος βαθύ στα έργα και στόκος βαρύς στο κεφάλι των τοπικών αρχόντων της Πάτρας...

Μέχρι τότε θα έχουμε την αναβάθμιση των Θεσσαλικών σιδηροδρόμων με ηλεκτροκίνηση .

Ξαναλέω ότι θα πρέπει να έχουμε αλλαγή σχέσης με τα ΚΤΕΛ , αν και νομίζω ότι απελευθερώνεται το δίκτυο , οπότε μπορεί να ξαναδούμε λεωφορεία ΟΣΕ με τους Ιταλούς .


Τι εννοείς ότι οι γραμμές είναι μέχρι 280χ.α.ω; Ότι τα τραίνα μπορούν αν χρειαστεί να αναπτύξουν τέτοιες ταχύτητες :hmmm:
jimdenin
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 27/06/08 16:28
Last Visit: 19/02/18 21:18

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 04/02/18 12:47

Ναι αν είναι τα κατάλληλα τρένα και δεν έχουν πρόβλημα τα κλειδιά στους σταθμούς . Βέβαια εκεί θα κατεβαίνεις .

Αλλά αυτό είναι το όριο των γραμμών συνεχούς κόλλησης που χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές δεκαετίες στα νέα κομμάτια .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5176
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/02/18 13:07

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό jimdenin » 04/02/18 23:55

criuser έγραψε:Ναι αν είναι τα κατάλληλα τρένα και δεν έχουν πρόβλημα τα κλειδιά στους σταθμούς . Βέβαια εκεί θα κατεβαίνεις .

Αλλά αυτό είναι το όριο των γραμμών συνεχούς κόλλησης που χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές δεκαετίες στα νέα κομμάτια .


Αυτό δεν παίζεις που γράφεις. Άλλο η μέγιστη ταχύτητα για την οποία δίνεται το δίκτυο και άλλο τα όρια ασφαλείας τα οποία πάντα είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες απο τις μέγιστες επιτρεπόμενες. Το ότι τα όρια ασφαλείας είναι μεγαλύτερα απο την επιτρεπόμενη μέγιστη για την οποία σχεδιάζεται το δίκτυο, δεν σημαίνει ότι το τραίνα και αν μπορούσαν θα πήγαιναν στα 280. Μην γράφουμε τέτοιες ανακρίβειες.
jimdenin
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1561
Εγγραφή: 27/06/08 16:28
Last Visit: 19/02/18 21:18

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 05/02/18 8:07

Η παράκαμψη Μπράλου ΔΕΝ έχει ακόμη δοθεί σε κυκλοφορία. Ταξίδεψα από και προς Αθήνα και σε καμία περίπτωση δεν πήγαμε από το νέο δρομο μέχρι χθες. Αυτό σε όσους σκοπεύουν να ταξιδέψουν, οι χρόνοι είναι όπως ήταν.
Η αμαξοστοιχία 58 προς Θεσ/νικη για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω καθυστερεί πολύ. Χθες έκανε 6 ώρες (!) ενώ στην κάθοδο η 59 (νομίζω) έκανε 5:35, δηλαδή έχασε μόνο όσο χρόνο ήθελε για αλλαγή μηχανής.
Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει τη φορά αμαξοστοιχίας λάθος και από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και το ανάποδο. Οπότε όσοι έχουν πρόβλημα με τη φορά, ας κλείσουν στην ανάποδη.
polo2002
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 15/02/18 20:59

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 05/02/18 9:18

jimdenin έγραψε:
criuser έγραψε:Ναι αν είναι τα κατάλληλα τρένα και δεν έχουν πρόβλημα τα κλειδιά στους σταθμούς . Βέβαια εκεί θα κατεβαίνεις .

Αλλά αυτό είναι το όριο των γραμμών συνεχούς κόλλησης που χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές δεκαετίες στα νέα κομμάτια .


Αυτό δεν παίζεις που γράφεις. Άλλο η μέγιστη ταχύτητα για την οποία δίνεται το δίκτυο και άλλο τα όρια ασφαλείας τα οποία πάντα είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες απο τις μέγιστες επιτρεπόμενες. Το ότι τα όρια ασφαλείας είναι μεγαλύτερα απο την επιτρεπόμενη μέγιστη για την οποία σχεδιάζεται το δίκτυο, δεν σημαίνει ότι το τραίνα και αν μπορούσαν θα πήγαιναν στα 280. Μην γράφουμε τέτοιες ανακρίβειες.


Είπα εγώ ότι τα τρένα θα πάνε 280 ? Είπα οι γραμμές είναι για 280 . Προφανώς οι γραμμές είναι πάντα 15-20 % μεγαλύτερης ανοχής από τις ταχύτητες λειτουργίας . Εγραψα για τις δυνατότητες των σημερινών μηχανών που είναι τα 200 χλμ και να έρθουν καινούργιες που θα μπορούν να πηγαίνουν και λίγο παραπάνω. Αλλά θέλουμε να λύσουμε άλλα θέματα όπως η σηματοδότηση , τα κλειδιά , τοπικές παραλλαγές στην χάραξη και βέβαια να φτιαχτεί νέα γραμμή Ελευσίνα-Θήβα γιατί το κομμάτι μέχρι την Οινόη έχει πολλά θέματα που δεν μπορούν να αλλάξουν εύκολα .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5176
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/02/18 13:07

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 06/02/18 10:09

Η χάραξη της γραμμής στα υφιστάμενα τμήματα είναι για τόσο υψηλές ταχύτητες ; Μακάρι. Αν και εμένα μου αρκεί να πιάνει τα 200 και να μην κάνει τις χίλιες στάσεις όπως κάνει τώρα που έγινε σαν την παλιά ταχεία.
polo2002
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 15/02/18 20:59

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 06/02/18 10:36

Είναι στο τμήμα Κιάτο - Αεροδρόμιο , Οινόη - Τιθορέα και Δομοκός - Θεσσαλονίκη . Τώρα είναι και στο νέο κομμάτι Τιθορέα - Λιανοκλάδι . Ο προαστιακός στο τέστ που έκανε όταν ξεκίνησαν τα ηλεκτρικά ήταν 207 χαω .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5176
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/02/18 13:07

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 09/02/18 22:56

Απόψε την νύχτα το 601 είναι το τελευταίο επιβατικό τρένο που θα περάσει από την ορεινή γραμμή του Μπράλου . Θα συναντηθεί στις 2,30 τα ξημερώματα στο Λιανοκλάδι με το 600 που θα είναι το τελευταίο ανόδου .

Από το πρωί το 1511 θα είναι το πρώτο επιβατικό που θα ξεκινήσει 6.49 από Λιανοκλάδι για Αθήνα από την νέα διαδρομή .

Μετά όλα θα πάνε από την νέα .

Για τις επόμενες 50-60 εργάσιμες μέρες θα δουλέψουν για να δοθούν πλήρως και οι δύο γραμμές και ηλεκτροκίνητες , οπότε μέχρι τότε λόγω των αλλαγών μηχανών δεν θα έχουμε αλλαγή στους χρόνους , που μάλλον μετατίθενται για τον Μάιο .

Ουσιαστικά το φθινόπωρο θα είναι όλη η γραμμή σε πλήρη λειτουργία και θα πάμε γύρω στις 3,30 ώρες .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5176
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/02/18 13:07

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό polo2002 » 10/02/18 9:45

Αφού στο Μπράλο η γραμμή ήταν μονή και αργή, δεν θα υπάρχει κέρδος από τη νέα χάραξη ; Ή θα γίνονται δύο αλλαγές μηχανών ; Ο,τι και να είναι, σήμερα ο καλύτερος χρόνος που έχω δεί είναι 5:35 Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Και 20 λεπτά να βελτιωθεί, κέρδος είναι.
polo2002
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12/01/17 20:14
Last Visit: 15/02/18 20:59

Re: ΟΣΕ

Δημοσίευσηαπό criuser » 10/02/18 11:52

Παλιά είχα κάνει 4.15 στο ανέβασμα και 4.05 στο κατέβασμα με το εξπρές . Αλλά από τότε λόγω κρίσης έχουμε πολλά θέματα στο δίκτυο και βραδυπορίες .

Τώρα στο νέο έχουν διάφορα θέματα που θα λυθούν σταδιακά . Ξεκίνησαν με χρήση μόνο της ανόδου , με ντίζελ και όριο 80 χαω και κατά τμήματα 60 , γιατί πρέπει να δουλέψουν οι γραμμές και να κάτσει η σκόνη στην σήραγγα .
No substitute for cubic inches
criuser
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5176
Εγγραφή: 17/11/08 12:19
Last Visit: 21/02/18 13:07

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντίλογος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 9 επισκέπτες