22/09/17 6:36

Dacia Duster

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό Sotos694 » 13/09/17 11:29

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας ! και εγώ αυτής της άποψης είμαι , ότι για 1000 ευρο παραπάνω αξίζει το νεο μοντελο στην full εκδοση . αλλα αν παει πανω απο 4000 ε ειναι απαγορευτικό για μένα .
Sotos694
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12/09/17 15:44
Last Visit: 14/09/17 20:43

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό petros3110 » 13/09/17 11:32

Sotos694 έγραψε:Πρόταση για αντιπροσωπία Αθηνά ήθελα να γράψω..

εγώ πάντως το πήρα από τεορεν μεταμορφωσης...απόλυτα ευχαριστημένος, απόλυτα συνεπείς!!!
petros3110
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 17/08/17 15:18
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό petros3110 » 13/09/17 11:37

επίσης να αναφέρω ότι υπήρξε κ αντιπρόσωπος που ήθελε 100 ευρώ πάνω κι όταν ρώτησα από που προκύπτει αυτή η διαφορά μου απάντησε ότι εδώ θα δωσεις κοντά 18000 τα 100 θα σε χαλάσουν...επίσης να αναφερω ότι ότι ακριβως μου πρόσφερε η τεορεν μεταμορφωσης μου πρόσφερε κ η πλαμαρ
petros3110
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 17/08/17 15:18
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό jon4 » 13/09/17 11:49

Το εβαλα και στο τοπικ του καινουργιου.. Φανταζομαι απασχολει πολλους, οποτε το βαζω και εδω.

High ground clearance (210mm)
Approach and departure angles of 30 and 33 degrees respectively for genuine off-road capability

https://www.renault.co.uk/content/dam/Renault/UK/Press/The-All-New-Duster-More-Duster-than-ever.pdf


Θυμιζω οτι το παλιο ηταν παλι 210mm και με γωνιες προσεγγισης και διαφυγης, 30 και 35~36..
jon4
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 10/07/17 19:37
Last Visit: 31/08/17 12:25

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό Dusterix » 14/09/17 0:21

Δεν υπήρχε παραπάνω χρόνος για να περιμένω να γίνει και αλλαγή μπαταρίας.
Μακάρι να είναι αυτό και να μην είναι κάτι περισσότερο...
Φιλε Sotos θα σου πω ότι μου είχαν συμβουλέψει εδώ μέσα πριν μερικές εβδομάδες. Πάρε σβάρνα τις αντιπροσωπείες και παίξε μπάλα προσωπικά. Αφού πάρεις προσφορά από τον πρώτο πηγαίνεις στον δεύτερο και του δείχνεις ότι έχεις καταλήξει ότι θα το αγοράσεις κι ότι δεν πήγες απλά για βόλτα και ρωτάς τι καλύτερο μπορεί να σου κάνει.
Εγώ με 1-2 τηλέφωνα και αντίστοιχες επισκέψεις απέκλεισα κάποιους που κατά τη γνώμη μου πετάνε χαρταετό και παζάρεψα την τιμή. Ενώ στη μια αντιπροσωπεία μου το έδιναν 18.350€ με το κλειδί στο χέρι, εγώ τελικα΄το πήρα 17.900€.
Νομίζω 450€ δεν είναι κι άσχημα. Στην τελική μπορώ να βάλω κάτι έξτρα αύριο μεθαύριο (π.χ κοτσαδόρο ή συναγερμό)
Δες και τι ανάγκες έχεις σε δώρα και πίεσε προς αυτή την κατεύθυνση.
υποβραχιόνιο, συναγερμός, πλαστικά πατάκια, κοτσαδόρος είναι μερικές κλασικές ιδέες. Σκέψου τι θες και πήγαινε βόλτα από κοντά.
Πάντως οταν πας κάνε και καμια ακαδημαϊκή ερώτηση για την τιμή του νέου. Μπορεί να μην ξέρουν ακόμα ακριβώς τιμή, αλλά χονδρικά αν θα έχει μεγάλη διαφορά από το απερχόμενο μπορεί να το γνωρίζουν πλέον.
Dusterix
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 26/06/11 18:21
Last Visit: 06/09/17 0:14
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό Sotos694 » 14/09/17 12:32

Ρώτησα χθες αντιπρόσωπο στην Αθηνά και μου είπε ότι παραγγελίες για το τωρινό Duster γίνονται μέχρι 31.10.17 ...Μετα λογικά αρχίζουν οι παραγγελίες και η παράγωγη για το νέο μοντέλο. Για τιμή του νέου μου είπε ότι ελπίζει να είναι στα τωρινά επίπεδα και όχι πάνω από 20.000 ε για να συνεχιστούν καλά οι πωλήσεις. Προσωπικά 8α κα κανω υπομονή να δω τιμές καινούριου και να επιλέξω εκδοσή. ( Διάβασα και σε Γαλλικό site σημερα οτι οι τιμες δεν θα ανεβουν ωστε να συνεχιστουν οι πολλες πωλησεις . )
Sotos694
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12/09/17 15:44
Last Visit: 14/09/17 20:43

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό riverael1 » 14/09/17 21:06

Να εμημερωσω για το Lzparts.de ειδικεύεται σε αξεσουάρ για duster, με πολλά βίντεο και εκτενή ανάλυση στα γερμανικά. Εκανα σήμερα παραγγελία! Προστατευτικά θυρών 209€, μεταλλικο προστατευτικό χώρου αποσκευών 63€, πλαστικό κάλυμμα χώρου αποσκευών 43€. Όλα γνήσια dacia.
Duster 1,5 4x4
Μάριος - Χανιά
Άβαταρ μέλους
riverael1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: 30/04/13 16:10
Last Visit: 19/09/17 17:55

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό Dusterman » 14/09/17 22:48

advrider » 12 Σεπ 2017 08:07
Λέτε το racechip να έχει κανένα θέμα με το ECO MODE? Πάντος με 500 να έχεις αύξηση 30%+ είναι τσάμπα. Παλιά για να πάρεις 15-20 άλογα ήθελες τα τριπλάσια. Αυτή την «τρύπα» απόδοσης κάτω από τις 1500 με έχει εκνευρίσει 2-3 φορές, υπάρχει περίπτωση να μειώνεται από το chip? Γιατί για να κοντύνει η πρώτη και να είναι ανέφικτο....


Συνήθως οδηγώ τεμπέλικα. Ακόμα περισσότερο εδώ στο νησί που συχνά είμαι μόνος στο δρόμο. Προχθές ανέβαινα μία καλή ανηφόρα με τρίτη και 1500σαλ. Σχεδόν 25 χαω. Ροπή είχα αρκετή ακόμα και να σπινιάρω. Αλλά πήγαινα τεμπέλικα... Πλησιάζω φουρκέτα 180 μοιρών που την ξέρω καλά. Συνήθως κόβω ταχύτητα και με 1200 περίπου σαλ στρίβω σβέλτα και περνάω. Εκείνη την στιγμή όμως ήμουν αφηρημένος. Έκοψα περισσότερο απ ότι συνήθως και οι στροφές έπεσαν σχεδόν στις 1000σαλ. Πατάω γκάζι στη μέση της στροφής αλλά τίποτα! Καμία αντίδραση. Το αμάξι πάει να στολλάρει.. Κατεβάζω βιαστικά δευτέρα...

Αν ήταν ισιάδι ή ήταν μικρότερη η κλίση θα περνούσα χαλαρά και με 1000σαλ. Ποιός φταίει εδώ; Φταίει το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο σαφώς έχει πολύ μικρή ροπή στις 1000σαλ λόγω του τουρμπολαγκ. Το ήξερα! Δεν έπρεπε να κατεβάσω δευτέρα πριν την στροφή και να μπω χαλαρά και με άφθονη ροπή; Έπρεπε! Ας είχα τουλάχιστον το νού μου να μπω πιο γρήγορα και να μην χάσω στροφές. Μπορεί το Duster να ανεβαίνει "πετώντας" ανηφόρες 10% με 6η αλλά δεν μπορούμε παντού να κινούμαστε με 6η.

Το Duster είναι αυτό που είναι! Αν είχε αργό θα έπρεπε να έχει και πιο βαριά μετάδοση και θα κόστιζε 5 χιλιάρικα παραπάνω. Δεν θα ήταν λοιπόν το Duster το οποίο μας κέρδισε με τους χρυσούς συμβιβασμούς του. Ενδεχομένως αν το φορτώσουμε με 500 κιλά να μην επαρκεί η κοντή πρώτη του για μεγάλα σκαρφαλώματα 45-50 μοίρες με ρελαντί. Αλλά δεν φτιάχτηκε γι αυτό....

Σχετικά με το chip, πράγματι υπάρχει μία καλή αυξηση της ροπής γενικά. Αλλά στις 1000σαλ το μοτέρ έχει ροπή κάτω από 10 κιλά. Ας πούμε ότι έχει 8 κιλά ροπή και με το chip να γίνουν 9 τα κιλά. Δεν αλλάζει βασικά ο χαρακτήρας.

Το racechip δεν επεμβένει στο ρελαντί. Άρα τι θέμα να έχει με το ECO MODE?

Ενδεχομένως τα 500 ευρώ να ειναι πολλά λεφτά όταν μπορείς με μόλις τα μισά να έχεις σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα. Εγώ μόλις πέρασα από το racechip των 250 ευρώ σ αυτό των 500 ευρώ. Το πήρα με έκπτωση 150 ευρώ σαν παλιός πελάτης. Αλλιώς δεν θα το έπαιρνα. Και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι έκανα καλά. Έχει βέβαια κάποιες ευκολίες με wifi και έλεγχο από smartphone αλλά σιγά....

Εδώ στο νησί δεν είναι εύκολο να το δοκιμάσω επαρκώς. Να περιμένετε να βγώ ταξίδι. Ελπίζω μέχρι τέλους Οκτώβρη να έχω ανέβει Θεσ/νίκη και θα το δω καλύτερα στην πράξη....
Άβαταρ μέλους
Dusterman
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 15/08/17 15:19
Last Visit: 14/09/17 22:52

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό Dusterman » 14/09/17 22:49

Όσον αφορά το Lzparts.de τους έχω δώσει κανα χιλιάρικο μέχρι τώρα....
Άβαταρ μέλους
Dusterman
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 15/08/17 15:19
Last Visit: 14/09/17 22:52

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό Dusterman » 14/09/17 22:52

βλέπω πως τα λάδια της Elf με προδιαγραφές RN720 είναι πολύ φτηνότερα στην Ευρώπη. Ψήνεστε να οργανώσουμε καμιά μαζική αγορά;
Ακόμα και δύο να ενδιαφερθούμε μπορούμε να πάρουμε 4, από 2 πεντόκιλα έκαστος. Συμφέρει. Για δείτε το....
Άβαταρ μέλους
Dusterman
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 15/08/17 15:19
Last Visit: 14/09/17 22:52

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό advrider » 14/09/17 23:30

Dusterman έγραψε:
advrider » 12 Σεπ 2017 08:07
Λέτε το racechip να έχει κανένα θέμα με το ECO MODE? Πάντος με 500 να έχεις αύξηση 30%+ είναι τσάμπα. Παλιά για να πάρεις 15-20 άλογα ήθελες τα τριπλάσια. Αυτή την «τρύπα» απόδοσης κάτω από τις 1500 με έχει εκνευρίσει 2-3 φορές, υπάρχει περίπτωση να μειώνεται από το chip? Γιατί για να κοντύνει η πρώτη και να είναι ανέφικτο....


Συνήθως οδηγώ τεμπέλικα. Ακόμα περισσότερο εδώ στο νησί που συχνά είμαι μόνος στο δρόμο. Προχθές ανέβαινα μία καλή ανηφόρα με τρίτη και 1500σαλ. Σχεδόν 25 χαω. Ροπή είχα αρκετή ακόμα και να σπινιάρω. Αλλά πήγαινα τεμπέλικα... Πλησιάζω φουρκέτα 180 μοιρών που την ξέρω καλά. Συνήθως κόβω ταχύτητα και με 1200 περίπου σαλ στρίβω σβέλτα και περνάω. Εκείνη την στιγμή όμως ήμουν αφηρημένος. Έκοψα περισσότερο απ ότι συνήθως και οι στροφές έπεσαν σχεδόν στις 1000σαλ. Πατάω γκάζι στη μέση της στροφής αλλά τίποτα! Καμία αντίδραση. Το αμάξι πάει να στολλάρει.. Κατεβάζω βιαστικά δευτέρα...

Αν ήταν ισιάδι ή ήταν μικρότερη η κλίση θα περνούσα χαλαρά και με 1000σαλ. Ποιός φταίει εδώ; Φταίει το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο σαφώς έχει πολύ μικρή ροπή στις 1000σαλ λόγω του τουρμπολαγκ. Το ήξερα! Δεν έπρεπε να κατεβάσω δευτέρα πριν την στροφή και να μπω χαλαρά και με άφθονη ροπή; Έπρεπε! Ας είχα τουλάχιστον το νού μου να μπω πιο γρήγορα και να μην χάσω στροφές. Μπορεί το Duster να ανεβαίνει "πετώντας" ανηφόρες 10% με 6η αλλά δεν μπορούμε παντού να κινούμαστε με 6η.

Το Duster είναι αυτό που είναι! Αν είχε αργό θα έπρεπε να έχει και πιο βαριά μετάδοση και θα κόστιζε 5 χιλιάρικα παραπάνω. Δεν θα ήταν λοιπόν το Duster το οποίο μας κέρδισε με τους χρυσούς συμβιβασμούς του. Ενδεχομένως αν το φορτώσουμε με 500 κιλά να μην επαρκεί η κοντή πρώτη του για μεγάλα σκαρφαλώματα 45-50 μοίρες με ρελαντί. Αλλά δεν φτιάχτηκε γι αυτό....

Σχετικά με το chip, πράγματι υπάρχει μία καλή αυξηση της ροπής γενικά. Αλλά στις 1000σαλ το μοτέρ έχει ροπή κάτω από 10 κιλά. Ας πούμε ότι έχει 8 κιλά ροπή και με το chip να γίνουν 9 τα κιλά. Δεν αλλάζει βασικά ο χαρακτήρας.

Το racechip δεν επεμβένει στο ρελαντί. Άρα τι θέμα να έχει με το ECO MODE?

Ενδεχομένως τα 500 ευρώ να ειναι πολλά λεφτά όταν μπορείς με μόλις τα μισά να έχεις σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα. Εγώ μόλις πέρασα από το racechip των 250 ευρώ σ αυτό των 500 ευρώ. Το πήρα με έκπτωση 150 ευρώ σαν παλιός πελάτης. Αλλιώς δεν θα το έπαιρνα. Και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι έκανα καλά. Έχει βέβαια κάποιες ευκολίες με wifi και έλεγχο από smartphone αλλά σιγά....

Εδώ στο νησί δεν είναι εύκολο να το δοκιμάσω επαρκώς. Να περιμένετε να βγώ ταξίδι. Ελπίζω μέχρι τέλους Οκτώβρη να έχω ανέβει Θεσ/νίκη και θα το δω καλύτερα στην πράξη....



Συμφωνώ Dusterman για τον τρόπο με τον οποιο πρεπει να οδηγείται ενα turbo diesel με τα γνωστά λαγκαρισματα κτλ, χρειάζεται εξοικείωση. Την εκδοση με το wifi και τα 33+ αλογα την κοιτάζω και εγω, αλλά θα περιμενω το αμαξι να περάσει τισ 10000χλμ. Το eco mode ειναι ενεργο συνέχεια, οχι μονο στο ρελαντι
ECO mode ECO mode is a function which optimises fuel consumption. This acts on certain consumption components, such
as the engine. While driving, it is possible to leave the ECO mode temporarily in order to improve engine performance.
To do this, press the accelerator pedal firmly and fully. ECO mode is reactivated when you take pressure off the accelerator pedal.
Άβαταρ μέλους
advrider
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 30/07/11 1:33
Last Visit: 19/09/17 16:32

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό makwolf » 15/09/17 1:28

Ευχομαι τα καλυτερα στους νεους κατοχους duster οσο και στους wanna be κατοχους. Το αμαξι ειναι χρυση τομη σε οποιον θελει να παει ανετα στους αυτοκινητοδρομους και απροβληματιστα στο χωμα.. (βλεπε κατω εικονα) :inlove:
Εικόνα
Τελη Ιουνιου στα αλπικα του Παναιτωλικου..
Εγω και κοντινο μου προσωπο αγορασαμε τα duster μας απο την πλαμαρ και ειμαστε ευχριστημενοι για καποιον που ρωταγε για αντιπροσωποιες..
When all the trees have been cut down, when all the animals have been hunted, when all the waters are polluted, when all the air is unsafe to breathe, only then will you discover you cannot eat money.
Άβαταρ μέλους
makwolf
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 01/05/14 20:42
Last Visit: 15/09/17 1:39

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό petros3110 » 15/09/17 2:34

Dusterman έγραψε:
advrider » 12 Σεπ 2017 08:07
Λέτε το racechip να έχει κανένα θέμα με το ECO MODE? Πάντος με 500 να έχεις αύξηση 30%+ είναι τσάμπα. Παλιά για να πάρεις 15-20 άλογα ήθελες τα τριπλάσια. Αυτή την «τρύπα» απόδοσης κάτω από τις 1500 με έχει εκνευρίσει 2-3 φορές, υπάρχει περίπτωση να μειώνεται από το chip? Γιατί για να κοντύνει η πρώτη και να είναι ανέφικτο....


Συνήθως οδηγώ τεμπέλικα. Ακόμα περισσότερο εδώ στο νησί που συχνά είμαι μόνος στο δρόμο. Προχθές ανέβαινα μία καλή ανηφόρα με τρίτη και 1500σαλ. Σχεδόν 25 χαω. Ροπή είχα αρκετή ακόμα και να σπινιάρω. Αλλά πήγαινα τεμπέλικα... Πλησιάζω φουρκέτα 180 μοιρών που την ξέρω καλά. Συνήθως κόβω ταχύτητα και με 1200 περίπου σαλ στρίβω σβέλτα και περνάω. Εκείνη την στιγμή όμως ήμουν αφηρημένος. Έκοψα περισσότερο απ ότι συνήθως και οι στροφές έπεσαν σχεδόν στις 1000σαλ. Πατάω γκάζι στη μέση της στροφής αλλά τίποτα! Καμία αντίδραση. Το αμάξι πάει να στολλάρει.. Κατεβάζω βιαστικά δευτέρα...

Αν ήταν ισιάδι ή ήταν μικρότερη η κλίση θα περνούσα χαλαρά και με 1000σαλ. Ποιός φταίει εδώ; Φταίει το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο σαφώς έχει πολύ μικρή ροπή στις 1000σαλ λόγω του τουρμπολαγκ. Το ήξερα! Δεν έπρεπε να κατεβάσω δευτέρα πριν την στροφή και να μπω χαλαρά και με άφθονη ροπή; Έπρεπε! Ας είχα τουλάχιστον το νού μου να μπω πιο γρήγορα και να μην χάσω στροφές. Μπορεί το Duster να ανεβαίνει "πετώντας" ανηφόρες 10% με 6η αλλά δεν μπορούμε παντού να κινούμαστε με 6η.

Το Duster είναι αυτό που είναι! Αν είχε αργό θα έπρεπε να έχει και πιο βαριά μετάδοση και θα κόστιζε 5 χιλιάρικα παραπάνω. Δεν θα ήταν λοιπόν το Duster το οποίο μας κέρδισε με τους χρυσούς συμβιβασμούς του. Ενδεχομένως αν το φορτώσουμε με 500 κιλά να μην επαρκεί η κοντή πρώτη του για μεγάλα σκαρφαλώματα 45-50 μοίρες με ρελαντί. Αλλά δεν φτιάχτηκε γι αυτό....

Σχετικά με το chip, πράγματι υπάρχει μία καλή αυξηση της ροπής γενικά. Αλλά στις 1000σαλ το μοτέρ έχει ροπή κάτω από 10 κιλά. Ας πούμε ότι έχει 8 κιλά ροπή και με το chip να γίνουν 9 τα κιλά. Δεν αλλάζει βασικά ο χαρακτήρας.

Το racechip δεν επεμβένει στο ρελαντί. Άρα τι θέμα να έχει με το ECO MODE?

Ενδεχομένως τα 500 ευρώ να ειναι πολλά λεφτά όταν μπορείς με μόλις τα μισά να έχεις σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα. Εγώ μόλις πέρασα από το racechip των 250 ευρώ σ αυτό των 500 ευρώ. Το πήρα με έκπτωση 150 ευρώ σαν παλιός πελάτης. Αλλιώς δεν θα το έπαιρνα. Και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι έκανα καλά. Έχει βέβαια κάποιες ευκολίες με wifi και έλεγχο από smartphone αλλά σιγά....

Εδώ στο νησί δεν είναι εύκολο να το δοκιμάσω επαρκώς. Να περιμένετε να βγώ ταξίδι. Ελπίζω μέχρι τέλους Οκτώβρη να έχω ανέβει Θεσ/νίκη και θα το δω καλύτερα στην πράξη....


ρωτάς κ απαντάς μόνος σου και απαντάς σωστά!!! κ σιγά σιγά έρχεσαι στη λογική που προαναφέραμε εγώ κ ο Dusterix...εξοικείωση, εξοικείωση, εξοικείωση (χρειάζεται σε κάθε αυτοκίνητο) κ σαφώς δεν φταίει το εργαλείο!!!(σε 200 στροφές πάνω από το ρελαντί, δεν θα βρείς πουθενά περισσότερα κιλά ροπής στα ίδια κυβικά κ στα ίδια χρήματα) άψογο το εργαλείο!!! (με τους οδηγούς υπάρχει θέμα :svivhaha: :hahaiv: )
petros3110
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 17/08/17 15:18
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό petros3110 » 15/09/17 2:41

makwolf έγραψε:Ευχομαι τα καλυτερα στους νεους κατοχους duster οσο και στους wanna be κατοχους. Το αμαξι ειναι χρυση τομη σε οποιον θελει να παει ανετα στους αυτοκινητοδρομους και απροβληματιστα στο χωμα.. (βλεπε κατω εικονα) :inlove:
Εικόνα
Τελη Ιουνιου στα αλπικα του Παναιτωλικου..



ώπα ώπα Μακ!!! τι απροβλημάτιστα στο χώμα(?)... εσύ οδεύεις (κ ποια οδό δηλ) σε γκρεμό!!! :ysterical: :ysterical: :ysterical:
petros3110
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 17/08/17 15:18
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Dacia Duster

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 15/09/17 4:49

Ένα καλό αυτόματο (με μετατροπέα ροπής) του λείπει - που να μπαίνει και στο τετρακίνητο - να σε κρατάει στο ωφέλιμο φάσμα στροφών και μη σε νοιάζουν ανεβοκατεβάσματα και turbo lag. Κι ας είχε και 2 χιλιάρικα παραπάνω, θα τ' άξιζε. Εννοείται ως επιλογή μαζί με το χειροκίνητο. Ευσεβής πόθος βέβαια, προφανώς δεν είναι τόσο απλό να προσθέσεις ένα καινούριο κιβώτιο ταχυτήτων σ' ένα μοντέλο.

Και τώρα βέβαια υπάρχει αυτόματο αλλά αφενώς συνδυάζεται με δικίνητη έκδοση μόνο, αφετέρου είναι διπλού συμπλέκτη. Άσε που βλέπω ότι βγάζει και ελάχιστα μικρότερη ροπή (25kg vs 26kg το χειροκίνητο). Υποψιάζομαι κάποιο άνω όριο λόγω διπλοσύμπλεκτου (άρα ξεχνάμε και τσιπάρισμα για όσους το θεωρούν απαραίτητο). Thanks but no thanks...

Καλά και τώρα είναι μια χαρά το αυτοκίνητο εννοείται και value for money και πολύ καλό εκτός δρόμου κτλ. (γνωστά αυτά, μην τα επαναλαμβάνουμε) αλλά είπαμε, ευσεβής πόθος.
TimDeLAY
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 666
Εγγραφή: 05/10/07 12:54
Last Visit: 15/09/17 21:46

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Exabot [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 18 επισκέπτες