17/10/17 22:33

Mercedes A-class 2012

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό chemic » 02/04/12 9:49

άδικο δεν έχεις, αλλά κ η προηγουμενη Α με εμπρος κίνηση ήταν.
παντως κ αυτό το μοντέλο, δείχνει ότι οι Γερμαναράδες έχουν ανοιχτεί πολύ κ παίζουν σε όλες τις κατηγορίες πια ανοιχτά.
κυκλοφορούν κ φήμες πως η bmw ετοιμάζει κ πιο μικρό μοντέλο από την 1 (προσθιοκίνητο) :lipsealed:
Εικόνα
http://www.kartinfo.gr/

ζεις μονάχα δυο φορές (τη ζωή που ζεις, και αυτή που ονειρεύεσαι)
Άβαταρ μέλους
chemic
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4881
Εγγραφή: 17/06/02 12:30
Last Visit: 03/08/17 13:27

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό Angel!!!! » 02/04/12 10:22

Μιας και έγινε η σύγκριση.
Η μονή φώτο της σειράς 1 που μου αρέσει μέχρι τωρα:

Εικόνα

Από κοντά δεν την έχω δει ακόμα.
Μα που πήγαν όλοι?
Πληροφορίες εντός....
Άβαταρ μέλους
Angel!!!!
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9053
Εγγραφή: 05/04/05 23:18
Last Visit: 29/08/17 2:30

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό christos.dimou » 02/04/12 14:22

chemic έγραψε:άδικο δεν έχεις, αλλά κ η προηγουμενη Α με εμπρος κίνηση ήταν.
παντως κ αυτό το μοντέλο, δείχνει ότι οι Γερμαναράδες έχουν ανοιχτεί πολύ κ παίζουν σε όλες τις κατηγορίες πια ανοιχτά.
κυκλοφορούν κ φήμες πως η bmw ετοιμάζει κ πιο μικρό μοντέλο από την 1 (προσθιοκίνητο) :lipsealed:


Δεν το αμφισβητώ αγαπητέ μου ότι και η προηγούμενη Α ήταν με κίνηση εμπρός. Αλλά τουλάχιστον η Α ως και αυτή τη γενεά ήταν ένα MPV. Μάλλον ή θα υπάρξει έκδοση A MPV ή αυτό θα μείνει για την Β classe.

Καλά και η Ferrari θα μπορούσε να ανοιχτεί με 1600 4θέσια.... Αλλά αν το κάνει θα χάσει την αποκλειστικότητα της. Και κακά τα ψέματα, όταν πληρώνεις για μία S-classe 25~40% πιο πολύ από ένα Peugeot πχ to κάνεις και για την αποκλειστικότητα που σου προσφέρει η εταιρεία ως σήμα και σύμβολο θέσης.
Άβαταρ μέλους
christos.dimou
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11708
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 09/03/17 13:38

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό chemic » 02/04/12 18:47

christos.dimou έγραψε:
chemic έγραψε:άδικο δεν έχεις, αλλά κ η προηγουμενη Α με εμπρος κίνηση ήταν.
παντως κ αυτό το μοντέλο, δείχνει ότι οι Γερμαναράδες έχουν ανοιχτεί πολύ κ παίζουν σε όλες τις κατηγορίες πια ανοιχτά.
κυκλοφορούν κ φήμες πως η bmw ετοιμάζει κ πιο μικρό μοντέλο από την 1 (προσθιοκίνητο) :lipsealed:


Δεν το αμφισβητώ αγαπητέ μου ότι και η προηγούμενη Α ήταν με κίνηση εμπρός. Αλλά τουλάχιστον η Α ως και αυτή τη γενεά ήταν ένα MPV. Μάλλον ή θα υπάρξει έκδοση A MPV ή αυτό θα μείνει για την Β classe.

Καλά και η Ferrari θα μπορούσε να ανοιχτεί με 1600 4θέσια.... Αλλά αν το κάνει θα χάσει την αποκλειστικότητα της. Και κακά τα ψέματα, όταν πληρώνεις για μία S-classe 25~40% πιο πολύ από ένα Peugeot πχ to κάνεις και για την αποκλειστικότητα που σου προσφέρει η εταιρεία ως σήμα και σύμβολο θέσης.

αυτό ακριβώς λέω ότι παίζουν πια παντού κ ανοιχτά.
Κατεβαίνουν κατηγορίες κ οι τρεις "premium" γερμανοί εκεί που πιο παλιά διστάζαν μη χαλάσει το brand name. :hmmm:
φτάσαμε να μιλάμε για μικρομεσαιο-hatchback mercedes
το μονο που μπορώ να σκεφτώ για δικαιολογία είναι πως κάθε γενιά αυτοκινήτων μεγάλωνε σε σχέση με την προηγουμενη, οποτε δημιουργείται αναγκη για κάλυψη των αρχικών κατηγοριών + ότι οι "premium" θέλουν πελάτες νέους σε ηλικία.
υγ Α MPV έχουνε πει πως δεν θα βγει, αλλά -λένε- για Α στο στυλ της cls (cla)
ποσα καινουργια μοντέλα παρουσιαζουν οι άτιμοι. προφανώς το κόστος εξέλιξης κ παραγωγής διαφορετικών μοντέλων έχει πέσει πολύ :hmmm: (για όλους τους κατασκευαστές βέβαια)
Εικόνα
http://www.kartinfo.gr/

ζεις μονάχα δυο φορές (τη ζωή που ζεις, και αυτή που ονειρεύεσαι)
Άβαταρ μέλους
chemic
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4881
Εγγραφή: 17/06/02 12:30
Last Visit: 03/08/17 13:27

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό cosneo » 03/04/12 7:00

Δεν υπάρχει λόγος αιτιολογισης των οποιων επιλογών των premium κατασκευαστών γιατι επεκτίνουν την γκαμα τους σε κατηγορίες που χρόνια πριν ουτε κοιταζαν. Marketing και κρατανε και το όνομα "ψηλά" με την διαφορά τιμής ... όταν τα βασικά Α και 1 κοστίζουν όσο καλοεξοπλισμένα μεσαία!
Εκει που θα ήθελα να υπάρχει αντικρισμα στην διαφορά τιμής όμως είναι και στην τεχνολογία και στην ποιοτητα, να είναι αναλογη του ονοματος και όχι μονο το όνομα. Η BMW μονο ως τωρα -ίσως- μπορεσε (ήθελε) να το προσφερει στην σειρά 1 (Start-stop, πίσω κίνηση, runflat ελαστικα, ποιοτικο εσωτερικο κλπ λεπτομεριες). ...τουλάχιστον εως τωρα σε σχέση με το Golf με αμφιεση Audi και την "ποιοτική" και "δυνατη" Α class. :hmmm:
Καλέ μου ιθαγενή ... la mamma degli idioti è sempre incinta.
Άβαταρ μέλους
cosneo
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18820
Εγγραφή: 02/12/07 18:01
Last Visit: 15/10/17 10:04
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό dstou » 03/04/12 7:58

Το γιατί κατεβαίνουν οι πρίμιουμ ούνοι στις μικρές κατηγορίες έχει τις εξής ερμηνείες : Επαύξηση του όγκου παραγωγής, επαύξηση των κερδών, διατήρηση της ανεξαρτησία τους αποκρούοντας στο διηνεκές τις όποιες επιθετικές εξαγορές (Μπεμβέ, Μερσεντές), αντεπίθεση (η καλύτερη άμυνα για πολλούς) σε όλους αυτούς που σφετερίζονται τα κεκτημένα τους στην αγορά (Κάντιλακ, Λίνκολν, Μπουίκ, Τζαγκ, Τουότα, Νισσάν, Χόντα, Βόλβο και όποιος άλλος προκύψει).

Ειδικά η Μπεμβέ, η οποία κάποια στιγμή προσπαθούσε να (ξανα)μπει στην αγορά με το ...Ιζέτα που παρήγαγε κατόπιν αδείας, ένα αυτοκίνητο-καρικατούρα που δεν έχει ουδεμία σχέση με τη παρούσα γκάμα και εικόνα της (η Μερσεντέ πάντα ήταν αυτή που είναι 125 χρόνια τώρα), έκανε και άλλες προσπάθειες στο παρελθόν. Μιλάω για MG-Rover, αλλά και συμπράξεις στην Κίνα.Κατόπιν εξανέστησε πολύ πετυχημένα την Μίνι, και τώρα προσπαθεί να στήσει παραγωγή για ηλεκτρικά και υβριδικά με την συνεργασία της Τουότα.Γιατί όχι και προσθιοκίνητο, το πετυχημένο Μίνι τι είναι δηλαδή, και στο φινάλε ένα μικρό αυτοκίνητο και μέχρι 200-250 αλόγατα έχει και ένα σκασμό μειονεκτήματα από την πίσω κίνηση, ας μην φοράμε παρωπίδες.
Ίσως και να άργησε, αλλά την δικαιολογώ γιατί είχε πολλή δουλειά με την νεκρανάσταση του Μίνι έστω και σαν όνομα, γιατί από ουσία είναι σε άλλη κατεύθυνση σε σχέση με τον εμβληματικό πρόγονό του.

Η Μέρκα τώρα ξεκίνησε την 190 πριν από 30 χρόνια, μετά το Α, κατόπιν μπήκε στην Κράισλερ και στην Μιτσουμπίσι (και έφυγε μια νύχτα που έβρεχε), μετά έφτιαξε την Σμαρτ (και κολύμπησε, ενώ η φέρουσα την ιδέα Σουότς το ψυλλιάστηκε εγκαίρως και λάκησε ξεφορτώνοντας το κελεπούρι), και μετά το Β, και εν συνεχεία έβαλε τούρμπο και κομπρέσσορες στα 4κύλινδρα για να τα βοηθήσει εμπορικά. Τώρα μυρίστηκε αίμα στην κατηγορία των μικρομεσαίων πρίμιουμ, αλλά και απειλή από τα ανταγωνιστικά (A3, 1, CT, DS και άλλα) και επαναλανσάρει το Α κάνοντας στροφή από το καθημερινό χρηστικό ακόμη και
νοικιάρικο σε κάτι πιο ταιριαστό στην για την ουμπαραλίστικη εικόνα της αφήνοντας τον αρχικό ρόλο στο Β.
Η μόνη έκπληξή μου είναι πως και δεν το υλοποίησε νωρίτερα, το 1 αλλά και το Α3 είναι στην αγορά εδώ και χρόνια.
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9345
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 26/09/17 13:38

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό Alba Parietti » 03/04/12 10:24

Πρόσφατη έρευνα ανάμεσα σε νέους 15-30 ετών σε Γερμανία,Αυστρία και Ελβετία απέδειξε ότι η ανάγκη ή καλύτερα το πλαίσιο των υποχρεώσεών τους που τους επιβάλει την αγορά ενός δικού τους αυτοκινήτου,έχει συρρικνωθεί κατά 65% σε σύγκριση με τα ισχύοντα προ 10 ετών.

Η ίδια έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να μεταθέτουν την προτίμησή τους στα μικρομεσαία αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης και ειδικότερα στην ειδική τους έκδοση μακροχρόνιας ενοικίασης.
Οι νεαρές δε οικογένειες θεωρούν ότι ένα B segment καλύπτει και με το παραπάνω τις μεταφορικές τους ανάγκες.
Mε βάση αυτές τις τάσεις τα αυτοκίνητα του C και κυρίως του D segment στο εγγύς μέλλον στην ευρωπαϊκή αγορά θα καλύπτουν σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα ανάγκες εμπορικής χρήσης (=πωλήσεις σε ετιαρικούς στόλους μακροχρόνιας μίσθωσης και leasing),ενώ E και special segments θα περιορισθούν στην κάλυψη αναγκών επίδειξης-κύρους.

Αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που οι premium κατασκευαστές καλύπτουν ολοένα και περισσότερες χαμηλές κατηγορίες της αγοράς, που μέχρι χθες τους ήταν "άγνωστες".Αν δεν το κάνουν, το παιχνίδι των κερδών έχει χαθεί γι'αυτούς στην ευρωπαϊκή αγορά (η οποία έχει αλλάξει δραματικά βηματισμό και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσει ίσως και ποτέ σε όσα ίσχυαν προ πενταετίας).
Χαρακτηριστική η περίπτωση της Α klasse,ενός κατασκευάσματος με "γήινες" τεχνικές λύσεις,όχι καλύτερες από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού και αισθητική......που σήμερα φαντάζει μπανάλ ακόμα και για κορεάτη κατασκευαστή, το οποίο όμως λόγω ονόματος του κατασκευαστή κοστολογείται 20% περισσότερο από όσο πραγματικά αξίζει.
Εικόνα
Crucchi su spyder 2 posti : "kome ezzere pozzibile fare auto diverteten senza 500cv e dunlop da 355?noi non kapiren!"
Άβαταρ μέλους
Alba Parietti
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4288
Εγγραφή: 11/12/07 21:34
Last Visit: 22/04/16 21:23
Τοποθεσία: città scaligera

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό Kωνσταντίνος » 13/04/12 14:32

Επιστροφή στις Μικρές Πατρίδες
Άβαταρ μέλους
Kωνσταντίνος
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10662
Εγγραφή: 03/11/09 20:12
Last Visit: 27/09/16 7:27

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό wannabe » 13/04/12 20:43

το πίσω μέρος ειδικά είναι ένα σχεδιαστικό ναυάγιο.
auris, polo, A3 ατάκτως ερριμμένα.
I plead the 95th
αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε...
Άβαταρ μέλους
wannabe
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8441
Εγγραφή: 20/06/05 16:24
Last Visit: 13/11/13 17:33

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό Kωνσταντίνος » 13/04/12 23:25

wannabe έγραψε:το πίσω μέρος ειδικά είναι ένα σχεδιαστικό ναυάγιο.
auris, polo, A3 ατάκτως ερριμμένα.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Νομίω πως απο τα άλλα τρία που αναφέρθηκαν , εποτελεί την καλύτερη εκτέλεση.
Επιστροφή στις Μικρές Πατρίδες
Άβαταρ μέλους
Kωνσταντίνος
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10662
Εγγραφή: 03/11/09 20:12
Last Visit: 27/09/16 7:27

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό Giuseppe Busso » 13/04/12 23:33



Εμένα αυτή η Μερτσέντες γιατί μου αρέσει πολύ?
Θέλω πολύ να την δω από κοντά λεπτομερώς αν και ρισκάρω να πω ότι η αντίπαλος 1 της BMW είναι κυριολεκτικά γαλότσα.
Το Α3, είναι κλασικό audi. Δεν περιμένεις να σε εντυπωσιάσει αλλά δεν περιμένεις να σε απογοητεύσει ή να σε διχάσει.
Η BMW το έκανε αυτό όμως με τον άσσο.

Όσο για το θέμα μας.
Κάτι πήρε το αυτάκι μου για 4κούνα AMG των 350 Στουτγκάρδης. Ισχύει?
Άβαταρ μέλους
Giuseppe Busso
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6573
Εγγραφή: 13/10/06 13:22
Last Visit: 06/10/16 21:57
Τοποθεσία: Arese

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό wannabe » 14/04/12 0:30

Kωνσταντίνος έγραψε:
wannabe έγραψε:το πίσω μέρος ειδικά είναι ένα σχεδιαστικό ναυάγιο.
auris, polo, A3 ατάκτως ερριμμένα.


Νομίω πως απο τα άλλα τρία που αναφέρθηκαν , εποτελεί την καλύτερη εκτέλεση.


μου κάνεις πλάκα?!
οι άνθρωποι είχαν λευκό χαρτί να σχεδιάσουν και βγάλαν αυτό το μπάσταρδο εξάμβλωμα.
δες τι κάνει κάποιος με λευκό χαρτί και σχετική έμπνευση.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
I plead the 95th
αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε...
Άβαταρ μέλους
wannabe
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8441
Εγγραφή: 20/06/05 16:24
Last Visit: 13/11/13 17:33

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό amazing » 14/04/12 0:44

Kωνσταντίνος έγραψε:Νομίω πως απο τα άλλα τρία που αναφέρθηκαν , εποτελεί την καλύτερη εκτέλεση.

Αυτό ακριβώς :vava:
wannabe έγραψε:Εικόνα

Αυτό ΔΕΝ το λες και έμπνευση :lol:
Άβαταρ μέλους
amazing
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1220
Εγγραφή: 30/01/11 20:08
Last Visit: 19/08/13 18:59
Banned User

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό Kωνσταντίνος » 14/04/12 10:00

wannabe έγραψε:μου κάνεις πλάκα?!
οι άνθρωποι είχαν λευκό χαρτί να σχεδιάσουν και βγάλαν αυτό το μπάσταρδο εξάμβλωμα.
δες τι κάνει κάποιος με λευκό χαρτί και σχετική έμπνευση.
Πίσω όψεις Lancia-Delta/Citroen-DS4/Volvo-V40

Καθόλου πλάκα! :lol:
Εκείνο που βλέπω είναι μια πολύ ψηλή και καμπύλη σιλουέτα με διαφοροποιημένα φωτιστικά έναντι του ανταγωνισμού (Lancia-Delta).
Στη DS4 βλέπω πολύ φλύαρες γραμμές , που απουσία αυτών το αποτέλεσμα θα ηταν πολύ συμβατικό.Στο δε V40 η κατάσταση ξέφυγε τελείως. :lol:

Εκείνο που λέω είναι , πως μέσα στο συντηριτισμό της η Mercedes , έχει να επιδείξει μια πολύ αρμονική σχεδίαση για την πίσω όψη.
Βέβαια , γούστα είναι αυτά.
Επιστροφή στις Μικρές Πατρίδες
Άβαταρ μέλους
Kωνσταντίνος
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10662
Εγγραφή: 03/11/09 20:12
Last Visit: 27/09/16 7:27

Re: Mercedes A-class 2012

Δημοσίευσηαπό cosneo » 14/04/12 10:34

Tα ωραιότερα "οπίσθια", Φωτα, πίσω, γραμμες, προφυλακτηρας κλπ. :inlove:
Εικόνα
Δεν θα μπορούσε όμως να είναι εμπνευση γερμανών.
Στην Α πάντως οι σχεδιαστές έκαναν πολύ καλή δουλειά. Εβγαλαν ένα πανεμορφο αμαξι στο συνολο του.
Καλέ μου ιθαγενή ... la mamma degli idioti è sempre incinta.
Άβαταρ μέλους
cosneo
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18820
Εγγραφή: 02/12/07 18:01
Last Visit: 15/10/17 10:04
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και Μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: astrolabos, blackie13, Celestus, Google Adsense [Bot], Gth, kostasSC, nonos, panormus772, petran17 και 19 επισκέπτες