01 Δεκ 2017

Application Ismailos connected

Ο λόγος για μια πρωτοποριακή εφαρμογή (app), που υλοποιήθηκε και απέκτησε τελική μορφή στα πρότυπα των start-up εταιρειών και θα είναι διαθέσιμη από τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου. Ο Πάνος Ισμαήλος είχε την ιδέα τον Ιούνιο του 2017 ενώ αποτελεί μέλος της και της ομάδας που ανέλαβε να φέρει σε πέρας αυτό το εγχείρημα, το οποίο και μας παρουσίασε στο κατάστημα της Α. Ισμαήλος ΑΕ στο Κορωπί. 

Ismailos connected

Ένα διαφορετικό απόγευμα το σημερινό, από αυτά που μας γεμίζουν πάντα με αισιοδοξία, άμεσα συνυφασμένη με το μεράκι και το πάθος νέων ανθρώπων για να δημιουργήσουν και να προοδεύσουν, κάνοντας αυτό το περίφημο... κάτι το διαφορετικό. «Αρχικός μας στόχος είναι να προσφέρουμε στους πελάτες της εταιρείας μας κάτι ξεχωριστό, διασφαλίζοντας τη μοναδικότητα τόσο ενός οδηγού Mercedes όσο και ενός πελάτη της Α. Ισμαήλος ΑΕ.» Με αυτήν τη σκέψη μας υποδέχθηκε ο 25χρονος Πάνος Ισμαήλος, ο οποίος όταν δεν ασχολείται με τα ναυτιλιακά και φυσικά την εταιρεία τους, πιλοτάρει ελικόπτερο και συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτου. Και πολλά ακόμη...

«Άλλωστε όπως μου αρέσει να λέω, είμαστε πελατοκεντρική εταιρεία. Αντλούμε δύναμη από τους πελάτες μας, οι οποίοι αποτελούν το Α και το Ω της εταιρικής μας κουλτούρας» συνεχίζει, περνώντας μας ταυτόχρονα και το αρχικό μήνυμα της προσπάθειας, για την οποία έχουν μάλιστα σοβαρές βλέψεις, αφού απώτερος σκοπός των μελών της ομάδας είναι να εξελιχθεί αυτή η εφαρμογή και να υιοθετηθεί και από άλλες αγορές εκτός συνόρων.

Ismailos connectedΜιλώντας μαζί του, καταλαβαίνεις αμέσως τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει την προσπάθεια και τα όνειρα που έχει για αυτό, ενώ σου εξηγεί με απλά λόγια πώς προχώρησαν σε αυτήν τη σκέψη-δημιουργία. «Στόχος μας ήταν κάθε πελάτης μας να μπορεί να εξυπηρετεί την οποιαδήποτε ανάγκη προκύπτει, τόσο για το όχημα όσο και για πρόσθετες αναζητήσεις που μπορεί να έχει ένας χρήστης ενώ χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του.»

Πως προέκυψε όμως η ενασχόληση με τις εφαρμογές; «Στο πανεπιστήμιο Πειραιά είχα την τύχη ως φοιτητής να συμμετάσχω σε διάφορες ημερίδες. Εκείνη που μου κέντρισε το ενδιαφέρον περισσότερο από όλες ήταν μια φορά οπού μας παρουσιάστηκαν ιδέες νέων ανθρώπων που είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν, φτιάχνοντας από το μηδέν μια πραγματική επιχείρηση. Κατάλαβα τότε πως αυτό που λείπει είναι η ιδέα. Εφόσον βρεις κάτι καλό και λειτουργικό τότε το μειονέκτημα της ηλικίας γίνεται πλεονέκτημα. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο για κάθε νέο άνθρωπο υπάρχει ένα μεγάλο όπλο, η χρήση της τεχνολογίας. Εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες που σου δίνονται στον ψηφιακό κόσμο μπορείς να οδηγήσεις την ιδέα σου στο να γίνει ένα καινοτόμο προϊόν. Κάτι πρωτοποριακό. Συνεπώς για εμένα προσωπικά η ενασχόληση μου με της εφαρμογές κινητών τηλεφώνων δεν ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου εξ αρχής. Στην πορεία ανακάλυψα τις τεράστιες δυνατότητες που σου δίνονται, αφιέρωσα χρόνο στο να μάθω και να εκπαιδευτώ σε αυτά και όταν γεννήθηκε η ιδέα για την δημιουργία της εφαρμογής Ismailos connected υπήρχε ήδη το γνωστικό υπόβαθρο για να γίνει πραγματικότητα.»

Ismailos connectedΟυσιαστικά μιλάμε για ένα app-πολυεργαλείο το οποίο συγκεντρώνει πολλές από τις ανάγκες του οδηγού σε μία συσκευή. Έχει τα πάντα στο κινητό του. Προσφέρει σύνδεση του αυτοκινήτου με την αντιπροσωπεία και το συνεργείο, σε πραγματικό χρόνο, λειτουργεί ως «ημερολόγιο αυτοκινήτου», ενώ χρησιμοποιεί και λειτουργίες πλοήγησης και εύρεσης σημαντικών προορισμών-σημείων.

Ποιο είναι όμως το όνειρο του Πάνου Ισμαήλου και των δύο φίλων του, προγραμματιστών, που δημιούργησαν την Ismailos connected; «Στόχος είναι να ενσωματωθεί σε επιχειρήσεις του κλάδου των αυτοκινήτων και, φυσικά, σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού. Πρόκειται για κάτι 100% ελληνικό το οποίο θέλουμε να παίξει σε παγκόσμιο επίπεδο!»

Ismailos connectedΜιλάμε για μία μικρή σε όγκο δεδομένων (σημαντικό!) εφαρμογή, με εξαιρετικές δυνατότητες, ευκολία στη χρήση, αλλά και χρηστικότητα για την ίδια την εταιρία. Αμέσως μετά το κατέβασμα της Ismailos connected στο κινητό μας (συμβατή με όλους τους τύπους κινητών συσκευών), θα δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο προφίλ χρήστη, χωρισμένο σε τέσσερα μέρη. Ουσιαστικά τέσσερις ισάριθμες επιλογές...

H πρώτη επιλογή (Εύρεση λύσης) είναι εστιασμένη στην εύρεση λύσης σε πρόβλημα. Ο χρήστης θα έχει αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο με τα συνεργεία της A. Iσμαήλος AE, στέλνοντας ερωτήματα, απορίες ή παρατηρήσεις. Στην καταρτισμένη ομάδα που θα είναι διαθέσιμη για να απαντήσει, ο χρήστης θα μπορεί να απευθυνθεί είτε με γραπτό κείμενο, είτε με φωτογραφίες, είτε και συνδυαστικά, και να του δοθούν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ή τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του. Σημειώστε επίσης ότι θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει το αυτοκίνητό του να περάσει KTEO, να κάνει σέρβις, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο κτλ.

Στη δεύτερη επιλογή (Τοποθεσία στάθμευσης) θα αποθηκεύεται το σημείο όπου πάρκαρε ο χρήστης, ως στίγμα. Στη συνέχεια, αυτός μπορεί με τη χρήση του κινητού του τηλεφώνου να οδηγηθεί πίσω στο όχημά του. Σίγουρα όλοι μας, κάποια στιγμή στο παρελθόν, έχουμε ξεχάσει πού έχουμε παρκάρει...

H τρίτη επιλογή (Κοντά μου) θα λειτουργεί με λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης μέσω της εφαρμογής. Πού βρίσκεται το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, νοσοκομείο, φαρμακείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα; Εκεί θα σε πάει!

H τέταρτη επιλογή (Επείγον) λειτουργεί ως SOS θα λέγαμε. Ο χρήστης, με ένα απλό άγγιγμα, θα πραγματοποιεί ουσιαστικά άμεση κλήση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός-πελάτης της εταιρείας.

Ismailos connectedΜπορεί όμως κάτι τέτοιο να λειτουργεί ανταγωνιστικά στις κορυφαίες εφαρμογές που διαθέτει ήδη αλλά και ετοιμάζει ο ίδιος ο γερμανικός κολοσσός Mercedes-Benz; Φυσικά και όχι, αφού η ελληνική εφαρμογή, διά χειρός Πάνου Ισμαήλου και των υπόλοιπων μελών της ομάδας, είναι βασισμένη στο «Customer Relationship Management» και σκοπός είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά με αυτά που λανσάρουν και προσφέρουν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως το κορυφαίο “Mercedes me”. Για αυτό, άλλωστε, και στόχος είναι η διάθεσή της και σε άλλες χώρες και σε άλλους dealers, ανεξαρτήτως μάρκας.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι αυτή η εκδοχή, η οποία σήμερα βρίσκεται στο 98% της, αποτελεί απλά το “Version 1” της Ismailos connected ενώ ήδη εξελίσσεται το “Version 2”. Σε εκείνο, θα μετράνε στοιχεία ιστορικότητας, πιστότητας του πελάτη ενώ για την επιβράβευσή του θα δημιουργηθεί ένα loyalty program, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία θα τον επιβραβεύει με credits τα οποία ο πελάτης θα τα εξαργυρώνει σε συνεργαζόμενες εταιρείες.

Μία πανέξυπνη ιδέα που έγινε πράξη, λοιπόν, με τη συνεργασία της κορυφαίας ελληνικής ομάδας της Α. Ισμαήλος ΑΕ (25.000 ενεργοί πελάτες) με μία κορυφαία ρουμανική εταιρεία στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας η οποία ειδικεύεται γενικότερα στην τεχνολογία και στις start-ups. Οι ιδανικές αυτές συνθήκες καθώς και το κέφι και το πείσμα του εμπνευστή, μας κάνουν να νιώθουμε σίγουροι ότι θα ανοίξει τα φτερά της και προς το εξωτερικό, χάρη στην ευκολία με την οποία μπορεί να προσαρμοστεί το μενού της στις ανάγκες του εκάστοτε dealer και της μάρκας την οποία αντιπροσωπεύει. Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου την κατεβάζουμε!_ Μ. Σαλ. 

 

Το κερασάκι στην τούρτα δεν ήταν κάτι από το μέλλον, όπως το app, αλλά μερικά διαμάντια από το παρελθόν όπως αυτό της φωτογραφίας μας (300 SL), τα οποία και απολαύσαμε στις φιλόξενες εγκαταστάσεις της Α. Ισμαήλος Α.Ε.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
  • Ismailos connected
Ετικέτες: