top icon
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Audi, Porsche και VW πραγματοποιούν αυτόνομες δοκιμές στάθμευσης

Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι πια μία ουτοπία, αλλά μία κατάκτηση της σύγχρονης αυτοκίνησης που βρίσκεται πλέον λίγα βήματα πριν την υλοποίηση της στα οχήματα μαζικής παραγωγής.

Θέλοντας να προετοιμάσουν το τεχνολογικό έδαφος για τη νέα αυτόνομη εποχή, το VW Group ανακοίνωσε την Παρασκευή που πέρασε πως ξεκινά για λογαριασμό των Audi, Porsche και VW τις δοκιμές στάθμευσης με αυτοκίνητα που κινούνται εντελώς αυτόνομα σ’ ένα ειδικά διαμορφωμένο παρκινγκ που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου του Αμβούργου.

«Ο αυτόνομη στάθμευση οχημάτων μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία μια βολικής και δίχως στρες κινητικότητας για τους πελάτες μας. Ως εκ τούτου, θέλουμε να εκλαϊκεύουμε την τεχνολογία αυτή και να την κάνουμε όσο το δυνατόν πιο προσιτή στους περισσότερους», δήλωσε χαρακτηριστικά με αφορμή την έναρξη του πιλοτικού προγράμματος δοκιμών ο επικεφαλής του τμήματος ψηφιακών εφαρμογών της VW, Johann Jungwwirth.

Το πρόγραμμα αυτόνομης στάθμευσης, το οποίο παρουσιάστηκε προχθές δημόσια για πρώτη φορά στο Αμβούργο από το γερμανικό όμιλο εταιρειών, έχει ήδη εγκαταλείψει το ερευνητικό εργαστήριο και πλέον βρίσκεται σε ένα αρκετά προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης ούτως ώστε να βρει απτή εφαρμογή στα μοντέλα του VW Group από τις αρχές της επόμενης κιόλας δεκαετίας.

Οι δοκιμές στο πρώτο στάδιό τους θα γίνονται σε επιλεγμένα πολυώροφα παρκινγκ μέσα σε «κλειστές ζώνες»,  σε χώρους στάθμευσης, δηλαδή, που δεν θα είναι προσβάσιμοι από άλλα οχήματα. Το επόμενο βήμα θα είναι η δοκιμή των συστημάτων σε «μικτές συνθήκες», όπως δήλωσε η VW, με τα οχήματα να σταθμεύουν και να κινούνται αυτόνομα στις ίδιες περιοχές όπου κυκλοφορούν και παρκάρουν και οι υπόλοιποι οδηγοί.

Τα οχήματα με αυτόνομη λειτουργία στάθμευσης θα είναι εξοπλισμένα μ’ ένα ενεργό σύστημα αναγνώρισης περιβάλλοντος, όπως αποκαλείται, το οποίο θα είναι σε θέση να δει και να «διαβάσει» αντικείμενα και να αντιδράσει αναλόγως, είτε περνώντας γύρω από αυτά, είτε φρενάροντας, είτε σταματώντας εντελώς. Τα οχήματα είναι εξοπλισμένα για αυτό το λόγο μ’ ένα πλήθος αισθητήρων συμπεριλαμβανομένων, για παράδειγμα, υπερήχων, ραντάρ και καμερών, με τα δεδομένα που συλλέγονται να επεξεργάζονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου με την αρωγή μιας κεντρικής μονάδας ελέγχου._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ