top icon
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Continental New Wheel Concept: Ανακαλύπτοντας τον τροχό

Μια ενδιαφέρουσα διάταξη που εστιάζει πρωτίστως στη βέλτιστη αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φέρνει σήμερα στο φως η γερμανική εταιρεία.

Η κάπως ασυνήθιστη αυτή διάταξη τροχού/συστήματος πέδησης φέρει την ονομασία New Wheel Concept και βρίσκει εφαρμογή αποκλειστικά σε αυτοκίνητα που κινούνται με την αρωγή ενός ή και περισσοτέρων ηλεκτροκινητήρων. Κατασκευαστικά, ο κάπως «ανορθόδοξος» σε σχέση με τους συνηθισμένους σήμερα τροχούς τον οποίο εξέλιξε και παρουσιάζει σήμερα η Continental, αποτελείται από δύο αλουμινένια και ομόκεντρα ασφαλώς τμήματα: τον εσωτερικό αστεροειδή φορέα, στον οποίο βρίσκεται ενσωματωμένο το φρένο του τροχού και το εξωτερικό «φρεάτιο» της ζάντας, στο οποίο «πατά» φυσικά τόσο το ελαστικό, όσο και ο εσωτερικός δακτύλιος, ο οποίος είναι μόνιμα βιδωμένος πάνω στο εξωτερικό τμήμα της όλη διάταξης και όλη μαζί στην πλύμνη του οχήματος.

Σε πρακτικό επίπεδο, το New Wheel Concept έχει ως βασικό του πλεονέκτημα τη δυνατότητα υιοθέτησης ενός δίσκου-δακτυλίου με μεγάλη διάμετρο, οριακά μικρότερης της ζάντας, κάτι που φυσικά επιδρά θετικά στις απτές δυνατότητες του συστήματος πέδησης.

Θυμίζουμε πως σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα συστήματα ανάκτησης της ενέργειας που αξιοποιούν την ικανότητα πέδησης του οχήματος μετατρέποντας τη «χαμένη» κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική συμβάλουν καθοριστικά ώστε να αυξηθεί η εν τοις πράγμασι αυτονομία τους.

Αξίζει να προσθέσουμε πως, σύμφωνα με την Continental, το μικρό βάρος του «πακέτου» τροχός/ελαστικό/σύστημα πέδησης της όλης διάταξης εξασφαλίζουν περεταίρω μείωση του βάρους, που είναι και το ζητούμενο για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εμποδίζοντας συγχρόνως χάρη στη χρήση αλουμινίου το σχηματισμό σκουριάς στα φρένα, φαινόμενο που μοιραία επηρεάζει αρνητικά την ικανότητα πέδησης του οχήματος.

«Η ηλεκτροκίνηση απαιτεί νέες εφαρμογές στα συστήματα πέδησης. Στα αυτοκίνητα του είδους, τα συμβατικά φρένα δεν είναι και τόσο αποτελεσματικά. Το New Wheel Concept έρχεται να προσφέρει μια λύση που εξασφαλίζει ένα σταθερά αξιόπιστο σύστημα φρεναρίσματος», δηλώνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης των συστημάτων πέδησης της Continental, Matthias Matic._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ