top icon
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Ο πρώτος ντίζελ της Suzuki είναι 2κύλινδρος!

Και μάλιστα με τούρμπο και χωρητικότητα μόλις 793 κ.εκ.!

Πρόκειται για ένα αρκετά ενδιαφέρον μηχανικό σύνολο που έχει εξελιχθεί εξολοκλήρου από την Suzuki και σήμερα πραγματοποιεί το επίσημο ντεμπούτο του προκειμένου να «μεταμοσχευθεί» πολύ σύντομα κάτω από το καπό του… ινδικού Celerio.  Τεχνολογικά, οι Ιάπωνες υπερθεματίζουν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του, όπως η αλουμινένια κεφαλή, το μειωμένο συνολικά βάρος του, το ευμέγεθες ιντερκούλερ, η χαμηλή σχέση συμπίεσης (15:1), καθώς φυσικά και ο υπερσυμπιεστής, ο οποίος και συμβάλει στην επίτευξη των –αντικειμενικά- πολύ καλών επιδόσεών του στα χαρτιά. Ποιες είναι αυτές; Κατ’ αρχήν, η μέγιστη ισχύς, που φτάνει τους 48 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και κατά δεύτερο η ροπή στρέψης, που με τη σειρά της αγγίζει τα 125 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Την ίδια στιγμή, οι απαιτήσεις του σε καύσιμο περιορίζονται στα 3,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Επίσημη πληροφόρηση σχετικά με την… εμφάνισή του σε μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας που διατίθενται στην Ευρώπη, προς το παρόν δεν υπάροχυν._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ